Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 32 záznamů.  začátekpředchozí31 - 32  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Poplatková politika bank v ČR a v Německu
BRZÁK, Tomáš
Tématem mé diplomové práce je {\clqq} Poplatková politika bank v České republice a v Německu. Cílem je posouzení bankovních poplatků z hlediska zájmů klientů bank, z hlediska důležitosti poplatků na tvorbě zisku bank, a to prostřednictvím analýzy a komparace bankovních politik v České republice a Německu. Práce má dvě části, první část teoretická a druhá praktická. V teoretické části se věnuji rozboru typu jednotlivých bankovních soustav, jejich výhod a nevýhod, druhům bank, které existují na bankovním trhu. Dále působnosti jednotné bankovní licence. V neposlední řadě rozbor nové basilejské dohody, která podporuje stabilitu finančního systému a konkurenčního prostředí. V teoretické části se též seznámíme s strukturou německého bankovní systému a působnosti jednotlivých bankovních spolků. Praktická část spočívá v analýze výše poplatků a provizí ve vztahu k finančnímu zisku bank v ČR i v Německu, porovnání bank podle jednotlivých ukazatelů jako například bilanční suma, kapitálová přiměřenost, počet obchodních míst a čistého zisku. Do praktické části je zahrnuta velikost a vývoj jednotlivých poplatků za konkrétní služby v posledních letech, ceny bankovních balíčků, ale i nejrůznější průzkumy, jako například nejabsurdnější poplatek, který si banky účtují, banka s nejlepším servisem a banka s nejpřehlednějším sazebníkem. Způsob informovanosti klientů o změnách v sazebníků, jak v České republice tak v Německu. Kodexy, které se banky zavázaly dodržovat, aby zlepšily a zkvalitnily služby pro své klienty.
CSR a její využití ve firmách v ČR
Koubková, Karolína ; Hadrabová, Alena (vedoucí práce) ; Remtová, Květa (oponent)
Diplomová práce se zabývá problémem společenské odpovědnosti firem neboli konceptem CSR, a to především v environmentální oblasti. Jedním z hlavních cílů je vyhodnotit přístup firem k CSR a zjistit odpověď na klíčovou otázku této práce - proč se firmy uvedeným konceptem zabývají a jaké jsou dopady uplatňování konceptu CSR na jejich činnost. Teoretická část popisuje, co vlastně společenská odpovědnost firem znamená a jakých oblastí činnosti se dotýká. V této části jsou rovněž rozebírány jednotlivé přínosy konceptu CSR pro zkoumané firmy. Dále následuje výčet jednotlivých norem, týkajících se CSR, včetně připravované normy ISO 26000. Praktická část se věnuje popisu společensky odpovědného chování několika vybraných firem. Nejdříve jsou rozebírány jejich společensky odpovědné aktivity v oblasti životního prostředí a následně je vyhodnoceno, jak firmy vnímají celkový přínos CSR pro jejich činnost. Dalším cílem této části je posoudit, zda má smysl koncept CSR normalizovat a proto významným bodem jsou názory firem na vytvoření norem v CSR. V závěru jsou vyhodnoceny všechny dosažené poznatky, získané v průběhu psaní práce a je zodpovězena klíčová otázka -- jaké důvody vedou firmy k tomu, aby se konceptem CSR zabývaly a využívaly ho při své činnosti.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 32 záznamů.   začátekpředchozí31 - 32  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.