Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 57 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sledování obsahu ftalátů v obalech a jejich migrace z obalů do masných výrobků
Musilová, Eva
Diplomová práce na téma Sledování obsahu ftalátů v obalech a jejich migrace z obalů do masných výrobků se zabývá analýzou textilních barevně potištěných obalů určených k balení masných výrobků na obsah dibutylftalátu (DBP) a di-2-ethylhexylftalátu (DEHP) a monitorováním jejich migrace do modelových masných výrobků v průběhu skladování (osmadvacet dnů). Koncentrace DBP a DEHP v obalech dosahovala hodnot 24,0 ug.dm-2 a 103,3 ug.dm-2 původního vzorku. V díle masných výrobků nebyly tyto ftaláty detekovány. Po zabalení do obalů a skladování činila nejvyšší hodnota koncentrace DBP na konci této doby 11,1 mg.kg-1 a koncentrace DEHP byla 28,2 mg.kg-1 původního vzorku. Na základě průběžných výsledků měření lze s přibývající dobou skladování pozorovat trend rostoucí koncentrace těchto ftalátů v masných výrobcích, přičemž specifické migrační limity podle nařízení Komise (EU) č. 10/2011 o materiálech a předmětech z plastů určených pro styk s potravinami (pro DBP 0,3 mg.kg-1 a pro DEHP 1,5 mg.kg-1) byly v průběhu skladování překročeny u všech vzorků masných výrobků.
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Brodský, Marek
Bakalářská práce se zabývá chováním spotřebitelů v bezobalových prodejnách. Definuje hlavní faktory, které zákazníky při nákupu ovlivňují a zahrnuje i vymezení důvodů, které vedou spotřebitele k nákupu v „tradičních“ prodejnách. Teoretická část je zaměřena na spotřebitelské chování, marketingovou komunikaci, obaly, odpady a také na bezobalové prodejny. Vlastní část práce obsahuje kvantitativní výzkum v podobě dotazníkového šetření. Dotazníkové šetření, které-ho se zúčastnilo 434 respondentů, je složeno z otevřených a uzavřených otázek, respondenti jsou zákazníci jak bezobalových prodejen, tak i klasických prodejen. Na základě dosažených poznatků z teoretické a vlastní části jsou navrhnuta doporučení pro oblast marketingu bezobalové prodejny, jako například větší propagace prodejny pomocí sociálních sítí. Pro respondenty je také důležitá šíře a kvalita sortimentu.
Efektivnost využití dopravních prostředků při zásobování velkoobchodů v ČR výrobky Mlékárny Polná
Holubová, Petra
Holubová, P., Efektivnost využití dopravních prostředků při zásobování velkoobchodů v ČR výrobky Mlékárny Polná. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita, 2018. Diplomová práce se zabývá zhodnocením, zda Mlékárna Polná efektivně využívá najaté dopravní prostředky k zásobování velkoobchodů v ČR svými mléčnými výrobky. V případě potřeby budou navrhnuty možnosti zlepšení využití vozidel.
Spotřebitelé a bezobalové prodejny
Hublová, Jitka
Hublová, J. Spotřebitelé a bezobalové obchody. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2019. Diplomová práce se zabývá bezobalovými obchody s důrazem na chování spotřebitele. Hlavním úkolem práce je navrhnout obecná marketingová doporučení pro bezobalové obchody a konkrétní doporučení pro vybranou prodejnu. Práce se zaměřuje na zkušenosti českých spotřebitelů s bezobalovými prodejnami a jejich ochotu takto nakupovat. K naplnění cíle bylo využito hloubkových rozhovorů (n=26) se zákazníky bezobalových obchodů i se spotřebiteli, kteří v těchto prodejnách zatím nenakupovali. Dále bylo provedeno rovněž dotazníkové šetření (n=379). Na základě výsledků provedeného výzkumu byla formulována obecná doporučení, která byla poté specifikována pro vybraný obchod.
Optimalizace procesů ve společnosti
Černoušková, Klára ; Šibal, Martin (oponent) ; Videcká, Zdeňka (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá optimalizací procesů ve společnosti Czech Craft Beers a.s. Na základě detailní analýzy jsou navržena zlepšení. Hlavním návrhem je přesunutí skladových prostor a zavedení evidence vratných obalů. Cílem návrhu optimalizace je zjednodušení procesů souvisejících se skladováním a následné snížení provozních nákladů.
Odhad složení komunálních odpadů z pohledu obalů
Doležalová, Adéla ; Putna, Ondřej (oponent) ; Janošťák, František (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce se zabývá odhadem zastoupení materiálově využitelných složek v komunálních odpadech se zaměřením na obaly. Odhad je proveden na základě analýzy finančního vydání za jednotlivé produkty s pomocí tzv. spotřebního koše. Součástí práce je také rešerše životního cyklu obalu a s ní spojená legislativa.
Studie logistické koncepce se zaměřením na obalové hospodářství
Šatera, Martin ; Píša, Petr (oponent) ; Jurová, Marie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zavedení vratných obalů do dodavatelského řetězce plastových materiálů od českých dodavatelů ve společnosti MANN + HUMMEL (CZ) v.o.s. V první části práce jsou popsána teoretická východiska obalového hospodářství v podnicích obecně. Další část se zabývá aktuální situací v podniku MANN + HUMMEL (CZ) v.o.s. v oblasti obalového hospodářství nakupovaných plastových materiálů od českých dodavatelů (kalkulace aktuálních nákladů), následuje návrh na zlepšení ve formě zavedení vratných obalů a předběžná kalkulace nákladů na nový systém obalů v dodavatelském řetězci nakupovaných plastových materiálů od českých dodavatelů.
Balíci materiály a balíci technika používána v potravinářství
Konečný, Petr
Bakalářská práce s názvem Balící materiály a balící technika používaná v potravinářství se věnuje nejčastěji používaným obalovým materiálům, jejich vlastnostem a použitím. Dále se zabývá obalovými technologiemi, které jsou v potravinářství využívány, a také stroji, jenž s touto problematikou souvisí. Práce se věnuje jednotlivým obalovým materiálům, jejich složením, výrobou, kladným i záporným vlastnostem. V další části uvádí popis balící techniky používané u potravin, pro jaké potraviny jsou dané techniky vhodné, a jaké balící materiály jsou u nich používány. V poslední části práce jsou uvedeny legislativní požadavky spojené s problematikou balících materiálů.
Vliv obalů na chování spotřebitele
Zakharova, Kateryna ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Bockstefel, Jan (oponent)
Využití obalu jakožto marketingového nástroje získává na důležitosti a dovoluje firmám se navzájem odlišit a získat pozornost potencionálního zákazníka. Cílem předkládané práce je poskytnout analýzu vlivu obalů na nákupní chování spotřebitele na příkladu vybrané firmy. Průzkum rovněž zjišťuje, do jaké míry jsou zákazníci firmy spokojeni s obalem, který si zakoupili, a do jaké míry je tento obal podnítil k nákupu produktu vybrané společnosti. Dále práce obsahuje doporučení týkající se obalů. Pro výzkum je zvolena tzv. metoda smíšeného výzkumu, jelikož poskytuje komplexní pohled na zkoumanou oblast a obsahuje obojí, kvantitativní i kvalitativní přístup. Sběr dat zahrnuje kvalitativní výzkum v podobě rozhovorů s manažerem vybrané společnosti a kvantitativní výzkum, který byl proveden a analyzován na bázi dotazování.
Vliv obalů a etiket bezlepkových potravin na chování spotřebitele
Havlík, Tomáš
Práce se zabývá problematikou obalů a etiket potravin a jejich vlivu na spotřebitelské chování na trhu bezlepkových potravin. Je analyzováno chování českých spotřebitelů ve věku 18-40 let, kteří nakupují bezlepkové potraviny. Při výzkumu je využito dotazníkového šetření, eye trackingu a hloubkových rozhovorů. Cílem práce je navrhnout obecně platné marketingové doporučení pro tvorbu obalů a etiket bezlepkových potravin.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 57 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.