Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 145 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh obchodní strategie pro streamovací službu Netflix
Loutocký, Petr
Loutocký, P. Návrh obchodní strategie pro streamovací službu Netflix. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2021. Cílem práce je vytvoření vhodného návrhu obchodní strategie pro posílení pozice streamovací služby Netflix na českém trhu. Analytická část práce je primárně zaměřena na postavení služby na trhu streamovacích služeb v České republice. Při analýze konkurenčního prostředí je využita metoda Benchmarking vycházející z analýzy vnitřního prostředí rozšířeného marketingového mixu 7P. Pro doplnění analytického rámce je představeno vnější prostředí pomocí Porterova modelu a metodou analýzy makroprostředí PESTE. Dle výsledků analytické části vychází návrhová část práce představující návrhy obchodních strategií pro službu pomocí využití Ansoffovy matice.
Návrh obchodní strategie realitní kanceláře RK Evropa
Vaková, Daniela
Bakalářská práce je zaměřena na návrh strategie pro vybraný podnik. V literární rešerši je použita odborná literatura, pomocí které jsou vysvětleny pojmy dané problematiky. Následně v praktické části je na teoretickou část navázáno pomocí STEPE analýzy, Porterova modelu pěti hybných sil, rozšířeného marketingového mixu 7P, pomocí kterých jsou identifikovány hrozby, příležitosti, slabé a silné stránky ovlivňující podnik. Cílem bakalářské práce je vypracování návrhu a doporučení pro zlepšení povědomí o pobočce a přilákání nových klientů.
Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategie podniků v odvětví automotive
Hošek, Marek
Hošek, M. Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategie podniků v odvětví Automotive. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2020. Výzkumným problémem diplomové práce jsou Dopady konceptu Industry 4.0 na obchodní strategie podniků v odvětví Automotive. Smyslem této práce je posoudit současnou úroveň zavedení konceptu Průmysl 4.0 ve firmách odvětví Automotive. Hlavní cílem diplomové práce je pak navrhnout doporučení, která povedou ke zlepšení obchodní strategie podniků, zvýšení adaptability a konkurenceschopnos-ti zaměstnanců v rámci implementace konceptu Průmysl 4.0. V diplomové práci je aplikován kvantitativní a kvalitativní výzkum. Pomocí těchto výzkumných metod je zkoumána úroveň zavedení jednotlivých prvků Průmyslu 4.0 a také vnímání, postoje či názory zaměstnanců firem v odvětví Automotive. Teoretická část práce se soustředí na historický kontext průmyslových revolucí a dále na vymezení sa-motné problematiky Průmysl 4.0, včetně současných tuzemských i zahraničních trendů.
Český kosmický průmysl a obchodní bariéry USA
Harašta, Tomáš
Práce se zaobírá tematikou vesmírného průmyslu ČR a vstupu českých firem na trh vesmírného průmyslu USA. Cílem práce bylo popsat vesmírný trh ČR a USA, identifikovat obchodní bariéry vstupu na trh USA a vypracovat obchodní strategii, ze které vyšla doporučení pro zlepšení obchodní činnosti firem v daném odvětví. K vypracování obchodní strategie bylo kromě poznatků z práce také využito dotazníkového šetření, do kterého se zapojilo 22 firem českého vesmírného průmyslu. Na základě těchto poznatků byla provedena analýza odvětví, ve které bylo využito analýzy PESTLE, pěti sil Portera a analýza VRIO. Obchodní strategie od-větví byla následně formulována pomocí metody TOWS, která na základě společných vnitřních vlastností trhu a vnějších vlivů, identifikovala vstup českých firem na trh USA za značně problematický. Vybraná obchodní strategie tak navrhla zaměřit se na snížení počtu společných slabých stránek odvětví a omezení vlivu identifikovaných hrozeb. Následně byla vytvořena různá konkrétní doporučení, která by české firmy vesmírného průmyslu mohly využít ke zvýšení konkurence-schopnosti na trhu USA.
Možnosti zapojení rodinného podniku do tržních struktur potravinářského sektoru
Steinerová, Klára
Bakalářská práce se zabývá možnostmi zapojení rodinného podniku do tržních struktur potravinářského sektoru. Popisuje oblasti, které souvisí s podnikáním v potravinářském sektoru a na základě kterých je možné utvořit charakteristiku podniku. Tyto oblasti se týkají legislativy, financování podniku, nákladovosti produkce, firemní kultury a etiky v podnikání, ceny a vnitřního a vnějšího prostředí podniku. K hodnocení podniku využívá výsledků analýz vnitřního a vnějšího prostředí, SWOT analýzy a SPACE analýzy. Práce následně tyto analýzy vyhodnocuje a předkládá vhodné metody řešení na základě navrhovaných strategií.
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Šotolová, Iveta
Diplomová práce se zabývá vlivem framing efektu na spotřebitelské chování. Cílem bylo ověřit, zda framing efekt použitý při komunikaci ceny produktu ovlivňuje nákupní rozhodovací proces spotřebitele. Během získávání poznatků o dané problematice bylo zjištěno, že price framing je pouze jedním z typů framing efektu. Cíl práce byl proto rozšířen na zkoumání i ostatních typů efektu: risky choice, attribute framing a goal framing. Vyhodnocení proběhlo na základě dotazníkového šetření a hloubkových rozhovorů, kde výsledky ukazují, že vliv framing efektu nelze generalizovat na všechny české spotřebitele, ale je nutné zvolit správný typ framing efektu podle cílové skupiny firmy. V závěru práce jsou tak uvedena doporučení pro tvorbu marketingové a obchodní strategie, určující, který typ framing efektu lze efektivně použít pro daný segment spotřebitelů.
Návrh obchodní strategie stravovacích zařízení vysokých škol
Kašpárková, Lenka
Diplomová práce se zabývá fungováním stravovacích zařízení vysokých škol, které mají 8 000 a víc zapsaných studentů. V rámci marketingového výzkumu je provedena orientační analýza a následné dotazníkové šetření. Výběrovým vzorkem jsou studenti vysokých škol (návštěvníci stravovacích zařízení), (n=2219). V rámci dotazníkového šetření jsou položeny i otázky kvalitativního charakteru. Na základě zjištěných výsledků je navržena obchodní strategie a doporučení pro vedení stravovacích zařízení vysokých škol. Doporučení slouží k lepšímu fungování těchto zařízení a vyšší spokojenosti zákazníka.
Obchodná stratégia pre prodejňu s MINIT výrobkami
Palovčíková, Karin
Palovčíková, K. Obchodní strategie pro prodejnu s MINIT výrobky. Bakalářská práce. Brno: Mendělova univerzita v Brně, 2022. Cílem bakalářské práce je navržení obchodní strategie pro prodejnu s MINIT výrobky. Začátek práce je zaměřený na terminologii strategického řízení. Pak na základe analýz vnitřního a vnějšího prostředí, analýzy zájmových skupin jsou odhaleny silné stránky, slabiny, příležitosti a hrozby. Následně je vytvořena SWOT analýza, ze které jsou navrženy strategické cíle. Ty slouží jako podklad pro majitelku prodejny na rozvoj podniku. Poslední část je zaměřena na diskusi návrhů a závěru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 145 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.