Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová komunikace Schichtových tukových závodů na přelomu 19. a 20.století
Urychová, Charlene ; Halada, Jan (vedoucí práce) ; Klimeš, David (oponent)
Bakalářská práce si klade za cíl doplnit dosavadní informace o historii marketingové komunikace v českých zemích příspěvkem zabývajícím se komunikací konkrétní přední průmyslové firmy, kterou jsou Schichtovy tukové závody, na přelomu 19. a 20. století. Docílit se toho snaží aplikací základní marketingové teorie na značku dané firmy a následnou deskriptivní analýzou využívaných prvků komunikačního mixu. Záměrem je podat komplexní pohled na komunikační aktivity dané firmy ve vymezeném období spolu s přehledným shrnutím a jejich zhodnocením.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.