Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 15 záznamů.  předchozí11 - 15  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Využití hlubokého učení pro rozpoznání textu v obrazu grafického uživatelského rozhraní
Hamerník, Pavel ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Lysek, Tomáš (vedoucí práce)
Optické rozpoznání znaků (OCR) je již mnoho let oblastí zájmu. Je definován jako proces digitalizace obrazu dokumentu do sekvence znaků. Navzdory desetiletím intenzivních výzkumů jsou systémy OCR, které jsou srovnatelné s lidským zrakem, stále otevřenou výzvou. V této práci je vytvořen návrh takového systému, je implementován, který je schopen detekovat text v grafických uživatelských rozhraních.
Podpora hry Krycí jména na mobilním telefonu s OS Android
Hurta, Martin ; Fajčík, Martin (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvoření podpůrné aplikace ke slovní asociační deskové hře Krycí jména na mobilní telefony s operačním systémem Android. Řešení se skládá z detekce a rozpoznání herního plánu za pomoci knihoven OpenCV a Tess-two a nástrojů Google Firebase ML Kit a následovného poskytnutí podpory v průběhu hry včetně volitelné úrovně jejího ulehčení a možnosti hry na více zařízeních díky službě Hry Google Play. Tyto funkce motivují uživatele k dalšímu užívání aplikace a poskytnutí dat ve formě vygenerovaného záznamu hry, užitečného pro další vývoj a ověřování asociačních modelů nebo strategií pro automatické hraní.
Jednoduché rozpoznávání písma
Hamrský, Jan ; Svoboda, Pavel (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá vyhledáním a rozpoznáváním textu v obraze. Rozebírá problematiku extrakce příznaků a jejich použití při strojovém učení. Popisuje postup při návrhu a implementaci jednoduché aplikace pro rozpoznávání znaků strojově psaného textu.
Svět kolem nás jako hyperlink
Mešár, Marek ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Dokument popisuje vybrané metody a přístupy k problému detekce, extrakce a rozpoznání textu na moderních mobilních zařízeních. Také popisuje jejich vhodnou prezentaci v uživatelském rozhraní a jejich přeměnu na hypertextové odkazy jako zdroj informací o okolním světe. Dokument nastiňuje vyhledávací a rozpoznáváncí techniku založenu na detekci MSER oblastí a také popisuje použití obrazových příznaků pro metodu sledování a odhad pohybu textu.
Mobilní tlumočník pro Android
Homola, Vladimír ; Maršík, Lukáš (oponent) ; Beran, Vítězslav (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o vývoji aplikace Mobilní tlumočník, přičemž se zaměřuje na návrh vhodného uživatelského rozhraní. Cílem je vytvořit aplikaci s takovým rozhraním, se kterým budou uživatele schopni pracovat efektivně a s radostí. První část práce obsahuje shrnutí poznatků získaných studiem této problematiky. Po definování budoucího uživatele a řešeného problému je zde popsán návrh systému a jeho rozhraní následovaný popisem implementace a uživatelských testů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 15 záznamů.   předchozí11 - 15  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.