Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Zdvihový mechanismus mostového jeřábu
Tomeš, Jakub ; Sedláček, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu mostového jeřábu pro nosnost 10 000 kg. Práce obsahuje návrh základních částí zdvihového mechanismu – průměru lana, lanového bubnu a kladek. Součástí je také volba standardizovaných dílů, jako jsou elektrický motor, jeřábová převodovka, pružná spojka či bubnová brzda. Poslední kapitola je věnovaná pevnostnímu výpočtu lanového bubnu a výpočtu životnosti ložiska spolu s návrhem svarů a těsného pera. Výstupem bakalářské práce jsou výkresy svarku lanového bubnu a sestavy zdvihového mechanismu.
Mobilní stavební jeřáb nosnosti 200 kg
Tomeš, Jakub ; Nezbeda, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mobilního stavebního jeřábu pro manipulaci s tvárnicemi Silka o hmotnosti 200 kg. Práce obsahuje návrh ocelové konstrukce jeřábu – výložníku, sloupu a podvozku. Součástí je také volba standardizovaných dílů – hydraulického obvodu, el. kladkostroje, a také pojezdových kol. Poslední část diplomové práce je zaměřena na kontrolu ocelové konstrukce pomocí metody konečných prvků. Výstupem diplomové práce jsou výkresy svarků ocelové konstrukce a kompletní sestava mobilního jeřábu.
Mobilní stavební jeřáb nosnosti 200 kg
Tomeš, Jakub ; Nezbeda, Jiří (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá návrhem mobilního stavebního jeřábu pro manipulaci s tvárnicemi Silka o hmotnosti 200 kg. Práce obsahuje návrh ocelové konstrukce jeřábu – výložníku, sloupu a podvozku. Součástí je také volba standardizovaných dílů – hydraulického obvodu, el. kladkostroje, a také pojezdových kol. Poslední část diplomové práce je zaměřena na kontrolu ocelové konstrukce pomocí metody konečných prvků. Výstupem diplomové práce jsou výkresy svarků ocelové konstrukce a kompletní sestava mobilního jeřábu.
Zdvihový mechanismus mostového jeřábu
Tomeš, Jakub ; Sedláček, Martin (oponent) ; Škopán, Miroslav (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem zdvihového mechanismu mostového jeřábu pro nosnost 10 000 kg. Práce obsahuje návrh základních částí zdvihového mechanismu – průměru lana, lanového bubnu a kladek. Součástí je také volba standardizovaných dílů, jako jsou elektrický motor, jeřábová převodovka, pružná spojka či bubnová brzda. Poslední kapitola je věnovaná pevnostnímu výpočtu lanového bubnu a výpočtu životnosti ložiska spolu s návrhem svarů a těsného pera. Výstupem bakalářské práce jsou výkresy svarku lanového bubnu a sestavy zdvihového mechanismu.

Viz též: podobná jména autorů
9 Tomeš, Jan
2 Tomeš, Jaroslav
6 Tomeš, Jiří
3 Tomeš, Jordan
16 Tomeš, Josef
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.