Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 63 záznamů.  začátekpředchozí62 - 63  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Význam kulturního podmínění ženských a mužských rolí v marketingu
Brodská, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Stříteský, Václav (oponent)
Diplomová práce se zabývá změnou rolí a mužů ve společnosti. Popisuje tři typy zobrazování žen v reklamě.
Postavení žen a mužů v managementu podniku
Leitlová, Denisa ; Dědina, Jiří (vedoucí práce) ; Spálenka, Daniel (oponent)
Postavení žen a mužů v managementu podniku je téma nejen velmi aktuální, ale i zajímavé. Věnovala jsem se především názorovým rozdílům mužů a žen na tuto problematiku. Jejich názory jsem se pokusila získat pomocí metody dotazníku. Některé výsledky byly velmi překvapivé, ostatní potvrdily mé předpoklady. Na závěr práce jsem vytvořila průměrný obraz ženy manažerky a muže manažera dle jejich průměrných odpovědí.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 63 záznamů.   začátekpředchozí62 - 63  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.