Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  předchozí11 - 13  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Chuligán jako objekt filmové studie
Volek, Jiří ; BLAŽEVIČ, Jasmina (vedoucí práce) ; Bojar, Tomáš (oponent)
Písemná diplomová práce se na pozadí reflexe vývoje absolventského filmu věnuje tématu radikálních fotbalových fanoušků, kteří jsou předmětem námětu pro protagonisty mého hraného a dvou krátkých dokumentárních filmů. Přes podrobnou sebereflexi volby námětu a popisu realizace a práce s extrémistickými skupinami z oblasti fotbalového fanouškovství, se v dalších kapitolách snažím definovat téma násilí, které jsem si pro svou tvorbu vybral. Dále analyzuji nejen historii fotbalových fanoušků, ale i jejich kategorizaci z pohledu sociologie a jejich dopad na současnou společnost. Práce se věnuje i historii českého filmu, pracujícího s motivem fotbalového světa. Úvaha v závěru diplomové práce reflektuje dopad filmů s touto tématikou na běžného diváka a vybranou subkulturu.
David Hinton a hranice tanečního filmu
Bartošová, Kristýna ; NĚMEČKOVÁ, Elvíra (vedoucí práce) ; Hulec, Vladimír (oponent)
"Jsem přesvědčen, že tanec a film jsou si souzeni. Nakonec - obojí je založeno na principu pohybu. Obojí je o aplikaci struktury na akci. Nebo, chcete-li - jak řekl Tarkovski - o sochaření v čase... Co je ve filmu vyjádřeno fyzicky je vždy silnější než to, co je vyjádřeno verbálně. Já považuji taneční film za čistou filmařinu. A také za tu nejpůsobivější." David Hinton " (HINTON, David. Taneční zóna; Tanec a film jsou si souzeni: Rozhovor s Davidem Hintonem. 2011, č. 15. DOI: ISSN.) David Hinton je Britský režisér, který za své dokumentární filmy dvakrát získal cenu BAFTA awards. Za své taneční filmy získal např. Prix Italia, Emmy nebo IMZ Dance Screen Award. Ve své práci experimentuje také se střihovým filmem. Cílem práce je aplikovat Hintonovu teorii na jeho vlastní tvorbu a zanalyzovat taneční postupy, které ve svých filmech napříč žánry používá. Film jako tanec - střih jako choreografie.
Peter Watkins - Monoform
Hogenauer, Michal ; Musil, David (vedoucí práce) ; VALAK, Radim (oponent)
Diplomová práce se zabývá životem a dílem britského filmového režiséra Petera Watkinse. Od jeho amatérské tvorby se postupuje k jeho poslednímu snímku. Na jednotlivých dílech se reflektuje autorova neustála snaha tvořit proti zavedeným a jednotvárným způsobům režie a produkci filmů. Druhá část práce popisuje onen monotónní formální koncept pojmenovaný Watkinsem jako Monoform a jeho osobní a vědomé distancování se od něho.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   předchozí11 - 13  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.