Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 224 záznamů.  začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Nástroje podpory prodeje v obchodních vztazích
Presová, Radmila
Tato disertační práce se věnuje obchodním vztahům mezi podnikatelskými subjekty (B2B), především pekařskými podniky a obchodními řetězci při navazování a rozšiřování obchodní spolupráce. Vyzvedává význam potravinářských vertikál, hodnotové řetězce a distribuční cesty, po nichž se uskutečňuje pohyb potravinářského zboží. Marketingové nástroje podpory prodeje vycházejí z obecného pojetí podpory, jako jakékoliv formy, pomocí, kterou jeden subjekt poskytuje subjektu druhému na předem stanovený účel. Práce seznamuje s cenou, jako významným a intenzivním faktorem marketingového mixu. U pekařských výrobků zkoumá, jak spolu s extenzivním faktorem, množstvím prodaného zboží, ovlivňuje tvorbu hrubého zisku, rozhodujícího ekonomického, agregátního podnikového ukazatele. Definuje životní cyklus pekařských produktů, atraktivnost produktů i nasávací oblast. Podrobně charakterizuje propagaci, kterou blíže přibližuje na přístupu akciové společnosti Penam, jako dominantním pekařským podnikem v České republice. Ke splnění cíle byl použit parametrický, neparametrický a semi-parametrický přístup k definování křížových efektů. Přínosy pro teorii a praxi řešené problematiky jsou shrnuty v závěru práce.
Analýza reklamy a podpory prodeje ve vybrané firmě
ČERNÝ, Jiří
Hlavním cílem bakalářské práce byla analýza stávající situace ve firmě v oblasti reklamy a podpory prodeje. Výsledkem této práce je, které formy reklamních prostředků jsou nejvhodnější, které nejvíce ovlivňují zákazníka a následné navržení zlepšení, popřípadě rozšíření reklamních prostředků a podpory prodeje v rámci možností firmy. Podpora prodeje umožňuje udržovat zákazníky a získávat nové. Doposud ve firmě probíhala podpora prodeje nárazově a individuálně, proto bylo zapotřebí stanovit pravidla, která vylepší komunikaci se zákazníkem. Nastínili jsme náklady a časovou náročnost reklamy. Definování některých problémů probíhalo za pomoci odborné literatury, jiné problémy byly řešeny pomocí pozorování. Tyto následně zjištěné informace byly řešeny bez podpory odborné literatury. Společnost Antoni obchoduje na trhu masných výrobků, kde je poměrně silná konkurence. Firma Antoni se řadí mezi středně velké firmy na trhu, proto hledá formy, jak si udržet a získat nové zákazníky. Firma se snaží rozšířit působnost po celém území České republiky, doposud působila převážně v Jižních Čechách. Firma neměla ustálenou formu reklamy a podpory prodeje, neměla informace týkající se těchto forem v písemné podobě, proto jsme se snažili ve spolupráci s managementem firmy Antoni vytvořit systém, který je jednoduchý. Management firmy je velice úzký a skládá se ze čtyř lidí, proto nemůže být příliš složitý. Dále jsme vyloučili z propagačních prostředků ve spolupráci s managementem firmy televizní a novinovou reklamu. Náklady na tyto formy reklamy byly pro naší firmu neúnosné a nebyly tak efektivní, jak si společnost představovala. Firma se zaměřila spíše na nízko nákladové prostředky, které více působí na jednotlivé zákazníky. Rozšířili jsme například reklamní předměty společnosti, soutěže a dárky. Navíc jsme zavedli pravidelné akce pro zákazníky, které by měli zvyšovat image společnosti.
Vybrané problémy vplyvu globalizácie na český automobilový priemysel
Fedor, Marek ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vlivy globalizace a jejich působení na jednotlivé oblasti českého automobilového průmyslu.Charakterizuje jev globalizace obecně i specificky z pohledu světové automobilové výrovy. Mapuje historii a vývoj automobilové výroby v České republice. Detailně zachycuje oblasti českého automobilového průmyslu, ve kterých vlivem globalizace došlo k výrazným změnám za poslení dvě dekády. Z ekonomického hlediska doplňuje vliv těchto změn na celkové postavení automobilového průmyslu v hospodářství ČR. V závěru bakalářská práce nabízí pohled na aktuální situaci v jednotlivých závodech českého automobilového průmyslu.
Nákupní a prodejní strategie obchodní firmy
Bartoš, Miroslav ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Hommerová, Dita (oponent)
Diplomová práce se zabývá strategií maloobchodní společnosti v oblasti nákupu a prodeje zboží. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické nalezneme informace týkající se obchodu a jeho funkcí, základní rozdělení obchodního sortimentu a způsoby oceňování zboží a výpočtu obchodních marží. Dále zde jsou taktéž popsány požadavky obchodníků na dodavatele, na zboží a způsoby realizací objednávek. V neposlední řadě se zde nachází popis systému HACCP a klíčových technologií využívaných v obchodě. Praktická část diplomové práce vychází z teoretického základu a je v ní řešen sortiment analyzované společnosti, jeho struktura a podíl na celkových tržbách. Po této kapitole následuje nákupní strategie, ve které je řešena organizace nákupu ve společnosti, pravomoci jednotlivých pracovníků, způsoby nákupu využívané u různých dodavatelů a jednotlivé fáze nákupního procesu. V části nazvané prodejní strategie je pak rozebrán systém cen, slevových akcí, forem prodeje a personálu společnosti. V poslední části se nachází SWOT analýza, kde nalezneme hlavní příležitosti a hrozby pro firmu do budoucna.
Analýza přímého prodeje ve společnosti Southwestern
Mikulík, Miroslav ; Vávra, Oldřich (vedoucí práce) ; Černá, Jitka (oponent)
Má bakalářská práce je zaměřená na využití přímého prodeje jako metodu distribuce a prodeje výrobků a služeb. Analyzuji produkci prodejců americké společnosti Southwestern a navrhuji možná zlepšení jejich výkonu. Teoretická část je věnována úvodu do problematiky přímého prodeje, historii, postavení v dnešním světě a profilu prodejců s využitím dostupné literatury a údajů. Část je věnována i multilevel marketingu, marketingovému mixu, obecnému popisu postupu a nakonec struktuře otázek kladených během procesu prodeje. Hlavním motivem praktické části je analýza produkce prodejců americké společnosti Southwestern, která přímého prodeje využívá k distribuci svých výrobků a služeb. Využiji interních dat, které jsem dostal k dispozici. Stručně popíši trh, na kterém se vyskytuje, produkty, komunikační mix a organizační strukturu. Závěr obsahuje doporučení ke zvýšení průměrné produkce prodejců společnosti Southwestern.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 224 záznamů.   začátekpředchozí191 - 200dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.