Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 657 záznamů.  začátekpředchozí550 - 559dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Metodika aplikace výrazových prostředků ve filmu.
Sýs, Alan ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Seko, Martin (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na výrazové prostředky filmu a na metodiku jejich aplikace. Ukazuje, jak moc mohou postupy jejich užití ovlivnit vyznění díla, respektive navrhuje, jak co nejefektivněji dosáhnout tvůrcova záměru uvědomělým uplatněním filmové řeči. Pro dosažení cílů této práce jsou vybrány nejdůležitější výrazové prvky, které jsou podrobně popsány a následně demonstrovány na konkrétních příkladech z bakalářského filmu Marek se usmívá.
Umění a demokracie: Dopad a role práva na svobodu uměleckého projevu v různých politických režimech
Pajgrt, Adam ; Zemanová, Štěpánka (vedoucí práce) ; Trávníčková, Zuzana (oponent)
Přístup k technologiím, důsledek okamžitě dostupných informací a nástup světoobčanství, přispělo v posledních dvaceti letech k zásadní změně globálního politického a ekonomického prostředí. Zdroje soft-power se stávají tak stále více a více důležitými komponenty zahraniční politiky. Nástroje veřejné diplomacie a kulturní diplomacie tak mohou účinně využít takovéto zdroje soft-power, aby srkze cílenou podporu široké škály kulturních a uměleckých aktivit dosáhly zahraničně-politických cílů. Cílem této práce je prozkoumat přímé i nepřímé dopady umělecké tvorby na společnosti s různým stupněm demokratické kultury a v této souvislosti hledat spojitost s právem na svobodu uměleckého projevu. Hlavním cílem této práce je pojednat o úloze, kterou hraje tvorba umění v rozvoji demokratické společnosti.
Marketingová strategie
Horáková, Ilona ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Hlavním cílem diplomové práce na téma Marketingová strategie je identifikovat odlišnosti a specifika marketingu v oblasti kultury a na základě toho vyhodnotit marketingovou strategii konkrétního projektu. Teoretická část v úvodu seznamuje čtenáře s kulturou, uměním a blíže i divadlem. Následuje část věnovaná marketingu, kde je klasické pojetí vždy doplněno o specifika právě z oblasti kultury a umění. Teoretický základ je poté aplikován na konkrétní projekt a celá práce je zakončena marketingovým výzkumem, jehož cílem bylo zjistit motivaci k návštěvě a vnímání marketingových nástrojů diváky.
Znalostní management v muzejním prostředí
Multanova, Aleksandra ; Zelená, Veronika (vedoucí práce) ; Krejčová, Iva (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou znalostního managementu v mu-zejním a galerijním prostředí. Cílem teoretické části práce je seznámit čtenáře se základními pojmy tykající se pojmu znalostní management. Tato část představuje de-finici informace, druhy informací, pak jsou zmíněny předpoklady a historie vzniku znalostního management. Teoretická část takže věnovaná procesu transferu znalosti, faktorům vlivu, barierám a překážkám vznikajícím během zavadění znalostního ma-nagement v organizaci. Cílem praktické části diplomové práce je analýza současného postavení muzeu a ga-lerii ve světě a možnost a nutnost užívání znalostního managementu v rámci kulturní instituce.
František Vrána a jeho životní tvorba
Janoštíková, Petra
Bakalářská práce František Vrána a jeho životní tvorba pojednává o tvůrčí činnosti akademického architekta Františka Vrány v oborech scénografie, architektura, výstavnictví, interiérová tvorba, design nábytku (mimo roky 1962--1990), výtvarné a pedagogické činnosti. Práce rovněž představuje důležité mezníky ve Vránově životě a přibližuje dobové poměry, které s jeho tvorbou bezprostředně souvisí. Obsahově navazuje na bakalářskou práci Michaely Ježové na téma Tvorba Františka Vrány v souvislostech Vývoje nábytkářského průmyslu.
Soudobé výtvarné dílo ve veřejném prostoru
Vysoký, Martin
Bakalářská práce se věnuje současnému umění ve veřejném prostoru. Mapuje jeho historický vývoj s důrazem na postihnutí proměny jeho funkce v urbánním prostoru v minulosti, větší pozornost je poté věnována této transformaci v dnešní době. Na několika příkladech jsou poté podtrhnuty kvality, kterými umění obohacuje život ve veřejném prostoru a jejichž vztahy mezi nimi jsou posléze více rozebrány. Součástí práce je návrh, který získané znalosti z obou oborů -- umění a architektury syntetizuje do metody, která prezentuje soudobé použití umění ve veřejném prostoru.
Propagace umění formou putovních výtvarných galerií
Klubusová, Blanka
Bakalářská práce se zabývá propojením komerční a umělecké sféry prostřednictvím putovních výtvarných galerií. Výstupem práce je projekt putovní výtvarné galerie, prostřednictvím které je umění propagováno.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 657 záznamů.   začátekpředchozí550 - 559dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.