Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 168 záznamů.  začátekpředchozí159 - 168  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ
KOVÁŘOVÁ, Hana
Tato diplomová práce se zaměřuje na využití interaktivní tabule při hodinách angličtiny na 2. stupni ZŠ. V teoretické části se zaměřím na popis interaktivní tabule, rozvoj a popis jednotlivých řečových dovedností (poslech, mluvení, čtení, psaní) a jazykových prostředků (gramatika, výslovnost). V praktické části se budu věnovat přípravě několika hodin. Z pozorování, jak dané hodiny proběhly, z rozhovoru s učiteli a z dotazníkového šetření mezi žáky stanovím závěr, pro výuku kterých konkrétních jazykových prostředků a řečových dovedností je dobré interaktivní tabuli využívat.
Výuka slovní zásoby pomocí interaktivní tabule
BUTOROVÁ, Zuzana
Cílem této diplomové práce je připravit a prakticky vyzkoušet prezentaci a následné procvičení slovní zásoby pomocí interaktivní tabule. Témata slovní zásoby vychází z RVP a jsou určena pro 6. ročník ZŠ. Jako základní používaná učebnice je Way to Win 6, která právě z RVP vychází. Na základě nastudované odborné literatury jsem připravila metodicky správné prezentace, které se týkají jak významu, tak mluvené a psané formy, a procvičovací aktivity jednotlivých tematických celků, díky kterým budou žáci schopni novou slovní zásobu použít aktivně.
Prezentační dovednosti sester
VANÍČKOVÁ SUCHÁ, Lenka
Teoretická část této práce je složena ze dvou kapitol, první jsou informace o správném prezentování, o její přípravě, shromažďování dat a logickém řazení. Druhá část první kapitoly je věnována systému celoživotního vzdělávání sester. V první části jsou základní informace o legislativě tohoto systému, historie vzdělávání dospělých. Další podkapitoly jsou věnovány jednotlivým druhům vzdělávání, které jsou součástí celoživotního vzdělávání sester. K šetření v této oblasti jsme zvolili předpokládaný vztah mezi stupněm a vztahem ke vzdělání a kvalitou prezentačních dovedností. Zvolili jsme kvantitativní pozorování a dotazník.Cílem práce bylo zjistit, zda souvisí úroveň prezentačních dovedností s přístupem sester ke vzdělávání. Z výsledků šetření vyplývá, že ano.
Audiovizuální propagace jako součást public relations mateřské školy.
BERANOVÁ, Jana
Anotace Závěrečná práce se zabývá oblastí Public relations a obory s ní úzce souvisejícími, prezentací mateřských škol se zaměřením na fakta, která jsou výsledkem této prezentace. Vychází z důležitosti vztahů s veřejností a mateřských škol, jejichž součástí je prezentace na DVD. Dále z teoretických východisek a současných trendů public relations. V neposlední řadě i z průzkumného šetření v oblasti realizace prezentace MŠ na veřejnosti, provedeného na různých mateřských školách v regionu. Přináší současný pohled na oblast propagace a vztahu s veřejností. V praktické části vzniká scénář k DVD a samotná DVD prezentace MŠ.
WWW prezentace firmy MOLBUD s.r.o.
BARTUŠKA, Radek
Cílem práce je vytvořit moderní, obsahově bohaté a funkční webové stránky se zaměřením na potencionální zákazníky firmy MOLBUD s.r.o. Pokusit se o vytvoření originálních webových stránek firmy, která se přímo tvorbou internetových stránek zabývá. Zároveň se pokusit odlišit od konkurence a nabídnou zákazníkovi atraktivní webovou prezentaci, s přehlednou navigací, funkčními prvky na webu včetně kvalitní logické struktury, uživatelsky příjemnou grafikou stránek a to vše při dodržení a zachování většiny doporučených postupů při tvorbě webových stránek s ohledem na kvalitu zpracovaní a použitelnosti webových stránek i pro handicapované občany, případně na všech rozšířených zařízeních a přístrojích, které jsou schopny zobrazit webové stránky. Webové stránky lze zobrazit i na mobilních zařízeních, případně PDA. Samotná aplikace webových stránek je rozdělena na dvě samostatné části a to jak z hlediska funkčnosti a technického zpracovaní, tak z hlediska firemního použití. První částí aplikace webových stránek jsou samotné webové stránky firmy respektive webová prezentace firmy. Tato část slouží všem uživatelům a potenciálním zákazníkům firmy jako informační, obsahuje nabídku poskytovaných služeb, potřebné informace o službách, kontaktní informace na firmu, ceník firemních služeb a produktů, reference firmy a další potřebné údaje vztahující se k firmě. Druhá část firemní aplikace, kterou jsem se zabýval ve své bakalářské práci je takzvaný extranet {--}centrum pro zákazníky. Tato část již slouží pouze pro konkrétní zákazníky firmy MOLBUD s.r.o., kteří jsou v databázi a využívají služeb firmy. Toto zákaznické centrum má za úkol sloužit jak zákazníkům, tak i pracovníkům firmy MOLBUD s.r.o. Jeho primární úkol je usnadnit a zabezpečit komunikaci mezi firmou a zákazníkem. Zároveň ji také co nejvíce minimalizovat. Zákazník má možnost v centru pro zákazníky upravovat svoje fakturační a další údaje, měnit hesla a nastavení svých služeb, zvolit způsob fakturace mezi ním a firmou MOLBUD s.r.o., dále je pak extranet místo, kde si zákazník bezpečně vyzvedne daňové doklady za provedené služby od firmy. Extranet obsahuje i zabezpečený kontaktní formulář, který umožňuje naprosto bezpečnou komunikaci mezi ním a firmou.
Webová prezentace jako součást public relations mateřské školy
HOCHMANOVÁ, Lucie
Současné financování školské instituce je do značné míry založeno na jejích výkonech, tedy na počtu dětí, žáků nebo studentů. Vzhledem k populační situaci se tak školy dostávají do {\clqq}konkurenčního boje`` a nezbytností v řízení se stává marketing školy. Tato práce se zabývá jak teorií, tak praxí v oblasti marketingu školy. Obsahem teoretické části je teorie marketingu školy s důrazem na vztah mateřské školy s veřejností. Praktická část je zaměřena na mapování aktuální situace, jak se mateřské školy prezentují na veřejnosti a jak k této prezentaci využívají internetu. Tento výzkum je proveden v Jihočeském kraji, ve třiceti mateřských školách a mezi devadesáti třemi rodiči. Poslední část práce je návrh internetových stránek pro Mateřskou školu Strmilov, který vychází z výsledků výzkumu.
Metodická podpora tvorby výukových médií
Jirák, Jaroslav ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Gergelitsová, Šárka (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využití tzv. nových médií v procesu výuky. Cílem práce je tyto možnosti popsat a uvést základní doporučení pro jejich efektivní tvorbu a využití. Práce obsahuje popis možností digitálních výukových prezentací, využití audia a videa ve výuce a v neposlední řadě popisuje výukové aplikace a hry. Pro každou část jsou uvedeny konkrétní příklady software a jeho využití. Obsahem práce je rovněž popis současných trendů využívaných technologií a předpoklady budoucího vývoje v této oblasti. V závěru práce je navrženo řešení z hlediska využití moderních technologií pro malou ZŠ.
Optimalizace prezentace s ohledem na udržení pozornosti posluchače a zapamatování látky
Hrkal, Marek ; Pauknerová, Daniela (vedoucí práce) ; Kočí, Ondřej (oponent)
Prezentace se staly významným komunikačním fenoménem dneška. Jejich rychlý nástup jako komunikačního nástroje zapříčinil, že prezentování bylo a je považováno za dovednost bez teoretických základů. Předkládaná diplomová práce se snaží přesvědčit čtenáře o opaku tím, že propojuje postupy prezentační praxe s teoretickými poznatky čerpanými z literatury zabývající se psychologií a sociální komunikací. Důraz je kladen zejména na aplikaci teorie vnímání, pozornosti a paměti. V aplikační části práce jsou krok za krokem rozebírány jednotlivé fáze přípravy a předvádění prezentací. Součástí empirické části práce je hodnocení prezentátorů, pro jehož účely vznikl ucelený hodnotící arch jako formalizovaný metodický nástroj evaluace. Práce je využitelná všemi komunikátory, kteří mají zájem pochopit teoretické jevy, na kterých je prezentace postavena.
Výkaz souhrnného výsledku hospodaření
Šárková, Zdeňka ; Žárová, Marcela (vedoucí práce)
Práce pojednává o prezentaci výkazu o souhrnném výsledku hospodaření podle mezinárodních standardů pro účetní výkaznictví a o vlivu této prezentace na informace poskytované uživatelům účetní závěrky. Hlavním zaměřením je vykazování ostatního souhrnného výsledku hospodaření a způsob jeho prezentace. Práce se zabývá se také terminologií používanou v českých překladech.
Analýza webových stránek oboru Informatika, nový návrh
Kopecký, Jaroslav ; Benáčanová, Helena (vedoucí práce) ; Nedomová, Lea (oponent)
Ve své práci se zabývám problematikou prezentace informací na webových stránkách oboru informatika na Fakultě informatiky a statistiky na Vysoké škole ekonomické v Praze. Předmět práce je zaměřen na vhodné prezentování jak z vizuálního hlediska, tak i z hlediska struktury informací. Dále se zabývám problematikou analýzy elektronických informačních zdrojů a hodnocením kvality. Vycházím z obecné teorie prezentace a postupuji podle daných bodů analýzy. Důraz je kladen na stručnost, přehlednost, srozumitelnost a přívětivost pro uživatele. Práce se orientuje do oblasti zajištění informací pro studenty a zájemce v hlavních bodech jejich zájmu. Cílem je analyzovat současný stav a podat návrhy směřující ke zlepšení webové prezentace oboru informatika.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 168 záznamů.   začátekpředchozí159 - 168  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.