Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing mix
Dvořák, Michael ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Jadrná, Monika (oponent)
Předmětem této bakalářské práce, jejíž přesný název je marketing mix, je analýza současného marketingového mixu vybrané společnosti, návrh na jeho zdokonalení a strategie při znovuuvedení tradiční obuvnické firmy a jejich produktů na český trh. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů marketingu, historií, aktuálními trendy a jeho zásadami. Získané teoretické poznatky jsou následně využity v navazující praktické části. Praktická část popisuje současný stav marketingového mixu ve vybraném podniku a zaměřuje se na jeho zhodnocení. Součástí je také analýza obuvnického trhu v ČR. V závěru bakalářské práce jsou navržena doporučení na vylepšení marketingového mixu společnosti.

Viz též: podobná jména autorů
31 DVOŘÁK, Marek
105 DVOŘÁK, Martin
10 DVOŘÁK, Matěj
43 DVOŘÁK, Michal
10 DVOŘÁK, Miloš
14 DVOŘÁK, Miroslav
1 Dvořák, M.
4 Dvořák, Marcel
31 Dvořák, Marek
2 Dvořák, Marian
105 Dvořák, Martin
2 Dvořák, Matouš
10 Dvořák, Matěj
1 Dvořák, Max
43 Dvořák, Michal
20 Dvořák, Milan
7 Dvořák, Miloslav
1 Dvořák, Miloň
10 Dvořák, Miloš
14 Dvořák, Miroslav
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.