Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 24 záznamů.  předchozí5 - 14další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Rekonstrukce železniční stanice Trutnov hl.n
Král, Vladimír ; Wrana, Radim (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Trutnov hlavní nádraží z hlediska vyhovění stávajícího provozu a především s ohledem na osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Bylo tedy nutné navrhnout nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Návrh se dále zabývá odvodněním rekonstruovaných kolejí a napojení vlečky.
Rekonstrukce železniční stanice Lipová Lázně
Kopecká, Denisa ; Mazel, Lukáš (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabýva rekonstrukcí železniční stanice Lipová Lázně. Hlavním cílem je návrh nových nástupišť vyhovující pro přístup osob se sníženou schopností pohybu a orientace a platným normám. Dalším cílem je zvyšení traťové rychlosti. Součástí práce jsou úpravy železničního svršku, spodku a systému odvodnění stanice.
Hodnocení zkušebního úseku s podpražcovými podložkami
Murínová, Klára ; Langer, Vojtěch (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Podpražcové podložky jsou pružné podložky umístěné na ložné ploše železničního pražce. Jejich hlavním přínosem je zmenšení namáhání pražcového podloží, zvýšení stability geometrických parametrů koleje, výsledné prodloužení životnosti koleje a snížení nákladů na údržbu. V České republice máme tři zkušební úseky, ve kterých jsou podpražcové podložky použity. Je v nich provozně ověřován jejich vliv. Bakalářská práce je zaměřena na zpracování a vyhodnocení vlivu podpražcových podložek ve zkušebním úseku v žst. Ústí nad Orlicí. V rámci zpracování bakalářské práce bylo provedeno několik měření výškové polohy koleje ve zkušebním úseku v letech 2016 a 2017, která byla zpracována a porovnána s měřeními z roku 2015. Do vyhodnocení vlivu podpražcových podložek je zahrnuto i zpracování a vyhodnocení signálů z talířových snímačů, které slouží k měření tlaku v podloží od projíždějících souprav.
Bělotín Junction and Passing Point Study
Piruš, Erik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on design of the separated level connection of the High speed line Prerov - Ostrava to the conventional line Prerov - Ostrava near Hranice na Morave station (connected from the Ostrava side). The thesis should include the track geometry design of the conventional line and design of the Belotin Junction, consisting of two overtaking tracks, each one for one of the directions.
Rekonstrukce žs. Bystřice pod Hostýnem
Švanda, Tomáš ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Bystřice pod Hostýnem tak, aby vyhovovala současnému a výhledovému provozu. Hlavním úkolem rekonstrukce je vložení nástupišť splňujících požadavky pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace.
Rekonstrukce železniční stanice Vsetín
Maixner, Pavel ; Pokorný, Ondřej (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Vsetín tak, aby vyhovovala současnému provozu a požadavkům pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. Jsou navržena dvě ostrovní oboustranná nástupiště s výškou nástupní hrany 550 mm nad temenem kolejnic. Dále je zvýšena rychlost v předjízdných kolejích i ve směrových obloucích před polaneckým zhlavím.
Návrh rekonstrukce žst. Krahulov
Tumpach, Jan ; Wrana, Radim (oponent) ; Hruzíková, Miroslava (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Krahulov tak, aby umožňovala přístup pro osoby s omezenou schopností pohybu a orientace. V souvislosti se změnou nástupišť byla vyřešena úprava kolejiště a odvodnění při zachování napojení na přilehlé vlečky.
Rychlost vlaků v kolejových spojeních
Horák, Matouš ; Jacura,, Martin (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rychlostí vlaků v železničních stanicích. Jsou popsány parametry, na kterých rychlost závisí, tedy i vliv zabezpečovacího zařízení a trakčních schopností hnacích vozidel. V praktické části je popsáno přímé měření, včetně kritérií pro výběr lokalit. Následuje simulace v programu OpenTrack. Na závěr je provedeno srovnání obou metod.
Konstrukce výhybek pro vysokorychlostní trati
Raif, Lukáš ; Šestáková,, Janka (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
V souvislosti s připravovanou stavbou vysokorychlostních tratí v České republice se dostávají stále častěji do popředí odlišné požadavky na konstrukci koleje i výhybek a výhybkových konstrukcí, než byly standardem v minulosti. Výhybka určená pro vysokorychlostní trati musí splňovat mnoho kritérií, jelikož se rychlosti v přímém směru předpokládají běžně 250 až 350 km/h. Hlavním požadavkem, ke kterému v poslední době směřuje většina konstrukčních úprav a vylepšení výhybek, je omezení dynamického namáhání. Cílem disertační práce je výzkum možností snížení dynamického namáhání výhybek při průjezdu, a to především pomocí sjednocení tuhosti kolejové jízdní dráhy prostřednictvím systémů upevnění kolejnic na pražci. Práce vychází ze sledování zkušebního úseku s výhybkami se zpružněním v žst. Ústí nad Orlicí, na základě něhož navrhuje úpravu konstrukce vysokorychlostní výhybky s cílem snížení dynamického namáhání.
Bělotín Junction and Passing Point Study
Piruš, Erik ; Janoušek, Jan (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
The bachelor's thesis is focused on design of the separated level connection of the High speed line Prerov - Ostrava to the conventional line Prerov - Ostrava near Hranice na Morave station (connected from the Ostrava side). The thesis should include the track geometry design of the conventional line and design of the Belotin Junction, consisting of two overtaking tracks, each one for one of the directions.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 24 záznamů.   předchozí5 - 14další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.