Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7,029 záznamů.  začátekpředchozí7027 - 7029  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.20 vteřin. 

Biometrické rozpoznávání 2D obličeje z kamerového systému umístěného na kvadrokoptéře
Mikundová, Lea ; Mráček, Štěpán (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá rozpoznáním obličeje z kamerového systému umístěného na kvadrokoptéře. Teoretická část je rešerší současně nejpoužívanějších metod pro detekci a rozpoznání obličeje a jejich porovnání. Dále jsou popsané možnosti snímání z kvadrokoptéry. Praktická část se zabývá samotnou implementací algoritmů pro detekci a rozpoznání za pomoci knihovny OpenCV a vyhodnocení úspěšnosti algoritmů v závislosti na vzdálenosti a úhlu kvadrokoptéry ke snímané osobě.

Aplikace pro rozpoznání hematomu na kůži
Mihalčin, Tomáš ; Košík, Michal (oponent) ; Drahanský, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje teoretický základ, který nás seznámí s problémem vzniku kožního hematomu, segmentováním obrazu s využitím knihovny OpenCV a platformou operačního systému Android. V práci se dále popisuje návrh a implementace aplikace pro rozpoznávání hematomu na kůži. Aplikace je vyvíjena pro tablety s operačním systémem Android a bude sloužit pro lékařské účely a pro usnadnění práce lékařů.

Zobrazení scény pomocí hlubokých stínových map
Hypský, Jan ; Kobrtek, Jozef (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
V počítačové grafice je vykreslování stínů problematické. Aplikace vyžadují volbu vhodného osvětlení a metody stínování s ohledem na rychlost a kvalitu zobrazení. Tato práce je zaměřena na vykreslování stínů a odstranění aliasu, vznikajícího při jejich tvorbě. Pro vytváření stínů bude práce implementovat metody Shadow maps a její rozšířenou variantu Deep shadow maps. Shadow maps umožňují vytvářet stíny nezávisle na složitosti scény a bez ošetření aliasu. Deep shadow maps dovedou zobrazit stíny spolu s odstraněním aliasu, čímž se vylepší kvalita stínování. Pro osvětlení scény je použit Lambertův lokální osvětlovací model. Výsledná aplikace je vytvořena s využitím knihovny OpenGL.