Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Projekt fitstezky - Borský park v Plzni
Palička, Pavel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bibliografická identifikace Název diplomové práce: Projekt fitstezky - Borský park v Plzni Pracoviště: Katedra základů kinantropologie a humanitrúch věd, FTVS UK Autor: Bc. Pavel Palička Studijní obor: TVS pro absolventy bakalářských oborů TVS z PF v ČR Vedoucí práce: Doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Počet stran: 104 Počet příloh: 3 Rok obhajoby: 2008 Anotace práce Shrnutí Diplomová práce je návrhem projektu fitstezk:y, který je situován do zadní části Borského parku v Plzni. V teoretické části se práce zaměřuje na obecnou charakteristiku projektového managementu a přibližuje problematiku výstavby zařízení tohoto druhu. Mezi metody které byly použity při tvorbě práce patří řízené rozhovory s odborníky z oblasti tělovýchovy, analýza dokumentů, terénní průzkum spádové oblasti a SWOT analýza. Hlavním cílem této práce je navrhnout funkční okruh fitstezky v souladu s faktory, jakými jsou: územní členění a architektura parkové plochy, fyziologické aspekty cvičení na stanovištích, požadavky uživatelů parku. Důležitou součástí práce je rovněž finanční náročnost projektu, kde je zohledněna nákladová stránka a s ní související provozní náklady na následující pětileté období. Projekt bude předložen k posouzení vedoucím pracovníkům organizace Správa veřejných statků města Plzně, kteří jej zhodnotí za účelem jeho realizace...
Využití moderních technologií při výuce školní TV
Palička, Pavel ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Mužík, Vladislav (oponent) ; Bureš, Vladimír (oponent)
Pavel Palička - Využití moderních technologií při výuce školní tělesné výchovy Abstrakt disertační práce Problém: Jednou z možných variant podpory motivace k učení je i použití digitálních technologií při vzdělávání. Předmět tělesná výchova v tomto směru nabízí variabilitu prostředí, kde je možné využívat různé typy současných "nositelných" technologií (chytrý telefon, tablet, apod.). V dostupné literatuře nebyl doposud publikován ucelený přehled možností a praktických doporučení pro využití dostupných digitálních technologií v tělovýchovném vzdělávání a současně nejsou ani dostatečně prozkoumány dopady jejich využívání ve školní praxi. Hypotéza: S pomocí inovovaných vyučovacích jednotek s využitím digitálních technologií lze pozitivně ovlivnit vztah žáků k předmětu tělesná výchova a posílit vnitřní motivaci související s realizací pohybových aktivit v rámci tělesné výchovy. Cíl: Cílem praktické části práce bylo identifikovat změny v oblasti vnitřní motivace a vztahů k pohybovým aktivitám v rámci předmětu tělesna výchova, které jsme vyvolaly působením experimentálního vzdělávacího programu s využitím digitálních technologií. Metody: Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, který probíhal v 6.-9. ročnících základní školy v předmětu školní tělesná výchova. Soubor (N=237) byl tvořen experimentální (n=119) a...
Využití moderních technologií při výuce školní TV
Palička, Pavel ; Fialová, Ludmila (vedoucí práce) ; Mužík, Vladislav (oponent) ; Bureš, Vladimír (oponent)
Pavel Palička - Využití moderních technologií při výuce školní tělesné výchovy Abstrakt disertační práce Problém: Jednou z možných variant podpory motivace k učení je i použití digitálních technologií při vzdělávání. Předmět tělesná výchova v tomto směru nabízí variabilitu prostředí, kde je možné využívat různé typy současných "nositelných" technologií (chytrý telefon, tablet, apod.). V dostupné literatuře nebyl doposud publikován ucelený přehled možností a praktických doporučení pro využití dostupných digitálních technologií v tělovýchovném vzdělávání a současně nejsou ani dostatečně prozkoumány dopady jejich využívání ve školní praxi. Hypotéza: S pomocí inovovaných vyučovacích jednotek s využitím digitálních technologií lze pozitivně ovlivnit vztah žáků k předmětu tělesná výchova a posílit vnitřní motivaci související s realizací pohybových aktivit v rámci tělesné výchovy. Cíl: Cílem praktické části práce bylo identifikovat změny v oblasti vnitřní motivace a vztahů k pohybovým aktivitám v rámci předmětu tělesna výchova, které jsme vyvolaly působením experimentálního vzdělávacího programu s využitím digitálních technologií. Metody: Výzkum měl podobu kvaziexperimentu, který probíhal v 6.-9. ročnících základní školy v předmětu školní tělesná výchova. Soubor (N=237) byl tvořen experimentální (n=119) a...
Projekt fitstezky - Borský park v Plzni
Palička, Pavel ; Čáslavová, Eva (vedoucí práce) ; Šíma, Jan (oponent)
Bibliografická identifikace Název diplomové práce: Projekt fitstezky - Borský park v Plzni Pracoviště: Katedra základů kinantropologie a humanitrúch věd, FTVS UK Autor: Bc. Pavel Palička Studijní obor: TVS pro absolventy bakalářských oborů TVS z PF v ČR Vedoucí práce: Doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc. Počet stran: 104 Počet příloh: 3 Rok obhajoby: 2008 Anotace práce Shrnutí Diplomová práce je návrhem projektu fitstezk:y, který je situován do zadní části Borského parku v Plzni. V teoretické části se práce zaměřuje na obecnou charakteristiku projektového managementu a přibližuje problematiku výstavby zařízení tohoto druhu. Mezi metody které byly použity při tvorbě práce patří řízené rozhovory s odborníky z oblasti tělovýchovy, analýza dokumentů, terénní průzkum spádové oblasti a SWOT analýza. Hlavním cílem této práce je navrhnout funkční okruh fitstezky v souladu s faktory, jakými jsou: územní členění a architektura parkové plochy, fyziologické aspekty cvičení na stanovištích, požadavky uživatelů parku. Důležitou součástí práce je rovněž finanční náročnost projektu, kde je zohledněna nákladová stránka a s ní související provozní náklady na následující pětileté období. Projekt bude předložen k posouzení vedoucím pracovníkům organizace Správa veřejných statků města Plzně, kteří jej zhodnotí za účelem jeho realizace...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.