Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Metody rozvoje klíčové kompetence řešení problémů na 2.stupni ZŠ
Jarošová, Jiřina ; Kasíková, Hana (vedoucí práce) ; Tvrzová, Ivana (oponent)
Tato práce s názvem Metody rozvoje klíčové kompetence řešení problémů na 2. stupni ZŠ je koncipována jako teoreticko-empirická. Cílem mé práce je ukázat postupy, jak lze klíčovou kompetenci řešení problémů úspěšně rozvíjet u žáků během vzdělávacího procesu. V první, teoretické části, se zabývám analýzou základních pojmů: kurikulární reforma, klíčové kompetence, klíčová kompetence řešení problémů, hodnocení klíčové kompetence řešení problémů, schopnost řešit problémy a kreativita, výchovné a vzdělávací strategie, metody vyučování, aktivizující metody. Empirická část je orientována na přímou pedagogickou praxi. Popisuji konkrétní metody vhodné pro naplňování hladiny klíčové kompetence řešení problémů. Zaměřuji se na využití jednotlivých metod, jejich výhody a nevýhody i na chyby, kterých je nutné se při aplikaci těchto metod vyvarovat. Vzhledem k tomu, že vyučuji fyziku na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení, popisuji činnosti a aktivity, které se mi při výuce osvědčily. V přílohách jsou uvedeny stručné popisy některých vyučovacích jednotek, kdy jsem uvedené metody sama použila a zároveň popisuji zjištěné výsledky.

Viz též: podobná jména autorů
21 JAROŠOVÁ, Jana
21 Jarošová, Jana
2 Jarošová, Jitka
1 Jarošová, Johanka
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.