Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti uplatnění marketingu v politice
Krejčíková, Kristýna ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
V diplomové práci je zpracována moderní podoba marketingu ve vztahu k jeho uplatnění v politickém prostředí. Práce se věnuje specifikům marketingu v politice a problematika je přiblížena evolucí marketingových kampaní v posledních zhruba šedesáti letech. Teoretická část práce je dále věnována strategii v rámci tvorby kampaně. Politické strany jsou tříděny podle míry využívání marketingových nástrojů v jejich předvolebních kampaních pomocí metody známé odbornice na politický marketing J. Lees-Marshment. V praktické části práce je provedena analýza marketingových kampaní vybraných českých politických stran dle parametrů popsaných v teoretické části práce. Na základě výsledků těchto analýz byl sestaven výčet doporučení při tvorbě kampaně hypotetické politické strany.

Viz též: podobná jména autorů
2 KREJČÍKOVÁ, Klára
2 Krejčíková, Kateřina
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.