Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 56 záznamů.  začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Podnikatelský záměr investiční činnosti společnosti Czech Nutrition, s.r.o
Byrtus, Dominik ; Čulík,, Miroslav (oponent) ; Žižlavský, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na vypracování podnikatelského záměru investiční činnosti reálné společnosti. Popisuje obecnou strukturu podnikatelského plánu, jeho druhy a specifikuje nejčastěji používané analýzy. Na základě teoretických poznatků zahrnuje praktické analýzy prostředí podniku. V poslední části této práce je specifikovaný investiční plán, jeho hlavní výhody a rizika. Závěrem je konečné rozhodnutí o realizaci navrhované investice.
Strategická analýza podniku D.I.S., spol. s r.o.
Lang, Richard ; Čižinská, Romana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce bylo provést celkovou strategickou analýzu společnosti D.I.S., spol. s r.o. z důvodu posouzení možností jejího dalšího vývoje. Celková strategická analýza zahrnuje externí i interní analýzu firmy včetně vyhodnocení rizik a výsledků finanční analýzy. Výsledkem práce jsou doporučení a alternativní strategie pro společnost D.I.S., spol. s r.o.
Strategické řízení distributora nátěrových hmot
Sýkorová, Magdalena
Tato diplomová práce je zaměřena na strategické řízení distributora nátěrových hmot. Hlavním cílem této práce je identifikovat konkurenční pozici zvolené společnosti za pomoci matice SPACE, na základě které budou navrženy potenciální strategické alternativy. Pro analyzování vnějšího prostředí je použita metoda PESTE. Vnitřní prostředí je zmapováno pomocí rozšířeného marketingového mixu a finanční analýzy, která je doplněna o porovnání s hlavními konkurenty v odvětví. Na základě výsledků z analýz jsou formulovány možné strategie pomocí generických strategií, SPACE matice a SWOT matice. Na závěr jsou vybrány strategie vhodné pro implementaci -- propagace ve specializovaných časopisech, využití externí dopravy, vytvoření referenčních listů.
Strategický management prodejce rybářských potřeb
Novotný, Tomáš
Novotný, T., Strategický management prodejce rybářských potřeb. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2014. Práce je zaměřena na návrh strategických alternativ pro budoucí rozvoj akciové společnosti zabývající se velkoobchodním a maloobchodním prodejem rybářských potřeb. Pro analyzování vnějšího prostředí je použita PEST analýza a model pěti hybných sil. Vnitřní prostředí je popsáno hodnotovým řetězcem a finanční analýzou, která je následně porovnána s hlavními konkurenty v odvětví. Na těchto základech jsou formulovány strategie pomocí vnitřně vnější matice, generických strategií a výsledná opatření jsou upřesněna a doplněna pomocí SWOT matice.
Stratégia a financovanie v neziskovej organizácií
Števove, Zuzana
Cílem této bakalářské práce je vytvořit strategický plán pro neziskovou organizaci Úsmev ako Dar, který se zaměřuje především na její možnosti financování. Navržené strategie budou vycházet ze SWOT matice, která bude sestavená na základě provedené analýzy vnitřního a vnějšího prostředí organizace. Práce se skládá z teoretické a z praktické části. Teoretická část nabízí informace o neziskovém sektoru a tvorbě strategického plánu. V praktické části jsou pomocí analýzy prostředí, navrženy konkrétní strategie možného rozvoje organizace.
Návrh strategií pro malé obchodní společnosti působící v odvětví gastronomických zařízení
Potůčková, Martina
Tato diplomová práce se zabývá vypracováním doporučení pro volbu vhodné podnikové strategie pro malé firmy působící v odvětví zařízení pro gastronomii, které by vedly k upevnění jejich postavení v tomto odvětví na trhu. Teoretická část zpracovává východiska, z nichž se vychází v praktické části práce. Výsledek práce vychází z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí tří zkoumaných podniků. K analýze vnějšího prostředí byla využita analýza PESTE a analýza konkurenčních sil. Analýza vnitřního prostředí vychází z analýzy vize, cílů a poslání podniků, analýzy hodnototvorného řetězce a analýzy portfolia zkoumaných firem. Faktory vnějšího a vnitřního prostředí jsou zpracovány za využití matice EFE a IFE. Na základě výsledků analýzy vnějšího a vnitřního prostředí je sestavena vnitřně-vnější matice a SWOT matice. Ze SWOT matice jsou vyvozena doporučení pro volbu vhodné podnikové strategie.
Návrh změny podnikové strategie v odvětví pekárenství
Matoušková, Eva
Diplomová práce se zabývá vypracováním návrhů efektivní podnikové strategie pro firmy působící v odvětví pekárenství. Teoretická část se zabývá zpracováním poznatků z odborné literatury, které jsou následně použity při zpracování praktické části. Navržené poznatky a výsledky vychází z analýzy vnějšího a vnitřního prostředí sledovaných podniků. Při analýze vnějšího prostředí je zkoumáno makroprostředí pomocí PESTE analýzy a mikroprostředí na základě analýzy odvětvového prostředí a Porterova modelu pěti konkurenčních sil. Pro analýzu vnitřního prostředí je využito modelu 7S firmy McKinsey a analýza konkurenceschopnosti. Finanční situace podniků je hodnocena poměrovými ukazateli jako nástroji finanční analýzy. Pomocí matice EFE a IFE jsou zpracovány faktory vnějšího a vnitřního prostředí. Výsledky z vnitřní a vnější analýzy jsou použity pro tvorbu vnitřně-vnější matice IE a SWOT matice, pomocí kterých jsou identifikovány návrhy strategií pro podniky působící v odvětví pekárenství.
Analýza strategického vývoje Pivovaru Svijany a.s.
Jebavý, Jan ; Veber, Jaromír (vedoucí práce) ; Sedláčková, Helena (oponent)
Analýza strategického vývoje Pivovaru Svijany a.s. provedená pomocí nástrojů strategické analýzy. Charakteristika odvětví pivovarnictví v externí analýze a charakteristika předností Pivovaru Svijany a.s. v interní analýze. Přehled strategicky významných událostí. Hodnocení strategie pomocí modelů konkurenčních strategií. Výsledky shrnuty ve SWOT analýze. Závěr a strategická doporučení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 56 záznamů.   začátekpředchozí47 - 56  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.