Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  předchozí11 - 19  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Autonomní montáž s pomocí robotického ramene UR5e
Cesnek, Martin ; Formánek, Martin (oponent) ; Najman, Jan (vedoucí práce)
Táto bakalárska práca sa zaoberá ukážkou schopností kolaboratívných robotov pri použití v praxi. Tieto schopnosti sú demonštrované na úlohe kde robot autonómne skladá predefinovaný tvar z kociek LEGO. K realizácií tejto práce bol využitý robot UR5e od firmy Universal Robots spolu s uchopovačom OnRobot RG2. Komunikácia s robotom je zabezpečená pomocou prostredia Matlab s využitím knižnice vzniknutej z ÚMTMB na VUT FSI. Prvá časť práce je venovaná zoznámeniu sa s používaným hardwarom a predstaveniu funkcií knižnice spolu s nastavením komunikácie medzi robotom a PC. Tiež je tu pozornosť venovaná analýze možných riešení úlohy skladania LEGO kociek. V druhej časti je uvedená metodika a vypracovanie konštrukčných prvkov spolu s riadiacim softwarom pre ovládanie pohybu robota a spracovaním dát zo snímačov. Výsledkom je ukážka pri ktorej užívateľ zadá vstupné parametre pravouhlého 3D tvaru na základe ktorých robot autonómne daný tvar poskladá.
Demokratická architektura – Ostrava
Rodová, Eva ; Chovanec, Libor (oponent) ; Palaščak, Michal (vedoucí práce)
Projekt se zabývá návrhem bytového domu v kulturním centru Ostravy, který se zabývá vytvořením konceptu ekonomického a přesto kvalitního a příjemného demokratického bydlení. Koncept je proto zaměřen na demokratickou možnost navolení vlastních bytů, která by odpovídala konkrétním potřebám jejich obyvatelům a zároveň by představovala ideální bilanci mezi minimalistickým a komfortním bydlením.
Model šifrátoru Enigma ze stavebnice Lego Technic
Kupka, Ondřej ; Číž, Radim (oponent) ; Hajný, Jan (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace možnosti propojit model šifrovacího stroje Enigma, ze stavebnice LEGO Technic a LEGO Mindstorm, spolu se zobrazovacím zařízením a~rozšířit model o možnost zadat jakýkoliv text pomocí Bluetooth klávesnice. Vstupní text je pak spolu s demonstrací funkcionality šifrovacího stroje zašifrován a výstupní šifrový text je zobrazen na obrazovce zobrazovacího zařízení. První část práce se věnuje počátkům šifrování a vývoji šifrovacího stroje Enigma. Následně je podrobněji zaměřena na model Wehrmacht Enigma, na jehož principu byla vytvořena webová aplikace pro obsluhu modelu. Aplikace je navržena na základě speciálního firmware řídící jednotky Ev3dev a~napsána pomocí jazyka Python a Flask. Práce popisuje dílčí části aplikace, jednotlivé funkce a principy. Součástí práce je návod na obsluhu modelu.
Interaktivní stavebnice pomocí OpenGL
Klepáčková, Karolína ; Milet, Tomáš (oponent) ; Tóth, Michal (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je implementace interaktivní stavebnice typu LEGO pomocí OpenGL. Aplikace umožňuje tvorbu modelů pomocí kostek, u nichž lze měnit barva a typ. Vytvořené modely lze ukládat i načítat. Každá kostka navrženého modelu má svou kombinaci typu a barvy. Výstupem je údaj o počtu kostek každé kombinace, která se v aplikaci nachází. Díky tomu lze navržený model následně realizovat. Výsledná implementace je uskutečněna pomocí jazyka C++ rozšířeného o knihovny.
Marketingová strategie vybrané firmy
Fogl, Zdeněk ; Zeman, Jiří (vedoucí práce) ; Filipová, Alena (oponent)
Práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie vybrané firmy se zaměřením na značku NINJAGO na českém trhu. Práce je rozdělena do dvou kapitol. První kapitola obsahuje teoretickou část a popisuje proces strategického plánování a řízení produktu. Teoretická část začíná od situační analýzy, pokračuje výstupy ze situační analýzy, marketingovými cíli, strategií směrem k zákazníkovi a konkurenci. Následuje marketingový mix, akční plán, monitoring a vyhodnocení. Druhá kapitola se věnuje praktické části, ve které je strategie podrobena analýze v krocích popsaných v teoretické části. Získané informace a doporučení jsou následně shrnuty v poslední části druhé kapitoly.
Investování do setů stavebnic LEGO
Voborský, Michal ; Brada, Jaroslav (vedoucí práce) ; Kováč, Michal (oponent)
Bakalářská práce popisuje LEGO sety jako příležitost k investování a sety řadí mezi tzv. alternativní aktiva. Práce je rozdělena do pěti kapitol. První definuje alternativní aktiva a investování do nich. Druhá část seznamuje s historií společnosti LEGO a s jejími produkty. Třetí popisuje způsoby investování do LEGO setů a seznamuje s trhy, kde se LEGO převážně obchoduje. Čtvrtá část popisuje faktory, které ovlivňují hodnotu LEGO setu. Poslední, pátá část, analyzuje výkonnost jednotlivých setů z pohledu návratnosti investice a průměrné roční míry zhodnocení.
ZigBee modul pro platformu Logo MindStorm
Kočár, Darius ; Ryšavý, Ondřej (oponent) ; Ráb, Jaroslav (vedoucí práce)
Cílem této práce je rozšíření platformy Lego MindStorm (dále LEGO) o ZigBee modul. Toto rozšíření umožní dálkově aktivovat pohyb robota. Dále je srovnáno výsledné řešení s již zabudovaným Bluetooth rozhraním. Tomu předchází analýza komunikačních požadavků a navržení komunikačních protokolů. Dále zhodnocení možností již předem daných, neměnných vlastností jako komunikační možnosti NXT Kostky, rozhraní ZigBee modulu, případně jeho řídícího obvodu.
Marketingový výzkum na příkladu společnosti LEGO Korea
Jirovská, Tereza ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Břoušek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu jak v teoretické rovině, tak v praxi na příkladu firmy LEGO. Cílem je potvrdit, že běžně dostupná teorie a popsaná metodologie marketingového výzkumu v marketingových publikacích, rozebraná v úvodu práce, opravdu nachází své uplatnění v reálném životě prosperující mezinárodní firmy s globální působností. Po krátkém představení firmy a vysvětlení specifik kategorie hraček na korejského trhu, si tato práce také klade za cíl ve své analytické části popsat konkrétní použitou metodologii pro daný výzkum a rozebrat konkrétní výsledky. Závěrečná část objasňuje obsahuje moje doporučení pro využití získaných poznatků ze sběru dat pro úpravu strategie firmy LEGO v Jižní Koreji pro následující období a zamýšlí se nad prospěšností použitého výzkumu.
Péče o zákazníky ve společnosti Lego Trading
Břoušková, Miroslava ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Hais, Libor (oponent)
Tato diplomová práce se zaměřuje na problematiku péče o zákazníky ve společnosti LEGO Group Česká republika, především pak na získávání a udržování zákazníků. V teoretické je práce zaměřena na definování marketingového mixu, zákazníka a jeho nákupního chování, dále na popis a trendy týkající se konkurence. Úvodní oddíly analytické části jsou věnovány představení společnosti LEGO, zahrnuty jsou také části týkající se hodnocení značky, ekonomického přehledu, popisu zákazníka, přehledu portfolia a analýza konkurence. Hlavní oddíl je založen na datech z vlastního výzkumu, na jehož podkladě je představena stávající situace a především návrhy na vylepšení daného stavu a možného posunu blíže k zákazníkovi.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   předchozí11 - 19  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.