Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 54 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Change and integration management in the german mechanical engineering industry
Fuchs, Christian
Hlavním cílem práce je vytvořit model managementu změn a integrací pro malé a střední podniky (MSP). Předběžná podoba modelu je zpracována na základě dostupné literatury. Poté je model empiricky testován a dále přizpůsoben tak, aby byl vhodný pro zvolenou oblast. Model by měl být využitelný manažery k tomu, aby chápali důvody vedoucí k procesům integrací a změn, a také důsledky těchto procesů. Literární průzkum umožnil shromáždit dostatek informací o komplexních vztazích mezi strategií, psychologických a sociálních determinantech v organizacích a vytvořit srozumitelný model. Model ukazuje postup těchto procesů, co se vyvíjí, co je třeba očekávat, a které mechanismy umožní dosažení očekávání. Model zahrnuje postupné kroky od změny podnikatelského prostředí po změnu (přizpůsobení) strategií, a dále k procesu změny či integrace, a po jeho realizaci také k hodnocení výsledků. Výsledky dotazníkového průzkumu prokázaly významnou vazbu mezi třemi skupinami dat, což potvrdilo, že při realizaci jakékoliv změny formou projektu bylo dosaženo dobrých výsledků. Podniky s charismatickými vůdci, kteří mají vize, prokazují lepší ekonomické výsledky, než ostatní podniky. Zisky a spokojenost zaměstnanců jsou rovněž vyšší tehdy, pokud manažeři mají dostatečné teoretické znalosti. Otázku vývoje integračních procesů v čase není možné odpovědět k plné spokojenosti, neboť průzkum dlouhodobého vývoje neprokázal jednoznačný trend. Průkaznosti by mohlo být dosaženo, kdyby druhé kolo panelového průzkumu bylo provedeno mnohem dříve po realizované akvizici.
Obchodní činnost podniku s nábytkářskou výrobou
Novotná, Monika
Tato bakalářská práce je zaměřena na charakteristiku obchodní činnosti společnosti Vlabo s. r. o. Jedná se o společnost, která se zpočátku zabývala obchodní a zprostředkovatelskou činností a v současné době se specializuje na výrobu a prodej kancelářského nábytku. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy z marketingového mixu, finanční analýzy, konkurenčního prostředí a SWOT analýzy. V praktické části jsou aplikována teoretická východiska na firmu Vlabo s. r. o.
Návrh zavedení systému Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Sedláček, Leoš ; Kadidlo, Lukáš (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá procesem Competitive Intelligence a jeho zavedením do vybrané společnosti. První část práce je zaměřena na vytvoření teoretických východisek. Ve druhé části je popsán současný stav podniku a jsou identifikovány důvody proč je proces CI nutno zavést. Závěrečná třetí část představuje vlastní návrh možných řešení a jejich zhodnocení. Cílem je tyto možnosti představit vrcholovému vedení firmy na jejichž základě budou schopni zavést do své podnikové praxe efektivní systém Competitive Intelligence.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Cundová, Kateřina ; Konečný, Marek (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
V diplomové práci je řešena problematika posilování konkurenceschopnosti tuzemské cestovní kanceláře provozující zahraniční zájezdy. Teoretická část práce zahrnuje poznatky z odborné literatury, které se týkají konkurenceschopnosti podniku a posilovaní konkurenceschopnosti. V praktické části jsou teoretické poznatky užity v praxi. Hlavní součásti práce je analyzování současného stavu firmy, mikroekonomického a makroekonomického okolí firmy, které ovlivňují její činnost, za účelem vytvoření návrhů, jež by napomohly zvýšit konkurenční schopnost cestovní kanceláře.
Zavádění procesu Competitive Intelligence ve vybrané společnosti
Kulhánková, Nikola ; Matulík, Ondřej (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Náplní této diplomové práce je představit možnosti využití Competitive Intelligence pro predikci budoucích kroků konkurence. V první části práce je popsána aktuální situace firmy a teoretická východiska. Ve druhé části práce jsou uvedeny možné metody aplikace systému konkurenčního zpravodajství ve firmě.
Využití Competitive inteligence v malé firmě
Vybíral, Pavel ; Rompotl, Jaroslav (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Abstrakt Diplomová práce se zabývá využitím CompetitiveIntelligence v malé firmě. Cílem práce je na základě důkladné analýzy konkurence zjistit největšího konkurenta a predikci možných dalších kroků tohoto konkurenta. V první části práce je představena firma, její konkurenti a jsou rozebrány teoretické poznatky. V druhé části se analyzujevybraný konkurent společnosti a hledají se možné další kroky největšího konkurenta. Třetí část obsahuje návrhy a doporučení na využití poznatků Competitive Intelligence v malé firmě.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 54 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.