Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 138 záznamů.  začátekpředchozí137 - 138  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketing na realitním trhu
Malý, Václav ; Horová, Olga (vedoucí práce) ; Heřman, Jan (oponent)
Cílem této práce je zmapovat situaci, v jaké se nachází marketingová komunikace na českém realitním trhu s rezidenčními nemovitostmi. Dále, najít největší subjekty tohoto trhu, zjistit jejich výdaje na reklamu a prozkoumat jaká média tyto subjekty využívají. Práce popisuje trendy marketingové komunikace na realitním trhu a její budoucí směřování. Má objasnit způsoby tvoření realitní inzerce. Zkoumá období posledních tří let, až po první čtvrtletí roku 2009, kdy se projevuje fenomén známý jako "finanční krize", který na marketing tohoto segmentu výrazně působí. Média často prezentují realitní trh, jako nedůvěryhodný a obzvláště realitní makléři se netěší v naší zemi příliš dobré pověsti. Proto má práce zjistit, zda existuje pro takové názory opodstatněný důvod a upozornit na nevhodné prvky, které se často objevují v realitní inzerci.
Analýza variant financování bytových potřeb
Kejklíček, Roman ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Málek, Jiří (oponent)
Cílem této bakalářské práce je přiblížit význam a problematiku financování bytových potřeb. Je zde vyzdvihnuta významnost bydlení a rozebrán vývoj v posledních letech v této oblasti. Největší část práce se zabývá dvěma nejdůležitějšími produkty zajištění bytových potřeb na českém trhu -- stavebním spořením a hypotéčním úvěrováním. Věnoval jsem pozornost nejen teoretickému výkladu, ale také analytické části u stavebního spoření, jenž obsahuje zhodnocení výsledků a zajímavý závěr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 138 záznamů.   začátekpředchozí137 - 138  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.