Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Stratigrafie aluviálních sedimentů líňského souvrství ve středočeských pánvích.
Podzimková, Petra ; Martínek, Karel (vedoucí práce) ; Opluštil, Stanislav (oponent)
Líňské souvrství (LNS) tvoří nejmladší výplň svrchnopaleozoických kontinentálních pánví Českého masivu středočeské a západočeské oblasti. Sedimenty líňského souvrství jsou stáří stephan C a ukládaly se po hiátu mezi stephanem B a C. Představují klasické kontinentální red beds aluviálního původu. Sedimenty LNS jsou tvořeny převážně červenohnědě zbarvenými aleuropelity, které převládají nad psefity a psamity. Podřízeně se vyskytují fosiliferní obzory představující polohy jezerních sedimentů, které jsou tvořeny aleuropelity a slínovci šedých a pestrých barev, obsahují tufogenní horniny, vápence, ojediněle čočky silicitů a výjimečně i uhelné slojky. Studovanou oblastí byla kladenská část kladensko- rakovnické pánve (KRP), celá roudnická a západní polovina mšenské části mšensko- roudnické pánve (MRP). Byly interpretovány seismické profily, korelovány vrtné profily pomocí litologie a křivek gama karotáže a elektrického odporu. Také byl popsán a interpretován 30 m dlouhý výzkumný vrt K-1 (Klobuky) hloubený v roce 2009, který zastihuje sedimenty klobuckého obzoru. Ve studované oblasti byly interpretovány na cca s-j orientovaných profilech poklesové struktury na bázi LNS, které zřejmě hlavně z počátku sedimentace LNS ovlivnily směr přínosu a ukládání sedimentu ve studované oblasti. Z korelací vrtných...
Stratigrafie aluviálních sedimentů líňského souvrství ve středočeských pánvích.
Podzimková, Petra ; Martínek, Karel (vedoucí práce) ; Opluštil, Stanislav (oponent)
Líňské souvrství (LNS) tvoří nejmladší výplň svrchnopaleozoických kontinentálních pánví Českého masivu středočeské a západočeské oblasti. Sedimenty líňského souvrství jsou stáří stephan C a ukládaly se po hiátu mezi stephanem B a C. Představují klasické kontinentální red beds aluviálního původu. Sedimenty LNS jsou tvořeny převážně červenohnědě zbarvenými aleuropelity, které převládají nad psefity a psamity. Podřízeně se vyskytují fosiliferní obzory představující polohy jezerních sedimentů, které jsou tvořeny aleuropelity a slínovci šedých a pestrých barev, obsahují tufogenní horniny, vápence, ojediněle čočky silicitů a výjimečně i uhelné slojky. Studovanou oblastí byla kladenská část kladensko- rakovnické pánve (KRP), celá roudnická a západní polovina mšenské části mšensko- roudnické pánve (MRP). Byly interpretovány seismické profily, korelovány vrtné profily pomocí litologie a křivek gama karotáže a elektrického odporu. Také byl popsán a interpretován 30 m dlouhý výzkumný vrt K-1 (Klobuky) hloubený v roce 2009, který zastihuje sedimenty klobuckého obzoru. Ve studované oblasti byly interpretovány na cca s-j orientovaných profilech poklesové struktury na bázi LNS, které zřejmě hlavně z počátku sedimentace LNS ovlivnily směr přínosu a ukládání sedimentu ve studované oblasti. Z korelací vrtných...
Analýza a reflexe etického kodexu sociálních pracovníků
PODZIMKOVÁ, Petra
Práce se zabývá odbornou etickou reflexí a analýzou etického kodexu sociálních pracovníků se zapojením do širších souvislostí profese sociální práce a lidskoprávních principů. V úvodu se zabývá postihnutím základních pojmů v oblasti etiky a sociální práce s ohledem na specifika profese sociální práce a požadavků na profesionálního sociálního pracovníka. Na základě odborné etické reflexe teoretických východisek se práce dále analyzuje dokument Etický kodex Společnosti sociálních pracovníků České republiky v porovnání s Mezinárodním etickým kodexem sociální práce a Kodexem charity Česká republika s důrazem na interpretaci principů lidských práv a sociální spravedlnosti. V závěru se práce v návaznosti na analýzu snaží shrnout také kritiky a důležitost aktualizace etického kodexu včetně naznačení dalších možných cest ke zkoumání této problematiky.
Specifika využití arteterapie v doléčovacím centru
PODZIMKOVÁ, Petra
Předkládaná práce se zaměřuje na pojetí arteterapie v doléčovacím centru, ve službě zabývající se následnou péčí pro osoby, které se léčí ze závislosti na návykových látkách, především na nealkoholových drogách. Zadané téma je zpracováno do části teoretické a praktické. Teoretická část práce shrnuje základní definice týkající se syndromu závislosti a popsání osobnosti závislého, následně představuje služby následné péče a zaměřuje se na principy a cíle léčby závislosti. V rámci léčby závislosti je za výchozí zvoleno využití psychoterapie a expresivní psychoterapie - arteterapie. Arteterapie je popsána jako obor spolu s historickými souvislosti, definicí směrů, které se v rámci oboru vymezily a stanovením místa arteterapie v léčbě závislostí. V úvodu praktické části je podrobně popsána činnost Doléčovacího centra Prevent se zaměřením na průběh a složení programu a zastoupení arteterapie v něm. Po té jsou představena východiska práce v rámci arteterapie v Doléčovacím centru Prevent. Stěžejním místem práce je představení konkrétních kazuistik klientů spolu s analýzou a interpretací jejich artefaktů, které ozřejmují způsob práce v rámci arteterapeutické skupiny s ohledem na metodu Rožnovské arteterapie. V závěru práce jsou shrnuta specifika využití arteterapie v daném typu zařízení a popsány zřejmé přínosy pro obor arteterapie.
Využití pedagogiky zážitku při integraci osob s tělesným postižením
PODZIMKOVÁ, Petra
Práce se zabývá možnostmi integrace osob s tělesným postižením prostřednictvím pedagogiky zážitku. Je rozdělena do tří tématických částí. První částí je vymezení pojmů, kde jsou charakterizovány pojmy {\clqq}osoba se zdravotním postižením``, {\clqq}integrace``, {\clqq}zážitková pedagogika``. Druhá část se zabývá fenoménem zážitkové pedagogiky, historií, cíli a principy, spektrem zážitkově pedagogických aktivit , seznamuje s tím, co je to zážitkový kurz a zdůrazňuje důležitost hry v lidském životě. Nejdůležitější částí práce je část třetí, která se zabývá přímo využitím pedagogiky zážitku při integraci osob s postižením. Je zde představena historie a současnost integračních zážitkových kurzů jak v České republice, tak v zahraničí, charakterizována specifika integrace osob s tělesným postižením a naznačena metodika, příprava a realizace integračních zážitkových kurzů. Východiska této práce mohou být základem pro zpracování ucelené metodiky využití pedagogiky zážitky při integraci osob s tělesným postižením.

Viz též: podobná jména autorů
1 Podzimková, Pavla
2 Podzimková, Pavlína
5 Podzimková, Petra
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.