Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  předchozí11 - 11  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Analýza a návrh marketingové komunikační strategie společnosti Phillip Morris na českém trhu
Charopkin, Aliaksandr ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Jurek, Martin (oponent)
Práce se zabývá charakteristikou proměnných marketingového a komunikačního mixu, analýzou a zhodnocením marketingových a komunikačních nástrojů a postupu české pobočky společnosti Philip Morris a návrhem případných úprav. Práce je rozdělená do několika části. První část je zcela teoretická a je věnovaná obecným marketingovým pojmům a definicím. Druhá část se zabývá specifikou tabákového trhu a rozsahem a dopady existujících regulací. V poslední části je popsána zkoumaná společnost, její postupy a využívané nástroje, je provedeno zhodnocení a jsou předložené návrhy ke zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   předchozí11 - 11  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.