Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 64 záznamů.  začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Franchisingové sítě působící na trhu ČR se zaměřením na UniCredit Bank
Mottysová, Tereza ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na franchising jako moderní a perspektivní způsob podnikání. Práce je rozdělena do dvou větších celků, teoretickou část a praktickou. Část teoretická vysvětluje podstatu a fungování franchisingu. Dále je popsán vývoj ve světě, vstup a dosavadní příznivý trend na českém trhu. Praktická část patří UniCredit Bank, jež je dosud jediná bankovní instituce, která na tuzemském trhu nabízí své licence.
Podnikání na českém trhu ve formě franchisingu
Hrubcová, Veronika ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce zpracovává téma "Podnikání na českém trhu ve formě franchisingu". Je rozdělena na tři hlavní kapitoly. V první části se zabývá teoretickou stránkou věci, výhodami a nevýhodami franchisingu, definuje hlavní pojmy a druhy franchisingu, jeho používané definice a zároveň popisuje stručnou historii. Druhá kapitola popisuje vývoj franchisingu v České republice, vyjmenovává organizace zastřešující franchising a uvádí největší franchisové systémy fungující na našem území. Třetí a poslední kapitola se věnuje samotnému procesu zavádění franchisingu ve firmě a pomocí SWOT analýzy porovnává silné a slabé stránky, příležitosti a hrozby konceptu, v tomto případě firmy CrossCafe Original s.r.o.
Franchising jako podnikatelský záměr
KLUZÁKOVÁ, Lucie
Cílem této diplomové práce je zpracování plánu tuzemské expanze vybraného podniku prostřednictvím vytvoření franchisového řetězce. Před vlastním zpracováním franchisového plánu jsem na základě provedené literární rešerše připravila strukturu jednotlivých dokumentů franchisového balíku. Jako součást praktického výzkumu jsem provedla analýzu vnějšího prostředí podniku formou STEP analýzy a případové studie jednoho z konkurentů podniku a dále jsem provedla analýzu vnitřního prostředí firmy s využitím primárních dat získaných prostřednictvím řízeného rozhovoru s vlastníkem vybraného podniku. S využitím shora uvedených informací jsem vypracovala SWOT analýzu a na základě definovaných silných a slabých stránek a příležitostí a ohrožení jsem stanovila nejvhodnější strategii expanze firmy spočívající v prodeji franchisové licence. Tato strategie se dělí na dvě části: první část počítá s expanzí v rámci krajských a okresních měst, kde franchisor uvažuje o udělení licence s podmínkou minimální měsíční tržby ve výši 900.000,- Kč, jež by mohla být dosažena prostřednictvím tří vhodně alokovaných menších provozoven otevřených současně jedním franchisantem. V průběhu 5 let, tj. od roku 2016 do roku 2020, počítá franchisový plán se získáním pěti franchisantů, z nichž by každý otevřel 3 provozovny ve vybraném geografickém segmentu. Hrubý zisk franchisora z této franchisové sítě činí 1.284.457,- Kč za uvedených pět let. Diplomová práce se soustředí právě na tuto část strategie expanze firmy. Součástí franchisového plánu pro tuto strategii je predikce ročních nákladů, výnosů, hospodářského výsledku a cash flow franchisanta. Z provedených výpočtů jsem odvodila hrubý hospodářský výsledek franchisanta v prvním roce podnikání ve výši 1.719.496,- Kč, přičemž návratnost investice pro franchisanta činí 2 roky a 7 měsíců. Druhá část strategie pak navrhuje expanzi do hlavního města Prahy, kde by bylo vhodné za účelem dosažení co nejvyššího obratu nejprve rozšířit současný obchodní koncept z prodeje tzv. "přes ulici" na pultový prodej s nabídkou určitého počtu míst k sezení. Vzhledem k tomu, že je tato forma poskytování veřejného stravování spojena s přísnějšími legislativními požadavky - například s nutností zřízení přístupu hostů na sociální zařízení musí být tento koncept nejprve ověřen pilotním provozem v režii samotného franchisora.
Franchising jako forma rozvoje firmy
SMÍTKOVÁ, Věra
Téma diplomové práce je Franchising jako forma rozvoje firmy. Hlavní cíl práce spočívá ve vypracování franchisingového modelu podnikání a jeho postupu, který by byl aplikovatelný na firmu. Dalším cílem je navržení jednotlivých kroků postupu a opatření pro zajištění správného fungování celého franchisingového systému.
Franchising jako forma vstupu na trh
El Gindy, Rasia ; Chylíková, Hana (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Má bakalářská práce zpracovává téma "Franchising jako forma vstupu na trh". Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. První kapitola se zabývá teoretickým vymezením franchisingu, jeho charakteristickými znaky, výhodami a nevýhodami. Druhá kapitola se týká procesu vedoucího k aplikaci franchisingu v praxi. Třetí kapitola mapuje situaci franchisingu v ČR od minulosti po současnot. Poslední kapitola je zaměřená na franchisový koncept SUBWAY.
Franchising se zaměřením na gastronomii
Burianová, Iveta ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Hinčica, Vít (oponent)
Teoretická část představí charakteristiku franchisingu a způsob založení franchisového podniku, včetně popisu důležitých dokumentů. Tato část současně zdůrazní hlavní výhody a nevýhody plynoucí z této metody podnikání. Praktická část se zaměří na franchising v praxi. Na příkladu konkrétní společnosti zaměřené na gastronomii (Ambiente) ukáže způsob jeho fungování, výhody a nevýhody a postup při otevření nové franchisové pobočky, včetně marketingových a jiných služeb.
Franchising jako forma vstupu na trh
Šebestová, Martina ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Tato bakalářská práce se věnuje tématu franchising jako forma vstupu na trh. Práce je rozdělena do tří kapitol. První kapitola je zaměřena na obecnou teorii franchisingu (definice, druhy franchisingu, výhody a nevýhody, historie franchisingu, apod.). Druhá kapitola je věnována aplikaci franchisingu v konkrétní firmě accor hotels, kde představuji značku ibis hotels a její působení ve světě. Ve třetí kapitole popisuji a představuji úspěšně se rozvíjející hotelovou společnost na českém trhu, zvýraznění výhod a nevýhod tohoto franchisingového konceptu.
Výhody a nevýhody podnikání v systému Franchising
BEČANOVÁ, Vendula
Cílem diplomové práce bylo popsat výhody, nevýhody, omezení a možnosti, které přináší podnikání v systému franchising. Tato práce byla vytvořena ve spolupráci s konkrétním podnikatelem.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Smejkal, Martin ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá franchisingem jako metodou vstupu na trh. Cílem této práce je analýza franchisingu jako formy kooperace z teoretického i praktického hlediska. První kapitola se zabývá franchisingem z teoretického hlediska. Součástí této kapitoly je definice franchisingu, historie franchisingu, rozdělění franchisingu na základě předmětu podnikání apod. Druhá kapitola se zabývá problematikou založení franchisového podniku. V této kapitole popisuji proces založení franchisového systému se zaměřením na pilotní provoz, výběr franchisantů a vytvoření franchisového konceptu. Ve třetí kapitole popisuji jednotlivé výhody a nevýhody podnikání na bázi franchisingu pro franchisora i franchisanta. Čtvtá kapitola se zabývá historickým vývojem franchisingu v České republice. V páté kapitole jsem se zabýval kompletním rozborem franchisového systému předního českého konceptu v oboru gastronomie, Švejk restaurant.
Franchising jako metoda vstupu na trh
Vargovčíková, Lucie ; Turnerová, Lenka (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tématem předkládané bakalářské práce je Franchising jako metoda vstupu na trh. První část této bakalářské práce pojednává o charakteristických znacích franchisingu např. o definici a o jeho výhodách a nevýhodách pro obě zúčastněné strany. Potom je zde také uvedená současná situace franchisingu v České republice. Druhá část se zabývá vstupem na trh metodou franchisingu. V této části je především zmíněna franchisová smlouva, jak založit franchisový podnik, co je k založení potřeba a jakými způsoby mohou franchisové systémy expandovat. Možnosti financování franchisingu uzavírají druhou část. Třetí část je věnována franchisingu v konkrétní firmě, kterou je HaGaimpex s.r.o. vlastnící franchisu Etam Lingerie. Dále je představena historie značky Etam Lingerie a fungování systému. Potom jsou v této části rozebrány prodejní techniky a budoucí zákaznický systém, jejich zhodnocení a návrhy na zlepšení. Jako poslední je provedena SWOT analýza.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 64 záznamů.   začátekpředchozí31 - 40dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.