Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Studie dopravního řešení lokality Vlnitá - Vyškovská v Brně
Glosová, Vanda ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je variantní řešení rekonstrukce místní komunikace v obytné zástavbě, která se nachází v městské části Brno-Slatina. V rámci práce byly navrženy tři varianty, které byly následně zpracovány formou studie. Cílem rekonstrukce je zejména šířkové sjednocení, nová skladba vozovky, ale také návrh organizace dopravy.
Studie mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152
Glosová, Vanda ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní řešení mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152 u obce Modřice, která leží v okrese Brno-venkov v Jihomoravském kraji. V rámci práce byly navrženy celkem čtyři varianty a následně zpracovány formou studie. Cílem návrhu je zlepšení dopravní situace a bezpečnosti provozu, a to z důvodu tvoření front na větvích mimoúrovňové křižovatky při dopravní špičce, což je zapříčiněno silným provozem na silnici II/152.
Studie mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152
Glosová, Vanda ; Jakl, Tomáš (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je variantní řešení mimoúrovňové křižovatky silnic I/52 a II/152 u obce Modřice, která leží v okrese Brno-venkov v Jihomoravském kraji. V rámci práce byly navrženy celkem čtyři varianty a následně zpracovány formou studie. Cílem návrhu je zlepšení dopravní situace a bezpečnosti provozu, a to z důvodu tvoření front na větvích mimoúrovňové křižovatky při dopravní špičce, což je zapříčiněno silným provozem na silnici II/152.
Studie dopravního řešení lokality Vlnitá - Vyškovská v Brně
Glosová, Vanda ; Matuszková, Radka (oponent) ; Radimský, Michal (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je variantní řešení rekonstrukce místní komunikace v obytné zástavbě, která se nachází v městské části Brno-Slatina. V rámci práce byly navrženy tři varianty, které byly následně zpracovány formou studie. Cílem rekonstrukce je zejména šířkové sjednocení, nová skladba vozovky, ale také návrh organizace dopravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.