Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Machine Learning for Simulated Military Vehicles
Závorka, Kamil ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Pilát, Martin (oponent)
Výzkum v oblasti neuronových sítí v poslední době ukázal, že jde o velice slibnou oblast umělé inteligence. Výsledky výzkumů ukazují, že neuronové sítě jsou nyní schopné se v mnoha odvětvích přinejmenším vyrovnat člověku. Jedno z intenzivně zkoumaných odvětví je řízení autonomních vozidel. Přestože se většina lidí soustředí na autonomní vozidla v reálném světě, tato nová umělá inteligence může být přínos i pro řízení vozidel ve světě digitálním. Jelikož je v dnešní době stále více aktivit a experimentů přesouváno z reálných prostředí do prostředí simulovaných, vzrůstají také požadavky na kvalitu umělé inteligence, která se v digitálních prostředích nachází. Cílem této práce bylo prozkoumat možnosti umělé inteligence založené na hlubokém zpětnovazebném učení v oblasti parkování simulovaných vozidel. Na základě tohoto průzkumu jsme vytvořili prototyp neuronové sítě a tento prototyp ohodnotili při parkování v simulovaném prostředí.
Umělá inteligence pro hru Spelunky
Závorka, Kamil ; Gemrot, Jakub (vedoucí práce) ; Ježek, Pavel (oponent)
Spelunky jsou jedna z plošinových her, ve které hráč ovládá panáčka a má za úkol projít bludištěm do cíle. V tomto bludišti čeká spousta nástrah a úkolů, což dělá hru zajímavou pro tvorbu umělé inteligence, kterou je možno na tyto nástrahy a úkoly upravovat. Cílem této práce bylo vytvořit framework pro pohodlné psaní umělé inteligence do této hry. Ačkoliv pro její psaní již existuje nástroj SpelunkBotsAPI, který umožňuje výsledný kód také spouštět, rozhraní tohoto nástroje poskytuje jen základní ovládací prvky a jeho použití je obtížné. Přístup, jaký jsem tedy při řešení této práce zvolil, využil existující API a nad ním vybudoval framework, který bude snáze použitelný. Aby byla intuitivnost použití frameworku vyšší, tato práce nad ním vytváří GOAP (Goal Oriented Action Planner), který jeho funkcionalitu používá přímo pro dosažení cílů, které programátor zadá.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.