Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 312 záznamů.  začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
BIM model – Tomkovo náměstí v Brně
Frýdecký, Filip ; Gottvaldová, Jana (oponent) ; Remeš, Josef (vedoucí práce)
Predmetom tejto diplomovej práce je ukázať aplikáciu BIM modelu v líniových stavbách. Ako podklad poslúžila klasická 2D dokumentácia, z ktorej som vytvoril 3D model s využitím programu Civil 3D. Pre negrafické informácie bol využitý štandard SFDI pre studeň dokumentácie PDPS, nakoľko to bol v daný moment najvyšší možný stupeň. Po skompletizovaní grafických a negrafických informácii bola časť modelu spracovaná do 5D modelu pridaním časového faktora a rozpoč-tu. Táto diplomová práca má ukázať aplikáciu BIM v líniových stavbách, ale aj po-ukázať na problémy a súčasne limity, či už z hľadiska softwaru alebo chýbajúcich noriem a metodík.
MOST NA D1 (LIETAVSKÁ LÚČKA - VIŠŇOVÉ) NAD ÚDOLÍM v km 4.313
Hudyma, Nazar ; Dvořák, Tomáš (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je návrh silničního mostu na D1 v úseku Lietavská Lúčka - Višňové v Žilinském kraji, okres Žilina, Slovenská republika. Objekt slouží k přemostění údolí v KM 4,313 a pozemní komunikace v KM 4,410. Byly navrženy tři varianty přemostění, ovšem dále v práci je proveden posudek na jedné z variant. Celková délka nosné konstrukce je 354,00 m , teoretické rozpětí konstrukce je 352,00 m. Most má 4 pole a je prováděn technologií letmé betonáže. Poloha podpor byla omezena nevhodnými geologickými poměry v místě výstavby (aktivní smyková plocha v kvartérních sedimentech) a to především v polích č.3(rozpětí 104,00 m) a č.4(rozpětí 75,00 m). Monolitická část mostní konstrukce bude betonována technologií letmé betonáže s největší délkou konzoly 52,00 m. Krajní části polí č.1 a č.4 budou betonovány na pevné skruži.
Úprava křižovatky Přístavní x Obvodová v Brně
Nykodým, Miloš ; Patočka, Miroslav (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Jednopruhový kruhový objezd je navržen v místě křížení silnice II. třídy (Obvodová) a místní komunikace (rychlostní-A, Přístavní) v Brně. Současný stav je nevyhovující kvůli hrozícímu nebezpečí, plynoucí ze zvýšené maximální dovolené rychlosti před křižovatkou, a také kvůli autobusovým zastávkám MHD JMK, které jsou v současné době řešeny formou zastávky v jízdním pruhu místní komunikace, popř. částečným zálivem. Cílem návrhu je maximální bezpečnost účástníků provozu. Dále je důraz kladen na co nejmenší zásah do stávající zástavby, s ohledem na životní prostředí a také na estetiku prostředí.
Principy, funkce přepínání a směrování v počítačové síti
Dvořák, Pavel ; Pelka, Tomáš (oponent) ; Polívka, Michal (vedoucí práce)
Tento bakalářská práce se zabývá hlavními principy a funkcemi aktivních síťových prvků. Především je soustředěna na prvek pracující na třetí vrstvě referenčního modelu OSI/ISO, směrovač. Jsou zde popsány jeho hlavní součásti a blíže rozebrány směrovací protokoly. Poté je ověřena schopnost reagování dynamického směrování na výpadek v síti a změřena reakční doba přechodu na záložní trasu při použití různých směrovacích protokolů. Další část je zaměřena na problematiku kvality služeb (QoS) a její podporu v počítačových sítích. Jsou prozkoumány různé způsoby konfigurace QoS na směrovačích a vybrán vhodný z nich, jenž je pak aplikován na testovací síť.
Networking Subsystem Configuration Interface
Lichtner, Ondrej ; Grégr, Matěj (oponent) ; Ryšavý, Ondřej (vedoucí práce)
The goal of this thesis is to design a network configuration library with regards to operating system portability and extendability of supported features. To achieve this portable design the thesis explores and analyses the currently available network configuration options of Linux and BSD based operating systems and commonly used network devices. It provides and indepth description of Netlink sockets on Linux as the primary network configuration interface, and ioctl system calls that are used on BSD systems. The gathered information is used to create a portable and extendable library design that separates the configuration interface from its implementation into a hierarchy of abstract classes. Furthermore the class LibNCFG is defined as the entry point of the library which handles object creation and destruction instead of the user. This design provides a high level of extendability and ease of use at the same time. The thesis also describes the chosen parts of the library that were implemented so far. The thesis also describes a simple application that was created to showcase the ease of use of the created library. In the end the library summarizes achieved results and discusses possible improvements and continuation of the project.
Rekonstrukce železniční tratě Hrušovany nad Jevišovkou - Brno v km 145,9 - 149,0 včetně návrhu technologie prací
Hospodka, Pavel ; Brůha, Bohuslav (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Úkolem práce je rekonstrukce železniční dvoukolejné tratě Hrušovany na Jevišovkou – Brno v km 145,9 – 149,0. Práce obsahuje úpravu geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku. Nově by v tomto úseku mělo také dojít ke zvýšení traťové rychlosti až na hodnotu 100 km/h. Dále je součástí práce řešení železničního přejezdu a železniční zastávky v obci Troubsko podle platných právních předpisů. V rámci rekonstrukce bude navržena také obnova stávajícího odvodnění a návrh technologie práce.
Jednopolový rámový most
Kapsa, Štěpán ; Velešík, Marek (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Práce se zabývá návrhem jednopolové rámové konstrukce silničního mostu, která je založena hlubinně na pilotách. Vzhledem k velikosti rozpětí 26 m jsou v nosné konstrukci navrženy dodatečně předpjaté kabely. Konstrukce je analyzována prostorovým prutovým modelem a posouzena na mezní stavy použitelnosti a únosnosti ve směru podélném a příčném. Součástí návrhu je studie vlivu podepření výpočetního modelu a srovnání působení aktivního a klidového zemního tlaku na konstrukci.
Most přes dálnici
Vaculíková, Klára ; Pachl, Radek (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem nosné konstrukce silničního mostu přes dálnici D1, která je zakřivená výškovým obloukem. Z navržených variant je dále podrobně zpracována varianta jednotrámové spojité konstrukce o třech polích. Práce se věnuje posouzení konstrukce podle mezních stavů dle platných evropských norem (Eurokódů). Je vypracována přehledná a podrobná výkresová dokumentace a vizualizace.
Most přes údolí potoka Kyselá voda
Svoboda, Tomáš ; Řehulka, Martin (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je návrh mostu přes údolí potoka Kyselá voda. Hlavní náplní je statický výpočet spojité nosné konstrukce o šesti polích. Byly zpracovány tři studie a druhá, předpjatý dvoutrám, byla vybrána. Nosná konstrukce rozpětí jednotlivých polí je 27 + 6 x 35 + 27 m. Statický model a účinky zatížení jsou řešeny v programu Scia Engineer. Posudky jsou počítané ručně podle platných norem.
Předpjatý most číslo 209 přes rychlostní komunikaci R2 na Slovensku
Mareček, Tomáš ; Formánek, Ing Martin (oponent) ; Koláček, Jan (vedoucí práce)
Diplomová práca rieši návrh mostu pre prevedenie komunikácie druhej triedy S7,5 cez rýchlostnú komunikáciu R2 na Slovensku. Z troch navrhnutých variánt je pre podrobnú analýzu spracovaná varianta jednokomorovej konštrukcie. V pozdĺžnom smere je konštrukcia navrhnutá ako spojitá o troch poliach. Rozpätie jednotlivých polí je 23,1 + 33,0 + 23,1 m. Podrobný návrh nosnej konštrukcie z predpätého betónu vybranej varianty mostu je spracovaný podľa medzných stavov vrátane zohľadnenia vplyvu postupnej výstavby mostu. Ďalej je vypracovaný statický výpočet a spracovaná prehľadná výkresová dokumentácia a vizualizácia mostu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 312 záznamů.   začátekpředchozí21 - 30dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.