Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 104 záznamů.  začátekpředchozí102 - 104  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza efektivnosti komunikační strategie společnosti Siemens
Maleninská, Eva ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Karlíček, Miroslav (oponent)
Tato diplomová práce je zaměřena na komunikační strategii společnosti Siemens s důrazem na komunikační aktivity českých společností skupiny Siemens a na konkrétní marketingovou kampaň. Teoretická část vysvětluje pojem komunikační strategie, popisuje proces marketingové komunikace, různé modely vztahující se k problematice marketingové komunikace, charakterizuje jednotlivé nástroje komunikačního mixu a věnuje se také marketingovému výzkumu. V praktické části lze najít všeobecné informace o společnosti Siemens, popis komunikačních aktivit společnosti zaměřených na zvyšování známosti značky Siemens a posílení image společnosti, konkrétní změny v komunikační strategii po roce 2003 a charakteristiku marketingové kampaně "V České republice jsme rádi". Obsahem závěrečné kapitoly je hodnocení dopadu provedených změn a marketingové kampaně na image společnosti Siemens vycházející z výsledků image analýz provedených nezávislou výzkumnou agenturou.
Outsourcing v rámci nákupu v spoločnosti Siemens
Hanusková, Martina ; Lukáš, Zdeněk (vedoucí práce) ; Cupák, Patrik (oponent)
Práca v prvej časti rozoberá outsourcing všeobecne a z hľadiska outsourcovania podnikových činností. Druhá časť sa zameriava na spoločnosť Siemens a jej nákupné schopnosti a divízie zaberajúce sa nákupom. V tretej časti práce sa podrobne rozoberá postup nákupu implementovaný v spoločnosti Siemens, praktický význam strategického a operatívneho nákupu.
Vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o.
Hampelová, Dominika ; Studený, Jaromír (vedoucí práce) ; Záleský, Pavel (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na intranet společnosti Siemens s.r.o. Zaprvé je v práci souhrn teoretických znalostí z oblasti podnikových informačních systému a jejich následná aplikace na vybranou společnost. Je zde popsán vývoj intranetu společnosti Siemens s.r.o. Dále dochází ke zhodnocení aktuálního stavu podnikového informačního systému. Práce analyzuje systém jak z pohledu uživatele, tak i ze strany editora. Na základě poznatků získaných z dotazníku vyplněného zaměstnanci jsou zde uvedeny návrhy na vylepšení celého systému, a to návrh SMS aplikace, online nástěnky a integrace intranetu celé společnosti. V závěru dochází ke zhodnocení navržených vylepšení a jejich náročnosti na implementaci.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 104 záznamů.   začátekpředchozí102 - 104  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.