Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 156 záznamů.  začátekpředchozí137 - 146další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výstavba účelových komunikací v rámci pozemkových úprav v jihočeském kraji v závislosti na vývoji cen stavebních prací
PULTR, Michal
Realizace polních komunikací po KPÚ vycházejí z plánu společných zařízení a navrhují se s ohledem na dané katastrální území. Polní cesta je v českých pravidlech silničního provozu zmíněna jako druh účelové komunikace. ČSN 73 6109 ji definuje jako účelovou komunikaci, která slouží zejména zemědělské dopravě a může plnit i jinou dopravní funkci. Může tudíž sloužit jako cyklistická stezka, stezka pro pěší a hlavně jako cesta pro motorová vozidla, jež zabezpečuje vlastníkům přístup na jejich pozemky a umožňuje jim jejich racionální využívání. Polní cesty a vegetace kolem nich dotváří ráz krajiny a zvyšují její biodiverzitu, trvalým a výrazným způsobem ohraničují pozemky a katastrální území. Celkově tudíž přispívají ke stabilitě daného katastrálního území. Mým úkolem bylo zhodnotit realizovaná společná zařízení, konkrétně cestní síť, z pohledu nákladů na jejich realizaci u Státního pozemkového úřadu, Poboček České Budějovice, Tábor a Český Krumlov. Vycházel jsem tudíž z podkladů, které mi poskytl již zmíněný Státní pozemkový úřad. Veškeré tyto údaje jsou uvedeny v kapitole 5. Výsledky a diskuse. V závěru jsou shrnuty všechny poznatky a průběh cen stavebních prací v letech 2000 2011.
Pozemkové úpravy a následná realizace ÚSES v okrese České Budějovice, hodnocení realizací v k.ú. Dynín, Sedlec a Lékařova Lhota
JIRSOVÁ, Stanislava
Téma pozemkových úprav jsem si vybrala z toho důvodu, že od roku 1993 pracuji na Pozemkovém úřadě České Budějovice a proto mám k této oblasti velmi blízko. Během posledních 50 let docházelo v zemědělské krajině ke scelování orné půdy do velkých nepřerušených celků. Byly rozorány meze, které oddělovaly jednotlivá pole a tvořily pásy přirozených ekosystémů mezi intenzivně obdělávanými zemědělskými monokulturami. Odstranění mezí značně přispělo ke snížení biodiverzity v krajině. Dnes je snaha tento stav napravit. Za tímto účelem bylo navrženo vytváření územního systému ekologické stability (ÚSES), jehož součástí je i vysazování biokoridorů - liniových prvků, které předělují stávající velké půdní celky a zvyšují biologickou diverzitu. Má práce je rozdělena na dvě části. První částí je literární rešerše, která obsahuje přehled dané problematiky pozemkových úprav obecně a je čerpána především z vědecké literatury. Ve druhé části jsem se zaměřila na realizace ÚSES v katastrálních územích Dynín, Sedlec a Lékařova Lhota. Výsledkem práce je hodnocení realizací ve vybraných lokalitách a jejich přínos v krajině.
Vliv projektové výuky na postoje žáků ve výuce
KUBATOVÁ, Marie
Diplomová práce se zabývá změnou postojů a iniciativnosti přístupu žáků na střední škole s gastronomickým zaměřením k výuce v odborných předmětech po realizaci pro-jektu: "Den otevřených dveří s tématem Halloween". Cílovou skupinu tvoří žáci Střední školy a Vyšší odborné školy cestovného ruchu v Českých Budějovicích. Práce je roz-členěna do šesti kapitol. V prvních dvou kapitolách jsou porovnávány různé pohledy odborníků na výuku, klasické i alternativní metody výchovy a vzdělávání, na kompetence a autoritu učitele, participaci a zážitkovou pedagogiku. Ve třetí kapitole jsou návrhy na témata projektové výuky ve školách s gastronomickým zaměřením s výčtem lidových tradic a jejich propojení s kulturou a gastronomií. Čtvrtá kapitola popi?suje realizaci projektu ve Střední škole a Vyšší odborné škole cestovního ruchu v Českých Budějovicích. V poslední páté kapitole jsou stanoveny cíle výzkumu, me?tody výzkumu a interpretace výsledků výzkumu. Cílem práce je porovnat postoje žáků po realizované projektové výuce na zá?kladě dotazníkového šetření. Výzkumným předpokladem je, že žáci vítají rozšíření vý?uky v odborných předmětech o lidové tradice a neodmítají se účastnit na realizaci pro?jektu.
Realizace cestní sítě v rámci plánu společných zařízení v letech 1995-2011 u pozemkových úřadů České Budějovice a Český Krumlov v závislosti na vývoji cen stavebních prací
PULTR, Michal
Realizace polních komunikací po KPÚ vycházejí z plánu společných zařízení a navrhují se s ohledem na dané katastrální území. Polní cesta je v českých pravidlech silničního provozu zmíněna jako druh účelové komunikace. ČSN 73 6109 ji definuje jako účelovou komunikaci, která slouží zejména zemědělské dopravě a může plnit i jinou dopravní funkci. Může tudíž sloužit jako cyklistická stezka, stezka pro pěší a hlavně jako cesta pro motorová vozidla, jež zabezpečuje vlastníkům přístup na jejich pozemky a umožňuje jim jejich racionální využívání. Polní cesty a vegetace kolem nich dotváří ráz krajiny a zvyšují její biodiverzitu, trvalým a výrazným způsobem ohraničují pozemky a katastrální území. Celkově tudíž přispívají ke stabilitě daného katastrálního území. Mým úkolem bylo zhodnotit realizovaná společná zařízení, konkrétně cestní síť, z pohledu nákladů na jejich realizaci u Pozemkových úřadů České Budějovice a Český Krumlov. Vycházel jsem tudíž z podkladů, které mi poskytly již zmíněné Pozemkové úřady. Veškeré tyto údaje jsou uvedeny v kapitole 5. Výsledky a diskuse. V závěru jsou shrnuty všechny poznatky a průběh cen stavebních prací v letech 2000 - 2011.
Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci
MEINELOVÁ, Soňa
Cílem této bakalářské práce s názvem "Systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve vybrané organizaci" je analýza stávajícího systému vzdělávání ve vybrané organizaci, zhodnocení jeho nastavení a návrh vhodných opatření k odstranění jeho případných nedostatků. Za účelem dosažení stanoveného cíle je zhotovena úvodní teoretické část práce, a to na základě nastudování odborné literatury, zabývající se problematikou vzdělávání pracovníků. První kapitola představuje obecný úvod do vzdělávacího systému. Vymezuje pojem vzdělávání, popisuje, jakých oblastí se týká, a uvádí důvody, proč je pro podnik důležité, aby věnoval náležitou pozornost vzdělávání pracovníků. Další kapitola, nazvaná "Systematické vzdělávání" se již podrobně zabývá otázkou systematického vzdělávání, které je jedním ze základních předpokladů efektivního vzdělávání pracovníků. V rámci systematického vzdělávání jsou vymezeny čtyři klíčové fáze cyklu, tedy identifikace vzdělávacích potřeb, plánování vzdělávání, samotná realizace vzdělávání a závěrečná fáze vyhodnocování výsledků vzdělávacího programu a posouzení jeho efektivity. Praktická část se věnuje konkrétnímu cíli práce, tedy analýze vzdělávacího systému ve vybrané organizaci, kterou je Krajský úřad Jihočeského kraje. Nejprve je charakterizováno postavení a působnost této organizace v rámci kraje a popsána její organizační struktura. Poté je zmapován nastavený systém vzdělávání pracovníků tohoto úřadu. Je zjištěno, že tento systém funguje ve čtyřech základních oblastech, kterými jsou vstupní vzdělávání, průběžné vzdělávání, zkoušky odborné způsobilosti a vzdělávání vedoucích pracovníků. Jednotlivé oblasti jsou podrobně popsány, což napomáhá poslední fázi práce, zjištění nedostatků a následné navrhnutí opatření k jejich odstranění. Tato doporučení by měla vést ke zlepšení a větší efektivnosti stávajícího systému.
Vzdělávání a rozvoj pracovníků
Lenková, Petra ; Šikýř, Martin (vedoucí práce) ; Němec, Otakar (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na problematiku vzdělávání a rozvoje pracovníků. Práce je rozdělena na část teoretickou a na část praktickou. V teoretické části jsou představena východiska pro efektivní fungování systému vzdělávání a rozvoje pracovníků zpracovaná na základě odborné literatury. V praktické části jsou teoretické poznatky porovnávány s realitou. Cílem diplomové práce je analyzovat systém vzdělávání a rozvoje pracovníků ve společnosti Henkel a navrhnout vhodná opatření pro zlepšení stávajícího systému.
Analýza systému vzdělávání a rozvoje zaměstnanců v organizaci
Soukupová, Kateřina ; Stříteský, Marek (vedoucí práce) ; Šikýř, Martin (oponent)
Bakalářská práce se věnuje systému vzdělávání zaměstnanců. Práce je rozdělena na dvě části a to na teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou rozebrány jednotlivé části: identifikace potřeb vzdělávání, plánování, realizace a následné hodnocení vzdělávacích aktivit. Praktická část se zabývá analýzou všech částí vzdělávání v konkrétní organizaci. Cílem práce je zhodnotit systém vzdělávání a zjistit vnímání uživatelů konkrétně vybraných kurzů, které patří do programu firemního manažerského a odborného vzdělávání. Na základě provedené analýzy jsou navrhnuty návrhy na zlepšení systému vzdělávání.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 156 záznamů.   začátekpředchozí137 - 146další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.