Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza růstu okouna říčního \kur{Perca fluviatilis} v nádržích České republiky
KŘÍŽOVÁ, Marie
Práce shrnuje dosavadní publikované poznatky v oblasti faktorů ovlivňující růst okouna říčního a prostřednictvím analýzy otolitů vyhodnocuje jeho růstové charakteristiky ve vybraných nádržích. Na základě zjištěného růstu v odlišných podmínkách jsou vyhodnoceny potencionální faktory zodpovědné za zjištěné růstové charakteristiky korelačními závislostmi a následně lineární regresí. Analýza otolitů ukázala, že největší okouni jsou zpravidla samice, dále rozdílný růst okounů mezi jednotlivými nádržemi a nakonec byl potvrzen vliv některých z charakteristik na růst věkových skupin 0+ až 5+ a jejich meziroční přírůstky.
Vývoj platební bilance České republiky od jejího vstupu do Evropské unie
Křížová, Marie ; Jiránková, Martina (vedoucí práce) ; Sankot, Ondřej (oponent)
Bakalářská práce se věnuje analýze platební bilance České republiky v letech 2004--2013. V první kapitole uvádí teorii o platební bilanci, její sestavování a strukturu, charakteristiku jednotlivých účtů a základní principy vnější ekonomické rovnováhy. Praktická část v druhé kapitole pak analyzuje vývoj účtů platební bilance ve vztahu k vnějším vlivům, které v daném období působily na českou ekonomiku. Kapitola je uzavřena hodnocením tvaru vnější ekonomické rovnováhy ČR pomocí kumulativních sald, investiční pozice a zahraničního zadlužení. Veškerá zjištění jsou doložena bohatou grafickou přílohou.
Prožitkové učení v mateřské škole
KŘÍŽOVÁ, Marie
Abstrakt Práce je zaměřena na problematiku prožitkového učení dítěte v předškolním věku. Cílem je vytvoření programu prožitkových aktivit, využitelných v mateřské škole. V teoretické části je charakterizováno prožívání a učení dítěte předškolního věku, popsány druhy učení, podrobněji učení prožitkové a jeho znaky, podmínky, které je nutné pro ně v mateřské škole vytvořit. Dále je charakterizována hra a dramatická výchova jako základní metody prožitkového učení a popsány fáze prožitkového učení při realizaci v mateřské škole. Praktická část obsahuje původní nabídku prožitkových aktivit, vycházející z cílů RVP PV. Metodou pozorování, analýzou videozáznamů, rozhovory s dětmi a rodiči bylo zjišťováno, jak prožitkové učení děti přijímaly a k jakým výstupům vzdělávání program přispěl. Výzkumem jsem zjistila, že je prožitkové učení pro děti předškolního věku vhodné, neboť přináší své výsledky ve vzdělávání a děti jej přijímají ochotně.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.