Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13,813 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.88 vteřin. 

Podpora rozvoje venkovského turismu ve vybraném kraji prostřednictvím PRV
Šedivá, Lenka
Bakalářská práce se zabývá zhodnocením podpory venkovského cestovního ruchu formou dotací z Programu rozvoje venkova na území Jihomoravského kraje. Práce obsahuje teoretické ukotvení problematiky venkovského turismu, možnosti jeho uplatnění v rozvoji venkova a přehled finanční podpory této formy turismu z fondů Evropské unie. Vlastní praktická část určuje kulturně-historický a přírodní potenciál Jihomoravského kraje v cestovním ruchu a především -- rozebírá a analyzuje dle stanovených kritérií projekty na tomto území podpořené z Programu rozvoje venkova 2007--2013, konkrétně z opatření III. 1.3 Podpora cestovního ruchu.

Návrh projektu rozvoje kulturního cestovního ruchu vybrané oblasti horního toku Vltavy
ŘEHOŘOVÁ, Lenka
Návrh projektu rozvoje kulturního cestovního ruchu vybrané oblasti horního toku Vltavy identifikuje příležitosti na trhu kulturního cestovního ruchu ve vymezené oblasti, určuje optimální technické a majetkové zajištění projektu a vymezuje varianty finančního zajištění projektu. Cílem a smyslem projektu podpora rozvoje kulturního cestovního ruchu, zviditelnění dané oblasti a v budoucnu nově přístupné kulturní atraktivity veřejnosti, přilákání nových účastníků kulturního cestovního ruchu ne zcela tradiční formou a podpora umělecké tvorby.

Strategie učení
FOUROVÁ, Lucie
Diplomová práce se zabývá užíváním strategií učení v rámci hodin anglického jazyka. K prozkoumání míry užívání strategií učení u studentů provedu případovou studii v jedné konkrétní třídě nižšího stupně gymnázia. V teoretické části se soustředím na zhodnocení dosavadních poznatků, deskripci jednotlivých skupin strategií a snažím se posoudit význam strategií učení z hlediska současného vzdělávání. Pokusím se taktéž zohlednit roli učitele a roli studenta s ohledem na rozvoj a používání strategií učení. V praktické části se věnuji stanovení míry užívání strategií učení u jedné konkrétní třídy. K provedení případové studie použiji již existující dotazník Strategy Inventory for Language Learning (SILL), který po přeložení z anglického do českého jazyka předložím studentům k vyplnění. Získané hodnoty zpracuji a stanovím míry užívání strategií studenty. Následně pak navrhnu inspirativní soubor cvičení, která podporují rozvoj a využívání především přímých strategií.

Soubor pracovních námětů pro rozvoj technické gramotnosti a myšlení u dětí na 1. stupni ZŠ
ŠRÁMKOVÁ, Lucie
Teoretická část diplomové práce je věnována aktuálnímu vymezení pojmů technická gramotnost a technické myšlení, problematice technické výchovy a jejím významem ve vzdělávacím procesu, obsahem technického vzdělávání na prvním stupni ZŠ a strategiemi určených k posílení technické gramotnosti a technického myšlení. V praktické části je vypracován soubor pracovních námětů pro rozvoj technické gramotnosti a myšlení, určený pro žáky prvního stupně ZŠ. Závěr praktické části je věnován orientačnímu ověřování vybraných námětů na prvním stupni ZŠ.

ROZVOJ VÝTVARNÉ TVOŘIVOSTI DĚTÍ A MOŽNOST APLIKACE VÝTVARNÉ HRY V RÁMCI PVČ (zaměřeno na předškolní věk)
HOIDEKROVÁ, Hana
Práce se zabývá tvořivostí dětí předškolního věku, s využitím výtvarné hry v rámci pedagogiky volného času. Teoretická část se zaměřuje na tvořivost, její prvky a úrovně. Popisuje tvořivý proces a faktory ovlivňující tvořivost. Zabývá se tím, proč je důležité tvořivost rozvíjet, jaké jsou metody a postupy rozvoje tvořivosti. Charakterizuje vývoj tvořivosti dětí, a co posiluje jejich tvořivé myšlení a vnímání. Dále vymezuje výtvarnou výchovu, dětský výtvarný projev a předmět dětského kreslení. Zmiňuje se o osobnosti výtvarného pedagoga a vedení výtvarné činnosti. Charakterizuje hru a její důležitost, výtvarnou hru a její využití. Popisuje volný čas, základní lidské činnosti ve volném čase a zmiňuji se o výtvarných zájmových činnostech dětí. Zaměřuje se na předškolní věk dětí, jejich tělesný vývoj, vývoj základních schopností a dovedností, socializaci a samozřejmě hru. Praktická část je orientovaná na tvořivou výtvarnou činnost dětí v předškolním věku a využití výtvarné hry. Projekt proběhl s dětmi v mateřském centru, jeho téma bylo MOŘE. Projekt měl přirozenou cestou ? hrou, rozvíjet jejich osobnost, vztah k přírodě, vnímání všemi smyly, podpořit tvořivost a fantazii, naučit naslouchat ostatním lidem.


AUDIENCE DEVELOPMENT
Sochová, Tereza ; Lázňovský, Michal (vedoucí práce) ; Sedlák, Jiří (oponent)
Cílem magisterské práce je co nejbližší seznámení s problematikou a možnostmi využití marketingového postupu zvaného AUDIENCE DEVELOPMENT neboli rozvoj publika. Práce je strukturovaná od obecně platných marketingových poznatků ke specifickým možnostem rozvoje publika. Zabývám se v ní jak teoretickými strategiemi rozvoje publika, tak konkrétními nástroji sloužícími k získávání nových zákazníků, stejně tak jako uspokojování a stimulaci zákazníků stávajících. Praktický návrh konceptu rozvoje publika uvádím na případové studii divadla DISK. Konkrétním cílem této diplomové práce je, aby mohla sloužit jako pomocný materiál pro menší divadelní skupiny, či amatérská divadla, která by ráda vylepšila vlastní způsoby práce s publikem. Proto jsem se snažila práci psát co nejpřístupnější formou a většinu tvrzení dokládám příklady z praxe.