Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 83 záznamů.  začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vybrané problémy marketingové strategie ŠKODA AUTO a.s.
Češková, Lenka ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Erbenová, Lenka (oponent)
Společnost Škoda Auto patří mezi nejvýznamnější firmy v České republice. Společnost nejen prodávává vozy ze svého portfolia, ale také zajišťuje servisní služby pro vozidla svých zákazníků, nabízí Škoda Originální díly a Škoda Originální příslušenství. Tyto poprodejní aktivity jsou důležitou součástí značky. Servisní služby, zákazníkům známy pod označením Škoda Service, komunikují své služby v souladu se značkou Škoda Auto. Diplomová práce se zabývá externí komunikací Škoda Service. V diplomové práci je popsán stávající komunikační mix a zhodnoceny v současnosti nasazené reklamní materiály a další marketingové aktivity Škoda Service. Na základě této analýzy jsou navrženy doplňující metody komunikace, které mohou být Škoda Service implementovány do stávajícího komunikačního mixu.
Efektivita mobilní reklamy
Strnadová, Marie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Blažková, Jana (oponent)
V první části tato práce představuje přehled druhů mobilní reklamy včetně plateb za toto nové médium, předpokladů k vývoji a závěrem poskytuje srovnáním s ostatními klasickými médii její pozici na trhu s reklamou. Druhá část práce je věnována především praktickým ukázkám již proběhlých studií jak na českém, tak i zahraničním trhu. Celá tato část je zakončena doporučením jak co nejefektivněji mobilní reklamu provádět.
Využití gerilového marketingu v praxi mezinárodních firem
Nejedlý, Michal ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Hatoň, Luděk (oponent)
Cílem diplomové práce na téma "Využití guerilla marketingu v praxi mezinárodních firem" je s použitím odborné literatury a příkladů z praxe analyzování a nalezení přesné definice guerilla marketingu. Dále pak vytvoření specifického postupu pro používání a zavádění guerilla marketingových kampaní. Toto téma bylo vybráno s ohledem na fakt, že klasické formy komunikační politiky ustupují do pozadí a stále více firem využívá v čím dál větší míře moderní marketingové směry, přičemž jedním z nich je právě guerilla marketing.
Efektivita direct marketingu na průmyslovém trhu
Cvrčková, Martina ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Libertín, Josef (oponent)
Cílem této diplomové práce je zjištění skutečnosti, jak působí direct marketing na malé a střední podniky v oblasti průmyslového trhu v České republice a na základě zjištěných informací navrhnout optimální řešení direct marketingové komunikace s těmito typy podniků pro společnost Vodafone. K získání požadovaných informací jsem v rámci diplomové práce provedla marketingový výzkum, ve kterém jsem využila jednu z metod kvantitativního výzkumu, a to dotazování přes internet. Výsledky výzkumu jsou formulovány obecně a může je využít jakákoli společnost, která by chtěla oslovit zmíněné typy podniků.
Analýza positioningu značek na českém trhu dekorativní kosmetiky
Seidelová, Lucie ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Řiháček, Zdeněk (oponent)
Globální kosmetický trh každoročně dosahuje silného růstu v absolutním i relativním vyjádření. Předpovědi jeho dalšího vývoje jsou velmi pozitivní, hovořící o možném pokoření hranice $300 mld. v roce 2011, což by představovalo 16% růst za pětileté období. Pro oblast rychloobrátkového spotřebního zboží jsou to vysoké hodnoty, které jsou mimo jiné faktory odrazem rostoucího světového bohatství a stále zvětšujícího se důrazu spotřebitelů na svůj vzhled. Tato diplomová práce analyzuje kosmetický trh a jeho sekci, trh dekorativní kosmetiky z hlediska faktorů makroekonomických, demografických a spotřebních, přispívajících k modelování tohoto sektoru. Zároveň nastiňuje nové trendy v této oblasti s odkazy na nejmodernější příklady v praxi, a to jak globálně, tak se zaměřením na Českou republiku. Jejím hlavním výstupem je analýza positioningu značek, která čerpá z pozorování a dotazování českých spotřebitelek na základě vlastního výzkumu.
Analýza marketingové strategie Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR
Broncová, Daniela ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat a analyzovat marketingovou strategii Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal v ČR. Na tomto příkladu uvádím specifika trhu luxusní kosmetiky a odlišnosti marketingu v této oblasti. Diplomová práce obsahuje a popisuje vývoj trhu s luxusní kosmetikou, současné trendy a faktory, které trh ovlivňují. Dále prezentuje nejvýznamnější společnosti, věnuje se historii a prezentaci společnosti L´Oréal, představuje i jejího největšího konkurenta, společnosti LVMH. Dále analyzuje marketingovou strategii všech značky obsažené v portfoliu Divize luxusních výrobků společnosti L´Oréal.
Consumer Behavior in Brazil
Gombošová, Radka ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Cieľom práce je analýza spotrebného chovania v Brazílii, s ohľadom na kultúrne, ekonomické, demografické a sociálne rozdiely v spoločnosti a poukázanie na niektoré inovatívne prístupy aplikované miestnymi spoločnosťami, ktoré by mohli slúžiť aj ako príklad v podmienkach Českej alebo Slovenskej republiky. Špeciálna pozornosť je venovaná spotrebnému chovaniu nižšej sociálnej triedy. Cieľom je poukázať na to, že tento tržný segment predstavuje perspektívny trh a je nástrojom rastu, po ktorom bude musieť siahať čoraz viacej medzinárodných spoločností v snahe nestratiť konkurencieschopnosť.
Role měnových spekulací v mezinárodních finančních krizích
Lomakin, Oleksandr ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Moderní historie mezinárodních finančních trhu je charakterizovaná značným množstvím finančních krizí. Rozličné státy světa se dostaly do tlaku spekulačních útoků a postavily se čelem krizi v různých časových úsecích. Krize zasáhly jak rozvojové země, tak i zcela vyspělé státy. Krizí byly na tolik odlišné ve svých příčinách a následcích, že vynutily ekonomy vymýšlet nové teorii a modely měnových krizi. Všechny dřívější modely již naprosto nemohly odůvodnit vznik krizi v té které země. Krugman uvádí: ?I když jsme viděli hodně prací na toto téma, je poněkud skličující, že každá nová vlna krizi, zda se, vyvolala nový model, ten, který dává krizi smysl až následně?. Avšak žádná generace modelů neumožňuje vysvětlit všechny krizí najednou, proto, s každým rokem častěji, vznikají nové modely, odlišné od mainstreamových, které se snaží najít alternativní vysvětlení příčin měnových krizí. Taky by bylo vhodné zdůraznit, že žádná generace modelů neuvažuje o spekulantech, jako o jedné z nejdůležitějších příčin vzniku měnových či finančních krizí. I když během posledních epizod finančních nepokojů někteří strůjci ekonomických politik stálé častěji prohlašovali znepokojení nad nadměrně agresivním, možná manipulativním, praktikám velkých spekulačních instituci na rozvojových trzích.
Sociálněpsychologická teorie a její aplikace v marketingové komunikaci
Karlíček, Miroslav ; Bílková, Jana (vedoucí práce) ; Kostková, Hana (oponent) ; Přibová, Marie (oponent) ; Tichá, Ivana (oponent)
Disertační práce zpracovává základní sociálněpsychologické teorie a výzkum do podoby, která má být aplikovatelná v komunikační praxi českých firem, neziskových organizací a státních institucí. Práce poskytuje metodologická východiska ke zkvalitnění přípravy komunikačních strategií i jednotlivých komunikačních nástrojů, a to ve srozumitelné a ucelené formě. Teoretický materiál je propojen s řadou příkladů z české i zahraniční komunikační praxe. Práce je využitelná zejména marketingovými pracovníky z nadnárodních společností a odborníky z komunikačních agentur.
Transformační procesy v Mongolsku v letech 1990-2005
Sharkhuu, Tsevelmaa ; Adamcová, Lenka (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Práce se zaměřuje vystínit výchozí podmínky a vývoj transformačního procesu v Mongolsku v období 1990-2005. Rozebírá ekonomické reformy v jednotlivých oblastech hospodářství a jejích výsledky, definuje priority dalšího rozvoje.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 83 záznamů.   začátekpředchozí73 - 82další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.