Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Úroveň znalostí první pomoci u pilotů paraglidu v ČR a porovnání vzdělávání v této oblasti s vybranými zahraničními státy
Studená, Barbora ; Prokešová, Eva (vedoucí práce) ; Malá, Michaela (oponent)
Název: Úrove znalostí první pomoci u pilot paraglidu v ČR a porovnání vzd lávání v této oblasti s vybranými zahraničními státy Cíl: Cílem práce bylo zjistit teoretické znalosti první pomoci u pilot paraglidu v ČR a porovnat vzd lávání v této oblasti s vybranými zahraničními státy. Dalším cílem bylo zjistit počet nehod a druh zran ní p i bezmotorovém paraglidingu v letech 2012 - 2016, kde by se znalost první pomoci uplatnila. Metodika: Data týkající se nehodovosti v paraglidingu jsme získali od Jana Hájka, hlavního inspektora provozu PG. P evedli jsme je z písemné do elektronické formy a zpracovali v programech Microsoft Excel a Microsoft Word. Pro porovnání, zda jsou piloti vzd láváni v první pomoci v rámci paraglidingových kurz , jsme zvolili elektronické dotazování. Odpov na t i otázky jsme dostali od 13 zemí a získaná data zpracovali v programech Microsoft Excel a Microsoft Word. Ke sb ru dat týkajících se znalostí první pomoci bylo využito anketní šet ení. Výzkumu se zúčastnilo 103 respondent , z toho 85 muž a 18 žen. Získaná data byla importována do programu STATA, pomocí kterého jsme vypočítali základní statistické údaje. Výsledky a diskuze: Zjistili jsme, že se v letech 2012 - 2016 se na území České republiky stalo 64 leteckých nehod, z toho 3 smrtelné. To, že se i p es zvyšující se počet...
Úroveň znalosti první pomoci žáků základních škol
Studená, Barbora ; Prokešová, Eva (vedoucí práce) ; Majorová, Simona (oponent)
Název: Úroveň znalosti první pomoci žáků základních škol Cíl: Cílem studie bylo zjistit teoretické znalosti první pomoci žáků 9. ročníku základních škol a porovnat úroveň znalostí v závislosti na druhu výuky první pomoci na jednotlivých základních školách. Metodika: Ke sběru dat bylo využito anketní šetření na šesti pražských základních školách. Výzkumu se zúčastnilo 173 žáků ve věku 14 - 15 let, z toho 76 chlapců a 97 dívek. Získaná data byla převedena z písemné do elektronické formy, zpracována v programu Microsoft Excel a sloužila jako základ pro primární analýzu dat. Ta byla dále provedena pomocí Kruskal - Wallisova testu a mnohonásobného srovnávacího testu (t-testu). Výsledky a diskuze: Kruskal - Wallisův test potvrdil, že mezi školami existuje statisticky významný rozdíl a mnohonásobný srovnávací test (t-test) prokázal, mezi kterými. Škola s možností největšího praktického nácviku první pomoci byla v anketním šetření statisticky lepší než tři z pěti testovaných základních škol. Z výsledků tedy nemůžeme potvrdit hypotézu, která předpokládá, že studenti, kteří mají možnost většího praktického nácviku první pomoci, dosáhnou v anketním šetření statisticky lepších výsledků, než studenti, kteří se učí první pomoc převážně teoretickou formou. Klíčová slova: život ohrožující stavy, bezpečnost,...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.