| |
|
Spotřební chování segmentu seniorů
Petláková, Eva ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Čapek, Michal (oponent)
Cílem této diplomové práce je popsat teoretické aspekty spotřebního chování seniorů. Součástí práce je také část praktická, v níţ je, na základě trţní segmentace, popsán realizovaný marketingový výzkum v oblasti cestovního ruchu. Na základě daných výstupů je zde provedeno zhodnocení a je sepsán návrh marketingových opatření. V práci je také provedeno srovnání situace v oblasti cestovního ruchu se zaměřením na seniory mezi Českou republikou a Španělským královstvím. Závěrečná část práce pojednává o celkovém zhodnocení situace zjištěné výzkumem nabídky cestovních kanceláří a poptávky klientů v seniorském věku.
|
| |
|
Dopravní gramotnost v segmentu vysokoškolských studentů v Táboře a jeho okolí
SEDLÁČEK, Lukáš
Doprava představuje významnou činnost, konanou jak ve velkém územním celku, tak v sídelním útvaru a zóně. Dopravu je nutno pojímat jako jednotnou, pokud možno dokonale fungující činnost, která je zajišťována všemi dopravními obory za účelem kvalitního propojení jednotlivých míst životních dějů. Cílem této práce bylo analyzovat dopravní služby jako nedílnou součást cestovního ruchu. Jako případová studie byla vybrána dopravní gramotnost a dopravní služby ve zvoleném regionu. V této oblasti byl proveden výzkum na základě dotazníkového šetření na segmentu vysokoškolských studentů. Pomocí výsledků z analýz bylo sestaveno vyhodnocení a dále byly vypracovány návrhy na vylepšení dopravní obslužnosti a dopravní výchovy v dané oblasti.
|
| |
|
Podpora cestovního ruchu na Příbramksu
PŠENIČKOVÁ, Iva
Bakalářská práce se věnuje regionu Příbramsko. Účelem je analyzovat složky primární a sekundární nabídky cestovního ruchu na Příbramksu, anlayzovat potřeby a požadavky návštěvníků a vyhodnotit přínosy a dopady cestovního ruchu v řešeném území. Za tímto účelem byl prováděn dotazníkový průzkum, který se zaměřil na to, proč turisté na Příbramsko přijíždějí, co zde dělají a jak jsou spokojeni s poskytovanými službami.
|
| |
|
Přehled a porovnání způsobů údržby segmentů v databázovém systému ORACLE
Hanák, Ondřej ; Macák, Petr (vedoucí práce) ; Krch, David (oponent)
V databázi ORACLE slouží segmenty pro alokaci místa pro databázové objekty. V průběhu používání databázových objektů mohou být tyto segmenty poškozovány. Toto poškození může mít špatný vliv na výkon databáze a způsobit, že volné místo bude neefektivně využíváno. Práce si klade tři cíle. První je popsat způsob jak dochází k poškození těchto segmentů. Druhý cíl je popsat způsob, jakým je možno tato poškození napravovat. Třetí cíl je provedení měření, zjistit jako jsou tyto opravy účinné a případně stanovit doporučení, která vyplynou z těchto měření. Čtenář si tedy po přečtení práce udělá ucelenou představu, jakým způsobem se starat o segmenty v databázi ORACLE.
|
|
Segmentace trhu krmení pro psy
Gruntová, Petra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Vávra, Oldřich (oponent)
Práce se zabývá segmentací trhu krmení pro psy v České republice. Trh je specifikován pomocí firem zde působících, rozdělených do pěti cenových skupin. Pro lepší proniknutí do problematiky jsou v práci zmíněny i obecné zásady stravování psů a uvedeny výzkumy kvality realizované v minulosti. Segmenty jsou odkryty na základě jednoho segmentačního kritéria, další možné pohledy jsou stručně nastíněny. Marketingová strategie je navrhnuta pro tři vybrané cílové skupiny spotřebitelů.
|
|
Zavádění nového produktu
Rusfel, Martin ; Mottlová, Libuše (vedoucí práce) ; Češka, Bohumír (oponent)
Tématickým zaměřením práce je zavádění nového produktu. Práce se zabývá konkrétní firmou, která se snaží zavést na trh nový produkt. Cílem práce je navržení takového marketingového mixu pro takový segment, který by umožnil úspěšné zavedení nového produktu, s využitím SWOT analýzy a analýzy konkurence. Autor nastiňuje současnou pozici firmy, hlavní konkurenty, cílový segment a vhodný marketingový mix.
|