|
Rozšíření webových prohlížečů v nativním kódu
Vítek, Vojtěch ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Webové aplikace a prohlížeče jsou v dnešní době vyvíjeny a modernizovány neuvěřitelně rychlým tempem - dá se říct, že pokrok na poli internetových technologií je nezastavitelným fenoménem posledního desetiletí. Potřeba využít maximálního výkonu procesoru ve webové aplikaci k dosažení plynulého a příjemného uživatelského zážitku je enormní a každým rokem přináší, kromě neustálého vylepšování stávajících prostředků, několik nových technologií. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou rozšíření webových prohlížečů v nativním kódu, jejichž primárním cílem je právě využití maximálního výkonu procesoru a též snaha o vylepšení uživatelského zážitku při prohlížení webových stránek.
|
|
Budicí obvody výkonového tranzistoru SiC MOSFET
Vitek, Vojtech ; Vorel, Pavel (oponent) ; Procházka, Petr (vedoucí práce)
Bakalárska práca opisuje princípy budenia výkonových tranzistorov MOSFET z materiálu karbid kremíka SiC. Cieľom je podrobne opísať jednotlivé typy budenia a základné zásady pri navrhovaní budičov. Praktickou časťou práce je osadenie dosky plošných spojov budiča navrhnutého na UVEE FEKT VUT Brno a overenie jeho činnosti .
|
| |
|
Tvorba Android modulu pro rozšířenou realitu využívající ARCore
Vítek, Vojtěch
Tato práce se zabývá tvorbou modulu pro platformu ARCore. Práce je zaměřena pouze na jedno vývojové prostředí, a to prostředí Android Studio, kde se využívá jazyku Java. Na základě analýzy této platformy je vytvořen modul, který modifikuje a zjednodušuje potřebné příkazy pro zpřístupnění ARCore na chytrých telefonech.
|
| |
|
Budicí obvody výkonového tranzistoru SiC MOSFET
Vitek, Vojtech ; Vorel, Pavel (oponent) ; Procházka, Petr (vedoucí práce)
Bakalárska práca opisuje princípy budenia výkonových tranzistorov MOSFET z materiálu karbid kremíka SiC. Cieľom je podrobne opísať jednotlivé typy budenia a základné zásady pri navrhovaní budičov. Praktickou časťou práce je osadenie dosky plošných spojov budiča navrhnutého na UVEE FEKT VUT Brno a overenie jeho činnosti .
|
|
Rozšíření webových prohlížečů v nativním kódu
Vítek, Vojtěch ; Očenášek, Pavel (oponent) ; Burget, Radek (vedoucí práce)
Webové aplikace a prohlížeče jsou v dnešní době vyvíjeny a modernizovány neuvěřitelně rychlým tempem - dá se říct, že pokrok na poli internetových technologií je nezastavitelným fenoménem posledního desetiletí. Potřeba využít maximálního výkonu procesoru ve webové aplikaci k dosažení plynulého a příjemného uživatelského zážitku je enormní a každým rokem přináší, kromě neustálého vylepšování stávajících prostředků, několik nových technologií. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou rozšíření webových prohlížečů v nativním kódu, jejichž primárním cílem je právě využití maximálního výkonu procesoru a též snaha o vylepšení uživatelského zážitku při prohlížení webových stránek.
|
|
Tvorba pracoviště pro výrobu desek plošných spojů
VÍTEK, Václav
Tato bakalářská práce pojednává o různých metodách návrhu a výroby desek plošných spojů a jejich výhodách či nevýhodách. Součástí práce je konstrukce prototypu pro domácí výrobu desek plošných spojů. Tento prototyp bude ovládán pomocí mikrokontroléru ATmega32 s inteligentním LCD displejem, jehož funkčnost bude zajištěna správným zapojením všech součástek a naprogramováním v jazyce Bascom.
|
| |
|
Vnímání značky Hard Rock Cafe českými vysokoškolskými studenty
Polák, Ivan ; Karlíček, Miroslav (vedoucí práce) ; Vítek, Václav (oponent)
Cílem této práce je zmonitorovat vnímání značky Hard Rock Cafe mezi vysokoškolskými studenty v České republice. Hard Rock Cafe Praha je kombinací restaurace, baru a rockového klubu a je provozovaný mezinárodní společností Hard Rock International. Cílem tohoto výzkumu je identifikovat možnosti růstu počtu místních zákazníků. Zkoumaný segment je podskupina budoucích potenciálních zákazníků. Práce prezentuje postup a výsledky výzkumu značky Hard Rock na vybraném zákaznickém segmentu. Dále je podpořena teorií z oblasti marketingu služeb, značky a metodologie marketingového výzkumu. Praktická část se skládá ze dvou fází výzkumu: kvalitativního a kvantitativního. Analýza obou částí a jejich implikace na formulované hypotézy vede k závěrům v oblasti vnímání značky Hard Rock na zvoleném segmentu. Tyto východiska jsou doplněny o doporučení pro oblast budoucích marketingových komunikací zaměřených na místní zákazníky.
|