Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 462 záznamů.  začátekpředchozí440 - 449dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vývoj hodnotové orientace studentů Zdravotně-sociální fakulty Jihočeské univerzity v průběhu jejich studia
BERÁNKOVÁ, Jana
Výzkum hodnot má velký společenský význam, i proto se mu věnuje stále větší pozornost. V minulosti jsme se mohli setkat s příliš úzkým vymezením předmětu sociální psychologie jako vědy o postojích. Dnes bychom mohli považovat za jedno z hlavních témat sociální psychologie hodnoty a proces hodnocení. Hodnoty podmiňují chování sociálních skupin a jednotlivců, proto se předpokládá, že v blízké budoucnosti se empirický výzkum a teoretické zpracování hodnot stanou jedním z nejhlavnějších úkolů společenských věd. Platnost hodnot a celého hodnotového systému závisí na společenských cílech, se změnou společenského řádu se mění cíle, které si společnost vytyčuje, a tedy také systém hodnot. Proto s každou změnou společenské formace nastává také přehodnocení hodnot. Ale i uvnitř dané společenské struktury dochází ke změnám hodnot v souvislosti s následujícím společenským vývojem a změnou společenských potřeb. Výzkum hodnot je spojen s velkými metodologickými i metodickými potížemi, celá řada psychologických metod aplikovaných v zahraničních výzkumech vychází z rozdílných společensko {--} ekonomických podmínek. Za optimální řešení lze považovat výběr nejrozšířenější metody (test Allport {--} Vernon {--} Lindzeyův) v české modifikaci, kterého bylo použito ve výzkumu hodnot vysokoškolské mládeže v Ostravě jako hlavní výzkumné metody. Metoda i přes své nedostatky je vhodná pro zjištění základních trendů v hodnotové zaměřenosti studentů vysokých škol. V dnešní medializované době se o problematice životních hodnot mladých lidí hodně mluví, diskutuje a píše. Tato diplomová práce se zabývá problematikou hodnotové orientace studentů Zdravotně sociální fakulty Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích a zkoumá také faktory, které životní směrování ovlivňují. V teoretické části se zabývám problematikou filozofické, sociologické a psychologické koncepce hodnot, kulturou a hodnotovým systémem, klasifikací hodnot a samotnou hodnotovou orientací, potřebami a postoji souvisejícími také s problematikou hodnot, problematikou hodnot v různých typech výzkumů, výzkumy hodnotového zaměření u mládeže a metodami zkoumání hodnot. V závěru teoretické části uvádím také výsledky výzkumu hodnot jiných autorů. Praktická část je věnována výzkumu hodnotové orientace, který probíhal na Zdravotně sociální fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích v oboru odborný pracovník v ochraně veřejného zdraví. Výzkum zkoumal vztahy a postoje studentů k hodnotám citovým, společenským i materiálním. Ke shromažďování dat a údajů pro výzkumnou část byla použita metoda dotazníkového šetření.
Systém řízení jakosti ve společnosti Jihočeské tiskárny, a.s.
SUCHÁ, Veronika
Hlavní cíl diplomové práce je zhodnocení politiky jakosti ve vazbě na spokojenost zákazníků ve vybrané organizaci prostřednictvím standardu ISO 9001. Společnost Jihočeské tiskárny vznikla v 50. letech po znárodnění a seskupení zdejších českých a německých tiskáren. V 90. letech během privatizace vznikly Jihočeské tiskárny, a. s. jako součást skupiny Passauer Neuer Presse Verlag. V roce 2004 se majoritním akcionářem JČT staly Obchodní tiskárny a od roku 2006 patří JČT do polygrafické skupiny OTK Group. Proces a systém hodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je nedílnou součástí firemního systému managementu kvality. Je součástí procesu Tvorba a přezkoumání smlouvy v souladu s podnikovou směrnicí Q {--} S 7/1 Tvorba a přezkoumání smlouvy. Dotazník, který je jednou z příloh uvedené směrnice /pod označením F 07 {--} Q 009 Dotazník, coby příloha číslo 9 směrnice/, má několik částí: hodnocení kvality zakázek, hodnocení spokojenosti s cenami zakázek, hodnocení spokojenosti se servisními podmínkami poskytovanými zákazníkům, hodnocení spokojenosti s dodáváním a logistickými službami. Vyhodnocení spokojenosti zákazníků z pohledu kvality výrobků ukázalo, kde jsou problémy, které je nutné řešit. Příčiny nejčastěji reklamovaných či kritizovaných produktů a vad je namíchání produktů (zejména pak etiket). Příčiny projevů nespokojenosti s cenami za produkty a s cenovými a platebními podmínkami lze spatřovat v nedostatečné práci s klienty a zákazníky. Je tím myšleno zejména přiblížení potřeb, technologií, vstupních materiálů, zásad a pravidel nutných pro výrobu všem zákazníkům při vzájemných jednáních. Hodnocení spokojenosti se servisními službami a spokojenosti s dodáváním a logistickými službami přineslo se jmenováním připomínek a kritiky současně i charakteristiku příčin. Celý proces hodnocení spokojenosti zákazníků a samotné vyhodnocení spokojenosti zákazníků v Jihočeských tiskárnách, a. s. je závislé na přístupu k řešení celého souhrnu všech prováděných úkonů a opatření ke zjištění konkrétní spokojenosti klientů v daném období.
Majetkové daně v obchodní společnosti a komparace v rámci EU
PŘIBYLOVÁ, Veronika
Diplomová práce je zaměřená na právní úpravu majetkových daní v České republice a jejich komparace s vybraným státem Evropského společenství (Spolková republika Německo). Teoretická část popisuje daňový systém silniční daně, daně z nemovitostí a tzv. trojdaně v České republice. A také daňový systém silniční daně a daně z nemovitostí v Německu, protože během roku 2007 ve firmě nedošlo k darování, dědění, ani převodu nemovitostí. Praktická část je tedy o firmě Groz-Beckert, s. r. o., která má v České republice dceřinou společnost a v Německém Albstadtu mateřskou společnost. Komparace je potom prováděna tak, jako kdyby tyto vozidla, pozemky a stavby, která firma vlastní na území České republiky, vlastnila ve stejně množství v Německu. O kolik by firma musela na daní zaplatit více a zda je pro ní Česká republika z hlediska majetkových daních výhodnější.
Motivace a hodnocení pracovníků ve vybraném podniku
MALÁ, Kamila
Cílem diplomové práce bylo zjistit, jaká je motivace pracovníků, jak podnik zajišťuje a podporuje motivaci pracovníků, a jak je hodnotí. Provedla jsem analýzu současného systému hodnocení pracovníků vzhledem k jejich motivaci. Pro analýzu jsem vytvořila dotazník na základě literárního přehledu. V závěrečné části jsem navrhla nový systém hodnocení pracovníků a plán profesního rozvoje.
Potřeba kvalitativních změn norem se blíží
Marek, Pavel ; Laurie Kennedy, D.J. ; Fischer, Ondřej
Rozbor rostoucí komplexnosti existujících norem pro navrhování konstrukcí nacházející rozpor mezi rostoucím výpočetním postupem využívajícím počítače a dosavadním pojetím. Příspěvek navrhuje kvalitativní změny v uspořádání norem odpovídající přechodu od deterministiského případně předpisového pojetí k pravděpodobnostnímu.
Trvanlivost ocelových konstrukcí ovlivněných korozí materiálu
Pustka, D. ; Marek, Pavel
V oblasti navrhování konstrukcí je věnována pozornost aplikacím nových pokrokových metod dovolujících komplexní posudek spolehlivosti konstrukcí účinky proměnnými s časem. Možnosti této metody jsou naznačeny na příkladu ocelového dílce vystaveného korozním účinkům proměnným s časem. zatížených
Metoda SBRA: Softwarové produkty a jejich aplikace
Marek, Pavel ; Guštar, M.
Software produkty používané v rámci pravděpodobnostního posudku spolehlivosti pravděpodobnostní metodou SBRA.
Posudek pravděpodobnosti poruchy konstrukce vystavené extrémnímuzatížení
Václavek, L. ; Marek, Pavel
Příspěvek se zabývá pravděpodobnostním posudkem spolehlivostiocelového rámu s opřenými sloupy. Rám je vystaven několika proměnnýmzatížením včetně zemětřesení.Posudek je založen na metodě SBRA.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 462 záznamů.   začátekpředchozí440 - 449dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.