Žádný přesný výsledek pro Jakl, Milan nebyl nalezen, zkusme místo něj použít Jakl Milan ...
Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie pro hudební soutěž Skutečná liga
Stanislav, Michal ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jakl, Ladislav (oponent)
První, teoretická část práce obecně popisuje marketing, marketingové a komunikační strategie. Praktická část je věnována popisu hudební soutěže Skutečná liga, dále analýze její cílové skupiny, analýze konkurence a dosavadní marketingové a komunikační strategii. Na základě těchto výzkumů byla sestavena SWOT analýza, v jejíž korespondenci byly identifikovány cíle Skutečné ligy. S ohledem na zjištěné výsledky byla navržena jednotlivá, konkrétní doporučení s časovým harmonogramem tvořící nově navrhovanou marketingovou a komunikační strategii.

Viz též: podobná jména autorů
7 Jakl, M.
1 Jakl, Martina
1 Jakl, Martina L.
5 Jakl, Michal
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.