Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Virtuální prototyp elektrických strojů v ADAMS
Lysák, Jan ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodikou mechatronického návrhu systémů za použití virtuálních prototypů. Virtuální prototyp obsahuje počítačový simulační model, který svým chováním reprezentuje fyzický prototyp soustavy. Tento přístup umožňuje získat znalosti o chování vyvíjeného výrobku ještě před jeho vyrobením. Dochází tak ke zkrácení inovačního cyklu nového produktu a ke snižování nákladů na inovace. První část práce obsahuje stručnou rešeršní studii elektrických strojů a popis virtuálního prototypování. Dále jsou vytvořeny virtuální prototypy elektrických pohonů, které se dají následně implementovat do složitějších strojních soustav. Součástí je i realizace co-simulace a návrh řízení pro jeden z pohonů.
Změna konstrukce profilu dveřního křídla pro kolejové vozidlo
Lysák, Jan ; Hruzíková, Miroslava (oponent) ; Majer, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá vytvořením výpočtového modelu specifického dveřního křídla kolejového vozidla, který vyvinula a vyrábí společnost IFE-CR, a.s. Výpočet metodou konečných prvků je proveden s ohledem na normované zátěžné stavy, které mohou za provozu nastat. Získaná deformačně napěťová odezva, by měla být hlavním faktorem pro porovnání výsledků s experimentem na reálných dveřích. Na základě znalostí získaných z původního modelu, je posouzena věrohodnost mechanického chování i nově navrženého modelu dveřního křídla se sníženou výškou profilu z původních 42 mm na 25,4 mm. Z výsledků MKP analýzy je posouzeno, zda je takto upravený profil možné aplikovat do reálného provozu. Na závěr je vyčíslena úspora materiálu, a tedy i finančních nákladů, dosažená snížením výšky profilu.
Změna konstrukce profilu dveřního křídla pro kolejové vozidlo
Lysák, Jan ; Hruzíková, Miroslava (oponent) ; Majer, Zdeněk (vedoucí práce)
Diplomová práce se zaobírá vytvořením výpočtového modelu specifického dveřního křídla kolejového vozidla, který vyvinula a vyrábí společnost IFE-CR, a.s. Výpočet metodou konečných prvků je proveden s ohledem na normované zátěžné stavy, které mohou za provozu nastat. Získaná deformačně napěťová odezva, by měla být hlavním faktorem pro porovnání výsledků s experimentem na reálných dveřích. Na základě znalostí získaných z původního modelu, je posouzena věrohodnost mechanického chování i nově navrženého modelu dveřního křídla se sníženou výškou profilu z původních 42 mm na 25,4 mm. Z výsledků MKP analýzy je posouzeno, zda je takto upravený profil možné aplikovat do reálného provozu. Na závěr je vyčíslena úspora materiálu, a tedy i finančních nákladů, dosažená snížením výšky profilu.
Virtuální prototyp elektrických strojů v ADAMS
Lysák, Jan ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Vetiška, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá metodikou mechatronického návrhu systémů za použití virtuálních prototypů. Virtuální prototyp obsahuje počítačový simulační model, který svým chováním reprezentuje fyzický prototyp soustavy. Tento přístup umožňuje získat znalosti o chování vyvíjeného výrobku ještě před jeho vyrobením. Dochází tak ke zkrácení inovačního cyklu nového produktu a ke snižování nákladů na inovace. První část práce obsahuje stručnou rešeršní studii elektrických strojů a popis virtuálního prototypování. Dále jsou vytvořeny virtuální prototypy elektrických pohonů, které se dají následně implementovat do složitějších strojních soustav. Součástí je i realizace co-simulace a návrh řízení pro jeden z pohonů.

Viz též: podobná jména autorů
6 Lysák, Jakub
1 Lysák, Jiří
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.