Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 724 záznamů.  začátekpředchozí722 - 724  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Využití pedagogiky zážitku při integraci osob s tělesným postižením
PODZIMKOVÁ, Petra
Práce se zabývá možnostmi integrace osob s tělesným postižením prostřednictvím pedagogiky zážitku. Je rozdělena do tří tématických částí. První částí je vymezení pojmů, kde jsou charakterizovány pojmy {\clqq}osoba se zdravotním postižením``, {\clqq}integrace``, {\clqq}zážitková pedagogika``. Druhá část se zabývá fenoménem zážitkové pedagogiky, historií, cíli a principy, spektrem zážitkově pedagogických aktivit , seznamuje s tím, co je to zážitkový kurz a zdůrazňuje důležitost hry v lidském životě. Nejdůležitější částí práce je část třetí, která se zabývá přímo využitím pedagogiky zážitku při integraci osob s postižením. Je zde představena historie a současnost integračních zážitkových kurzů jak v České republice, tak v zahraničí, charakterizována specifika integrace osob s tělesným postižením a naznačena metodika, příprava a realizace integračních zážitkových kurzů. Východiska této práce mohou být základem pro zpracování ucelené metodiky využití pedagogiky zážitky při integraci osob s tělesným postižením.
Současné trendy ovlivňující rozvoj a provádění sportů a pohybových aktivit v zájmových kroužcích v okresu Příbram\\
JIRSOVÁ, Jitka
Bakalářská práce se zabývá problematikou dnešní mládeže a jejího zájmu o sport, nabídkou a rozmanitostí mimoškolní tělesné výchovy v okrese Příbram a znalostí netradičních her. Zpracovala jsem zásobník tradičních i netradiční her, u kterých jsem se domnívala, že by je učitelé mohli ve svých hodinách použít. Dotazníkovou metodou jsem zjišťovala, jaké sporty žáci i učitelé vykonávají ve svém volném čase, které netradiční hry znají, popřípadě které z nich v zájmových kroužcích hrají. Také mě zajímala vybavenost škol po materiální stránce a další hry a sporty, které žáci na svých školách postrádají.
Rozvoj výtvarné tvořivosti dětí v rámci volného času (předškolní věk)
HLAVATÁ, Jana
Předškolní věk je velmi důležitým obdobím pro získávání základních doved-ností, poznatků, návyků a zkušeností. Utváří se i základy životního stylu a trávení volného času. Cílem mé diplomové práce je poukázat na důležitost výchovy k rozvoji tvořivosti dětí předškolního věku v rámci volného času. Specializuji se především na rozvoj výtvarné tvořivosti. Má práce je rozdělena na dvě části. Na část teoretickou, ve které se zaměřuji na výchovu a vzdělání dětí předškolního věku. Přibližuji estetickou výchovu, rozvoj tvořivost, fantazie a představivosti dítěte. Snažím se proniknout do světa jejich volného času, zájmů a výtvarné hry. Neopomenula jsem zmínit ani motivaci a neméně důležité prostředí, v kterém se činnost provádí. Dále popisuji obecné zákonitosti vývoje dítěte, jeho socializaci a temperament. Zmiňuji se i o osobnosti pedagoga, o jeho vztahu k dítěti, k výtvarnému umění a způsobu vedení činnosti. Stěžejní je pak druhá, praktická část, ve které všechny získané poznatky uplatňuji v praxi, ve výtvarném projektu O Vzduchu. Projekt by měl přispět k rozvíjení vztahu k přírodě a k bohatšímu citovému vnímání a prožívání. V projektu se snažím využívat prvky estetické, pohybové, literární i dramatické výchovy. V závěru uvádím své poznatky při realizaci projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 724 záznamů.   začátekpředchozí722 - 724  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.