Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 39 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Trasovací studie modernizace trati České Budějovice - Horní Dvořiště, 1. část
Andrlová, Monika ; Vukušič, Ivan (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout novou trasu železniční trati České Budějovice – Horní Dvořiště v úseku Roudné u Českých Budějovic – Netřebice. Návrh trasy byl proveden variantně pro různé traťové rychlosti s cílem nalezení vhodného kompromisu mezi maximálním zrychlením jízdních dob a využitím stávajícího zemního tělesa. Následně byla vyhodnocena nejvhodnější varianta, která je zpracována v podrobnosti studie.
Návrh traťové přeložky v úseku Leština u Světlé - Golčův Jeníkov
Čechová, Tereza ; Hoza, Miroslav (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce bylo provést návrh přeložky železniční trati Havlíčkův Brod – Kolín u úseku Leština u Světlé – Golčův Jeníkov. Úsek měl být zpracován variantně pro různé traťové rychlosti s cílem nalezení kompromisu mezi maximálním zrychlením jízdních dob a využitím stávajícího zemního tělesa. Zvolená nejvýhodnější varianta bude zdůvodněna a zpracována v podrobnosti studie.
Návrh řešení komunikací na Náměstí Svobody v Chocni
Křeček, Petr ; Ropek, Jan (oponent) ; Smělý, Martin (vedoucí práce)
Cílem bakalářské práce je návrh úpravy místních komunikací v Chocni na Náměstí Svobody. Jedná se o variantní řešení křižovatky a přilehlých místních komunikací s cílem identifikovat a porovnat možnosti úprav. Součástí je i řešení tras pro pěší s návrhem přechodů a míst pro přecházení, návrh parkovacích stání a vytvoření parkové plochy. V rámci bakalářské práce byly zpracovány dvě varianty uspořádání. Nejvýhodnější varianta byla podrobně vypracována.
Zvýšení traťové rychlosti v úseku trati Přelouč - Heřmanův Městec
Prikner, David ; Javořík,, Tomáš (oponent) ; Dušek, Erik (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá zvýšením traťové rychlosti v úseku trati Přelouč - Heřmanův Městec. Práce obsahuje analýzu geometrických parametrů koleje a zahrnuje několik variant pro zvýšení traťové rychlosti pomocí optimalizace geometrických parametrů koleje. Dále jsou jednotlivé varianty porovnávány. Současně jsou prověřovány alternativní způsoby zkrácení jízdních dob a zvýšení atraktivity úseku.
Návrh chlazení bytu v panelovém domě
Gebauer, Ondřej ; Jaroš, Michal (oponent) ; Pech, Ondřej (vedoucí práce)
Bakalářská práce se skládá z rešeršní části, která se zabývá rozdělením používaných chladicích systémů a popisem principu, jak fungují. Následující část se věnuje popisu daného bytu, pro který je uvažováno chlazení. Třetí část se zabývá výpočtem tepelných zisků získávaných od lidí, elektrických přístrojů, proudění z ostatních místností a slunečního záření. V závěru jsou ukázány tři varianty chlazení, jejich porovnání a zhodnocení.
Návrh řešení úpravy sil. I/43 v úseku Podlesí - Kuřim
Fryčar, David ; Všetečka, Martin (oponent) ; Pavlíček, Jan (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zpracováním komplexního dopravního řešení v zájmovém území města Kuřimi na stávající silnici I/43 v úseku Česká – Podlesí – Kuřim. Tedy návrhem úpravy této silnice zohledňujícím všechny druhy dopravy – individuální automobilové tranzitující i cílové, veřejné hromadné dopravy a také dopravy z hlediska místních vazeb. Návrh je zpracován ve 4 variantách, jejichž rozdíl je především ve velikosti úprav na stávající silnici I/43. Následně byla vybrána jedna varianta k podrobnějšímu dopracování. Ta představuje návrh řešení v uspořádání 2+1 s mimoúrovňovými křižovatkami Podlesí a Kuřim – východ. Navržené řešení neznemožňuje plánovanou realizaci D43.
Zastřešení amfiteátru ve Vizovicíxh
Kuchtová, Ludmila ; Štrba, Michal (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Cílem této bakalářské práce je návrh zastřešení jeviště přírodního amfiteátru ve Vizovicích. Konstrukce je navržena variantně ze dřeva a oceli v různém konstrukčním uspořádání. Dispozičně se jedná o trojúhelníkovou stavbu, šířka je navržena 18 m, délka 15 m. Uvažovaná výška přístřešku je 9 m.
Ochrany venkovních vedení vn a jejich koordinace s automatizovanými úsečníky
Šoustal, Petr ; Skala, Petr (oponent) ; Orságová, Jaroslava (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je popsání ochran pro venkovní vedení v distribučních sítích. Jsou zde popsány požadavky kladené na ochrany a základní členy ochran. Ochrany jsou rozděleny podle jejich ochranných funkcí. U každé ochrany je uvedeno její použití a její vypínací plán. Dále je v práci uvedeno nastavení ochran v reálné síti. Na této síti je poté simulováno místo zkratu a popsáno působení ochran. Práce se také zabývá koordinací ochran s automatizovanými úsečníky. Z této kapitoly vyplývá, že vzhledem k selektivitě není možné nasazení dvou a více recloserů ( dálkově ovládaných vypínačů ) do kmenového vedení sítě. V další kapitole jsou popsány dva zástupci recloserů dostupní na českém trhu a to OSM 27 a GVR 27. Kapitola popisuje a porovnává jejich funkční vlastnosti. Závěr práce obsahuje návrh chránění vedení při zahrnutí automatizovaných úsečníků ( dálkově ovládaných úsečníků a recloserů ). Návrh je pro dva různé limity ročního počtu přerušení a roční souhrnné doby trvání přerušení dodávky elektrické energie. Pro tyto limity má společností EGÚ Brno, a.s. navrženo několik variant nasazení dálkově ovládaných prvků z hlediska snížení nákladů na penalizace. Naším úkolem bylo vybrat variantu, která by se dala použít v reálné síti. Snížení nákladů nasazením recloserů je realizovatelné pouze u limitů Ln = 6 poruch/rok a Lt = 720 min/rok, kde je vybraná varianta č.4. Pro limity Ln = 8 poruch/rok a Lt = 1080 min/rok, není v reálné síti možná žádná varianta z hlediska selektivity.
Trasovací studie přímého spojení Ostrava-Třebovice - Hlučín
Gilligová, Kristýna ; Guziur, Petr (oponent) ; Říha, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem práce bylo navrhnout novou trať mezi železniční stanicí Ostrava-Třebovice a železniční stanicí Hlučín. Tento úsek měl být zpracován variantně, následně vyhodnotit nejvhodnější variantu a tu zpracovat v podrobnosti studie. Zvolená varianta je navržena na rychlost 80 km/h. Délka trasy je necelých 5,5 km.
Pavilon v botanické zahradě v Jihlavě
Kuchtová, Ludmila ; Buchta, Stanislav (oponent) ; Šmak, Milan (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je návrh nosné konstrukce pavilonu v botanické zahradě v Jihlavě. Konstrukce je navržena variantně ze dřeva a oceli s rozdílnými typy žeber. Dispozičně se jedná o stavbu mnohoúhelníkového půdorysu, maximální půdorysný rozměr je 30 m, uvažovaná výška konstrukce je 10 m.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 39 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.