Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 55 záznamů.  začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výukový projekt podnikatelského záměru pro SŠ
PETROVÁ, Ivana
Bakalářská práce "Výukový projekt podnikatelského záměru pro SŠ" uvádí definice vymezující projektové vyučování, seznamuje s různými pohledy autorů na dané téma, podává stručný přehled o historii a významu projektů a projektového vyučování. Výukový projekt na středních školách je označován, jako komplexní vyučovací metoda, která se významně podílí na rozvoji klíčových kompetencí, aktivního a smysluplného učení žáků. Projektové vyučování je jednou z možností, jak alespoň částečně nahradit tradiční výuku aktivními formami vedoucími žáky vlastní činností vyhledávat poznatky, řešení problémů a spolupráci. Metodická příručka je určena žákům, ale i pedagogům, jako "pomocník" při výuce odborných předmětů, např. v účetnictví, ekonomice a managementu. V metodické příručce jsou obsaženy veškeré informace o podnikatelské činnosti, rady a postupy při zpracování podnikatelského záměru.
Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ
DOLANOVÁ, Klára
Tématem diplomové práce jsou "Možnosti využití textilních materiálů v předmětu Praktické činnosti na 1. stupni ZŠ". Teoretická část je věnována historickému původu a vývoji textilií, přehledu textilních technik, jejich třídění a využití především s žáky na 1. stupni ZŠ. Zabývá se také projektovou metodou a pojetí, cíli a výstupními kompetencemi žáka 1. stupně školy v technické výchově podle Rámcového vzdělávacího programu pro základní vzdělávání. V praktické části jsou navrženy textilní techniky, které jsou zpracovány do podoby originálních projektů výuky. Funkčnost projektů byla zjišťována pomocí dotazníků určených pro učitele na 1. stupni ZŠ. Některé z projektů byly realizované ve výuce v 2., 3. a 4. ročníku ZŠ.
Využití projektové metody v odborném výcviku jako součást prezentace školy pro veřejnost.
BUŘIČOVÁ, Irena
Bakalářská práce Využití projektové metody v odborném výcviku jako součást prezentace školy pro veřejnost se zabývá možnostmi využití projektové metody v rámci odborného výcviku ve střední odborné škole. Práce se v teoretické části zabývá historií projektové výuky a dále pak možnostmi jejího začlenění do výuky. Praktická část pak ve své první části seznamuje s konkrétním projektem realizovaným na střední odborné škole v rámci praktického výcviku. V druhé části je pak vyhodnocen přínos projektového vyučování pro žáky.
Modelový animovaný klip pro projektovou výuku výtvarné a hudební výchovy na 2. stupni ZŠ\nl(prakticko-teoretická práce)
MÁŠOVÁ, Anna
Diplomová práce se zabývá animovaným klipem a jeho uplatněním ve výuce, konkrétně ve výtvarné a hudební výchově na 2. stupni ZŠ prostřednictvím projektové metody. V teoretické části se diplomová práce krom projektové výuky, jež je zásadním bodem této akademické práce, věnuje historii animovaného filmu spolu s animovaným klipem a jeho přínosu. Následně v praktické části jsou na konečném výstupu aplikované získané poznatky části teoretické. Závěrečným výstupem této diplomové práce je modelový animovaný klip Adebars Reise Let čápa a návrh projektové výuky ve výtvarné a hudební výchově na 2. stupni ZŠ na téma animovaný klip.
Využití pozitivních vlivů projektové metody na učňovskou mládež
ŠIMKOVÁ, Martina
Bakalářská práce je zaměřena na využití pozitivních vlivů projektové metody na učňovskou mládež. Teoretická část se věnuje především projektové metodě, jejímu vzniku, základním myšlenkám a principům. Praktická část na skutečném projektu zjišťuje, zda dochází v reálné situaci k naplňování principů projektové metody. V závěru je strukturovaný rozhovor se žáky, kteří se projektu zúčastnili.
Podpora čtenářství u dětí na 1. st. ZŠ za využití projektové metody
ŠIMEROVÁ, Kateřina
Bakalářská práce je zaměřena na podporu dětského čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ pomocí projektové metody se zvláštním přihlédnutím k rozvoji sociálních klíčových kompetencí žáků a k prevenci sociálněpatologických jevů. Teoretická část vymezuje základní pojmy vztahující se k uvedené tematice, dále popisuje vývoj čtenářství dítěte do období pubescence, seznamuje s projektovou vyučovací metodou a nakonec představuje oficiální akce na podporu čtenářství. Praktická část popisuje tvorbu, realizaci a vyhodnocení projektu Příběhy nám pomáhají, který je zaměřen na podporu dětského čtenářství u žáků na 1. stupni ZŠ.
Využití projektového vyučování při výuce regionální geografie Jižní Ameriky
KARALUPOVÁ, Jana
Hlavním cílem diplomové práce je vypracování vlastního konceptu výukového materiálu věnující se výuce regionální geografie Jižní Ameriky na 2. stupni ZŠ s využitím zásad projektového vyučování a jeho možností výuky mimo prostředí základní školy. Navržený výukový materiál je vytvořený v podobě pracovní učebnice, která obsahuje pracovní listy k navrženým projektům zabývající se tématem Jižní Ameriky a amazonského pralesa. K pracovní učebnici byla sepsána také metodická příručka pro učitele, která má být pomocníkem pedagogů v organizaci těchto navržených projektů. Učební text odpovídá zásadám definovaným platnými vzdělávacími dokumenty. Teoretická část je zaměřená na zhodnocení významu učiva regionální geografie v kontextu RVP ZV a ŠVP sledovaných škol. Další kapitoly se věnují funkční analýze učebnic a pracovních sešitů pro 2. stupeň ZŠ a zhodnocení významu projektového vyučování ve výuce zeměpisu.
Využití projektové metody ve výuce humanitních předmětů na středních školách
LANGOVÁ, Martina
Předkládaná bakalářská práce se zabývá projektovou výukou a využitím projektové metody při výuce humanitních předmětů. Je rozdělena do dvou částí, teoretické a praktické. Obsahem teoretické části je souhrn dostupných informací o projektové výuce na základě odborné literatury. Její součástí je stručný historický vývoj projektové výuky nejenom v českém prostředí, terminologické vymezení základních pojmů, příprava a realizace projektové výuky a typologie projektů. V práci jsou nastíněny i základní negativa a pozitiva, která s sebou projektové vyučování přináší. Praktická část se zabývá návrhem konkrétního projektu, jeho ověřováním a popisem jeho realizace
Využití projektové metody ve výuce přírodovědných předmětů na středních školách
LESKOVCOVÁ, Martina
Bakalářská práce pojednává o využití projektové metody v přírodovědných předmětech na středních školách. V teoretické části jsou vysvětleny hlavní pojmy, popsána charakteristika projektové výuky, dále typy a fáze projektové výuky a v neposlední řadě jsou popsány Rámcové vzdělávací programy pro střední školy. Pozornost je také věnována samotné realizaci projektové metody v přírodovědných předmětech. V praktické části je popsána provedená průzkumná sonda zaměřená na zjištění zkušeností učitelů s vyžíváním projektové metody a názorů na navržený příklad projektu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 55 záznamů.   začátekpředchozí36 - 45další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.