Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Malý bezpilotní letoun pro snímkování vegetace
Trojánek, Tomáš ; Pejchar, Jan (oponent) ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výběrem nejvhodnějších platforem pro splnění zadané mise letu. V první části je uveden přehled dostupných bezpilotních letounů vhodných pro snímkování vegetace. Jedná se jak o typy komerční, tak i určené pro postavení samotným uživatelem. U každé platformy jsou uvedeny její parametry, doporučené vybavení a testovaná sestava. Ve druhé části práce se nachází grafické porovnání všech modelů v různých kategoriích, na jehož základě je vybrána nejvhodnější platforma. Z této nejlépe hodnocené platformy je pak vytvořen vlastní návrh modelu představený v závěrečné kapitole.
Návrh podvozku malého dvoumístného letounu
Trojánek, Tomáš ; Katrňák, Tomáš (oponent) ; Vaněk, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá úpravou podvozku letounu za splnění podmínek předpisu CS-23, neboť stávající přistávací zařízení není možno v souladu s tímto předpisem certifikovat. V prvé řadě řeší, jaký typ podvozku je pro toto zadání optimální s ohledem na technickou a eko-nomickou náročnost. Následně po vybrání vhodného typu podvozku s tlumičem se zabývá jeho návrhem a výpočtem zatížení. Poslední část řeší pevnostní kontrolu a následné úpravy vycháze-jící právě z této kontroly.
Implementace rozšířené hry Quoridor
Trojánek, Tomáš ; Mírovský, Jiří (vedoucí práce) ; Zeman, Daniel (oponent)
V předložené práci je analyzována klasická desková hra Quoridor a následně její implementace do podoby počítačové aplikace pro více hráčů. Nejprve se popisují pravidla a rozšíření od klasického znění - tedy přidání nového druhu překážek a zobecnění herní plochy pro více hráčů. Tato specifika Quoridor pozměňují a vnášejí nové problémy. Ty jsou rozebrány a zasazeny do kontextu úloh, které se musí řešit u deskových her obecně. Následuje popis algoritmů a matematických úvah, z nichž práce vychází a které řeší otázky efektivní implementace. Uvedeno je porovnání s klasickými verzemi hry. Nakonec je rozebrán návrh, realizace a důležité mechanismy programu, který obsahuje mimo jiné konkrétní implementace algoritmů, jež se v textu rozebírají. Program umožňuje vyzkoušet uvedené poznatky v praxi. Jedná se o síťovou aplikaci pro více hráčů s možností počítačových protivníků.
Návrh podvozku malého dvoumístného letounu
Trojánek, Tomáš ; Katrňák, Tomáš (oponent) ; Vaněk, František (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá úpravou podvozku letounu za splnění podmínek předpisu CS-23, neboť stávající přistávací zařízení není možno v souladu s tímto předpisem certifikovat. V prvé řadě řeší, jaký typ podvozku je pro toto zadání optimální s ohledem na technickou a eko-nomickou náročnost. Následně po vybrání vhodného typu podvozku s tlumičem se zabývá jeho návrhem a výpočtem zatížení. Poslední část řeší pevnostní kontrolu a následné úpravy vycháze-jící právě z této kontroly.
Capturing Performance Assumptions using Stochastic Performance Logic
Trojánek, Tomáš ; Tůma, Petr (vedoucí práce) ; Bednárek, David (oponent)
U softwarových projektů se výkonnostní testování používá k objektivnímu zhod- nocení rychlosti daného díla. V ideálním případě je k projektu přidružena sada testů, která může být opakovaně spouštěna za účelem ověření, zda jsou vešk- eré výkonnostní nároky stále dodrženy. V dnešní době nejrozšířenější způsob, jak tyto testy provádět, staví na absolutních hodnotách naměřeného času. Test spustí vybranou jednotku aplikace a následně porovná dobu jejího běhu s pře- dem stanovenou časovou hranicí. Tento přístup má však nevýhody, které značně nabourávají spolehlivost takovýchto testů. Není totiž zřejmé, jak určit ony časové hranice, které rozhodují o úspěchu nebo selhání. A pakliže jsou tyto hranice určeny, jsou závislé na konkrétní hardwarové konfiguraci. Tato práce se proto jako řešení zmiňovaných problémů pokouší ukázat odlišný způsob, který je založený na relativním porovnávání výkonu. Za pomoci logiky, která staví na práci pub- likované zadávající katedrou, se vybrané jednotky aplikace porovnávají navzájem a výsledky testů se tak stávají odolnější vůči změnám prostředí. Zavedená teorie je v práci také implementována a ověřena na vybraných ukázkových případech. 1
Implementace rozšířené hry Quoridor
Trojánek, Tomáš ; Mírovský, Jiří (vedoucí práce) ; Zeman, Daniel (oponent)
V předložené práci je analyzována klasická desková hra Quoridor a následně její implementace do podoby počítačové aplikace pro více hráčů. Nejprve se popisují pravidla a rozšíření od klasického znění - tedy přidání nového druhu překážek a zobecnění herní plochy pro více hráčů. Tato specifika Quoridor pozměňují a vnášejí nové problémy. Ty jsou rozebrány a zasazeny do kontextu úloh, které se musí řešit u deskových her obecně. Následuje popis algoritmů a matematických úvah, z nichž práce vychází a které řeší otázky efektivní implementace. Uvedeno je porovnání s klasickými verzemi hry. Nakonec je rozebrán návrh, realizace a důležité mechanismy programu, který obsahuje mimo jiné konkrétní implementace algoritmů, jež se v textu rozebírají. Program umožňuje vyzkoušet uvedené poznatky v praxi. Jedná se o síťovou aplikaci pro více hráčů s možností počítačových protivníků.
Malý bezpilotní letoun pro snímkování vegetace
Trojánek, Tomáš ; Pejchar, Jan (oponent) ; Dvořák, Petr (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá výběrem nejvhodnějších platforem pro splnění zadané mise letu. V první části je uveden přehled dostupných bezpilotních letounů vhodných pro snímkování vegetace. Jedná se jak o typy komerční, tak i určené pro postavení samotným uživatelem. U každé platformy jsou uvedeny její parametry, doporučené vybavení a testovaná sestava. Ve druhé části práce se nachází grafické porovnání všech modelů v různých kategoriích, na jehož základě je vybrána nejvhodnější platforma. Z této nejlépe hodnocené platformy je pak vytvořen vlastní návrh modelu představený v závěrečné kapitole.

Viz též: podobná jména autorů
2 Trojánek, Tadeáš
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.