Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza obchodních a marketingových aktivit společnosti 3M
Stašová, Jana ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Tejkal, Stanislav (oponent)
Obsahem diplomové práce je vedle obecného představení společnosti 3M a charakteristik v dnešní době na významu stále nabývajícího obchodního zaměření B2B, především praktická stránka v podobě situační analýzy divize Automotive Aftermarket (AAD) a s ní souvisejícího vymezení jejího marketingového mixu. Zjištění podmínek cílového trhu, zákaznického a konkurenčního prostředí, stejně jako otázka lidských zdrojů jsou významnými faktory vlivu na specifické zaměření složek konceptu 4P. Cílem práce je vystižení nejen společných znaků, ale hlavně rozdílů v obchodních a marketingových aktivitách českého a rakouského zastoupení divize AAD, odhalení hlavních příčin úspěšnosti rakouské pobočky a navržení případných opatření české dceřinné společnosti za účelem zefektivnění jejích obchodních a marketingových aktivit vedoucích k potenciálnímu navýšení prodejních výsledků.
Analýza komunikačního mixu divize AAD společnosti 3M Česko, s.r.o.
Tejkal, Stanislav ; Bursíková, Marcela (vedoucí práce) ; Sekanina, Martin (oponent)
Předmětem této diplomové práce je analýza komunikačního mixu autoopravárenské divize společnosti 3M Česko, s.r.o. Samotné analýze předcházela stručná charakteristika společnosti, charakteristika trhu z hlediska tržních subjektů a určitých specifk trhu. V samotné analýze jsem hodnotil vyváženost složení komunikačního mixu, používání jednotlivých nástrojů s ohledem na efektivitu vynaložených finančních prostředků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.