Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 85 záznamů.  začátekpředchozí76 - 85  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Kunčice nad Labem - Hostinné železniční trati Chlumec nad Cidlinou - Trutnov
Slowik, Jiří ; Vacek, Josef (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce byl návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukce železničního svršku jednokolejné celostátní železniční trati Chlumec nad Cidlinou – Trutnov v úseku km 99,4 – 102,7. Řešený úsek se nachází mezi železniční stanicí Kunčice nad Labem a železniční stanicí Hostinné. V rámci práce byla řešena obnova odvodnění tratě a také vypracování výkazu výměr. Součástí práce je i návrh technologií práce.
Návrh zvýšení traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod - Humpolec
Turoň, Martin ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Téma bakalářské práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku Havlíčkův Brod – Humpolec. Zvýšení rychlosti je navrhováno při zachování stávajících geometrických parametrů koleje, které splňují mezní hodnoty normy ČSN 73 6360-1. Ve vybraných místech (v místech lokálního snížení rychlosti) je navrhována úprava geometrických parametrů koleje. Navrhované úpravy jsou voleny tak, aby nevyvolaly výrazné zásahy do tělesa tratě. Zvýšení rychlosti je posuzované také s ohledem na kolejová rozvětvení a železniční přejezdy, které jsou významným faktorem ovlivňujícím traťovou rychlost. Práce se zabývá návrhem možností řešení zrušení omezení rychlosti na stávajících přejezdech.
Návrh rekonstrukce mezistaničního úseku Opava západ - Skrochovice železniční trati Ostrava-Svinov - Krnov
Duda, Daniel ; Vrba, Tomáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem rekonstrukce železniční trati situované mezi železniční stanicí Opava západ a železniční stanicí Skrochovice. Úsek začíná v km 107,3 a končí v km 111,78 napojením na výhybku č. 30 v železniční stanici Opava západ. Cílem této práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje s prověřením možnosti zvýšení traťové rychlosti, rekonstrukce železničního svršku a spodku, obnovy odvodnění a technologie práce. Součástí práce je také vypracování výkazu výměr a návrh úpravy nástupiště v zastávce Vávrovice.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 79,45-82,451 včetně technologie prací
Rous, Petr ; Kubrt, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční jednokolejné tratě Stará Paka - Trutnov v km 79,450 - 82,451. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Dále je součástí práce řešení železničních přejezdů a železniční zastávky v obci Tample podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Chlumec nad Cidlinou - Trutnov, km 103,7 - km 107,109
Pěknicová, Daniela ; Vrba, Tomáš (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Práce je zaměřena na rekonstrukci jednokolejné železniční celostátní tratě Chlumec nad Cidlinou - Trutnov v úseku, který začíná před železniční zastávkou Prosečné v km 103,7 a končí v km 107,109 napojením na výhybku č. 15 v železniční stanici Hostinné. V rámci práce je navržená konstrukce železničního svršku s nově navrženými geometrickými parametry koleje. Dále je vyřešeno odvodnění tratě a návrh technologie provádění prací.
Rekonstrukce železniční tratě Stará Paka - Trutnov v km 118,9-121,6 včetně technologie prací
Maixner, Pavel ; Motl, Daniel (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je rekonstrukce jednokolejné železniční trati Stará Paka – Trutnov v km 118,9-121,6. Úkolem je navrhnout úpravu geometrických parametrů koleje a vhodnou skladbu železničního svršku. Při rekonstrukci je nutné řešit železniční přejezdy podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce je potřeba navrhnout obnovu odvodnění tratě a technologii práce.
Návrh rekonstrukce traťového úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0
Řehůřek, Tomáš ; Maršalík, Jakub (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy geometrických parametrů koleje a návrh rekonstrukce železničního svršku v úseku Kunovice - Staré Město u Uherského Hradiště v km 0,3 - 2,0. Úsek začíná napojením na výhybku v železniční stanici Kunovice a končí v železniční stanici Uherské Hradiště. Součástí bakalářské práce je tedy i rekonstrukce kunovického zhlaví stanice Uherské Hradiště. Obsahem bakalářské práce je i návrh obnovy odvodnění tratě. Úkolem je také zvážit možnost zvýšení rychlosti v daném úseku. V rámci práce je také vypracován návrh technologie práce pro rekonstrukci a výkaz výměr.
Modernizace úseku Studenec-Vladislav
Šmíd, Jaroslav ; Bubníková, Dana (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem této práce je navrhnout modernizaci traťového úseku Studenec – Vladislav pro návrhovou rychlost 120 km/h. Součástí je návrh odvodnění a konstrukce železničního svršku. Byla vypracována situace, podélný profil, vzorové příčné řezy a výkaz výměr.
Využití industriálního dědictví v rozvoji cestovního ruchu na příkladě Jindřichohradeckých místních drah
ŘEHÁČKOVÁ, Jana
Bakalářská práce se zabývala analýzou primárních a sekundárních nabídek v zázemí tratí společnosti JHMD, a. s. Tato společnost provozuje jedny z posledních úzkokolejných tratí u nás. Jedná se o významnou technickou památku, která se vhodně využívá pro rozvoj cestovního ruchu v dané oblasti. Na základě výsledků z marketingového šetření a situační analýzy autorka provedla segmentaci návštěvníků, dále pak navrhla nový produkt a inovovala produkty stávající.
Pásy kolem komunikací jako biotop organismů
BABKA, Vladimír
Současná krajina je vystavena stále se zvyšujícímu tlaku nejrůznějších antropogenních zásahů. Dochází k narušování původních biotopů a jejich fragmentaci na čím dál menší segmenty. To se může negativně projevit na jejich biodiverzitě. Takovým příkladem je i výstavba železniční tratě, v našem případě její plánovaná modernizace. Práce se zabývá úsekem železničního náspu tratě č. 190 ze stanice Hluboká n. Vlt. do stanice Zbudov. Cílem práce bylo prokázat, že i železniční tratě mohou být významným a cenným biotopem organismů, který zasluhuje zvýšenou pozornost. Byla sledována biodiverzita rostlin na čtyřech úsecích. Bylo zde nalezeno celkem 182 druhů rostlin, druh vzácný však zde nalezen nebyl. Dále byly zkoumány druhy hmyzu (brouků), vázané na dřevo letitých stromů v blízkosti železnice. Bylo nalezeno 21 čeledí, 52 druhů brouků z toho 3 druhy vzácné. Tyto významné porosty stromů byly také mapovány. Součástí práce bylo zároveň studium historie výstavby tratě v tomto zájmovém úseku. Z výsledků vyplývá, že železniční trať v tomto úseku vytváří biotop, který je pestrý a bohatý na biodiverzitu rostlin. Mnohem významnějším je však z hlediska výskytu letitých stromů, na které jsou vázány specifické druhy hmyzu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 85 záznamů.   začátekpředchozí76 - 85  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.