Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nemůžu s ním pořád hrát Člověče, nezlob se!
Konopásková, Jana ; Bernard, Josef (vedoucí práce) ; Stupková, Vlasta (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou dospívání a zaměstnání mentálně postižených mladých lidí. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o této problematice a představuje metodiku tranzitního programu v neziskové organizaci Rytmus. Jádro předkládané práce tvoří výzkumná část zhodnocující výsledky výzkumného záměru. Ten byl zaměřen na rodiče mentálně postižených dětí. Kladl si za cíl popsat, jak se tito rodiče vyrovnávají s obdobím přechodu jejich dítěte ze školy do dospělého života a jaké jsou jejich nejčastější obavy v tomto období. Dále jsem se snažila zjistit, čím tranzitní program pomohl v tomto období. Celá analytická část je protkána porovnáním dvou skupin respondentů, kteří se od sebe liší tím, že děti jedné skupiny absolvovaly tranzitní program, zatímco děti druhé skupiny program neabsolvovaly. Toto porovnání slouží k tomu, abych zjistila, jakou roli hraje tranzitní program v životě rodičů. Analýzu zkoumané problematiky představuji ve čtyřech tematických celcích: Škola, Přechodové období, Zaměstnání, Role tranzitního programu. Při kvalitativní analýze rozhovorů jsem následovala principy zakotvené teorie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)
Tranzitní program jako nástroj sociálního začleňování osob s tělesným postižením
Boušová, Kateřina ; Hájková, Vanda (vedoucí práce) ; Stupková, Vlasta (oponent)
Ve své diplomové práci se budu zabývat tranzitním programem jako obdobim přechodu mladých lidi s tělesným postižením ze školy do dospělého života. Účastníky programu jsou myšleni studenti a absolventi Jedličkova ústavu a škol a sdruženi Asistence v Praze. Cilem této diplomové práce je co nejlépe popsat průběh tranzitního programu. Práce si klade za cil zjistit, jak tranzitní program pomáhá při sociálním začleňováni lidi s tělesným postižením do běžné společnosti a jakými riziky může být průběh jeho realizace ohrožen.
Nemůžu s ním pořád hrát Člověče, nezlob se!
Konopásková, Jana ; Bernard, Josef (vedoucí práce) ; Stupková, Vlasta (oponent)
Tato práce se zabývá problematikou dospívání a zaměstnání mentálně postižených mladých lidí. Teoretická část shrnuje dosavadní poznatky o této problematice a představuje metodiku tranzitního programu v neziskové organizaci Rytmus. Jádro předkládané práce tvoří výzkumná část zhodnocující výsledky výzkumného záměru. Ten byl zaměřen na rodiče mentálně postižených dětí. Kladl si za cíl popsat, jak se tito rodiče vyrovnávají s obdobím přechodu jejich dítěte ze školy do dospělého života a jaké jsou jejich nejčastější obavy v tomto období. Dále jsem se snažila zjistit, čím tranzitní program pomohl v tomto období. Celá analytická část je protkána porovnáním dvou skupin respondentů, kteří se od sebe liší tím, že děti jedné skupiny absolvovaly tranzitní program, zatímco děti druhé skupiny program neabsolvovaly. Toto porovnání slouží k tomu, abych zjistila, jakou roli hraje tranzitní program v životě rodičů. Analýzu zkoumané problematiky představuji ve čtyřech tematických celcích: Škola, Přechodové období, Zaměstnání, Role tranzitního programu. Při kvalitativní analýze rozhovorů jsem následovala principy zakotvené teorie. Powered by TCPDF (www.tcpdf.org)

Viz též: podobná jména autorů
4 STUPKOVÁ, Veronika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.