Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 19 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rekonstrukce železniční stanice Svitavy
Marek, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Valehrach, Jan (vedoucí práce)
Úkolem této diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Svitavy. Cílem rekonstrukce je zvýšit traťovou rychlost v hlavních kolejích ze stávající rychlosti na rychlost 160 km·h-1. Dalšími požadavky pro vypracování jsou plná peronizace stanice a další nezbytné úpravy s tím související, zejména návrh pražcového podloží, odvodnění stanice a přilehlých dotčených úseků trati. Z důvodů změny počtu kolejí a jejich poloh byla také ověřena možnost prodloužení užitečných délek hlavních a prvních předjízdných kolejí na délku 740 m.
Návrh úprav zhlaví žst. Maloměřice
Bětík, Václav ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navrhnout zapojení vjezdové skupiny třídícího nádraží železniční stanice Maloměřice, a to včetně napojení na spojky do traťových kolejí ve směru odbočení Hády a železniční stanice Královo Pole, a současně navrhnout připojení traťových kolejí č. 1A a 2A ze směru odbočení Židenice. Součástí práce je návrh nezbytné úpravy železničního spodku a návrh postupu výstavby.
Návrh modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h
Hyžák, Vít ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá návrhem modernizace železniční stanice Vranovice pro rychlost 200 km/h dle požadavků provozu a platné legislativy nejen v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. Obsahem návrhu je mimo jiné úprava směrového a výškového řešení kolejí včetně úprav železničního spodku a spodku a 2 ostrovní nástupiště s výškou hrany 550 mm nad temenem kolejnice.
Investiční výstavba realizovaná v rámci regionálního rozvoje
Suk, Ondřej ; Rotschein, Petr (oponent) ; Hrabincová, Dagmar (vedoucí práce)
Abstrakt Tato bakalářská práce má za cíl vytvořit všeobecný přehled o fungování regionální politiky respektive politiky hospodářské, sociální a územní soudržnosti v Evropské unii a v České republice. V úvodu teoretické části je popsána historie EU, vznik a vývoj regionální politiky. Následuje charakteristika cílů, nástrojů a programů regionální politiky. Praktická část se zaměřuje na realizovaný projekt „Železniční přejezdy Frýdlant nad Ostravicí – Ostravice, který byl spolufinancovaný Evropskou unií v rámci Operačního programu Doprava.
Návrh rekonstrukce železniční stanice Horní Cerekev
Syrový, Aleš ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je navrhnout rekonstrukci železniční stanice Horní Cerekev, tak aby vyhovovala provozu a platné legislativě v oblasti přístupu osob s omezenou schopností pohybu a orientace. V práci jsou navržena dvě nástupiště, na kterých se nachází 4 nástupní hrany s výškou 550 mm nad temenem kolejnice. Počet pěti dopravních kolejí ve stanici je zachován. Dále je navržena rekonstrukce železničního svršku, železničního spodku a koncepční řešení přednádražního prostoru.
Studie rekonstrukce železničních stanic Adamov a Rájec-Jestřebí
Burget, Josef ; Rotschein, Petr (oponent) ; Svoboda, Richard (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je rekonstrukce železniční stanice Adamov a Rájec-Jestřebí v rámci zvýšení bezpečnosti a propustné výkonnosti traťového úseku Brno-Skalice nad Svitavou. V žst. Adamov je navržena úprava pravé části brněnského zhlaví a koleje č. 4. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Nebylo zasaženo do kolejiště na již rekonstruovaném blanenském zhlaví. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 4. V žst. Rájec-Jestřebí je navržena úprava koleje č. 6. Jsou zajištěny tří nástupní hrany (3x170m). Nástupiště splňuje podmínky pro pohyb osob se sníženou schopností pohybu a orientace. Jsou zajištěny 4 průjezdné dopravní koleje. Byla navržena konstrukce železničního spodku a odvodnění koleje č. 6. Je respektována poloha železničního mostu a přejezdu ve stanici.
Optimalizace traťového úseku Třebíč - Krahulov v km 50,3-53,0
Ludvík, Matěj ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce je zaměřena na návrh úpravy geometrických parametrů koleje a rekonstrukci železničního svršku na traťovém úseku Třebíč - Krahulov v km 50,3 - 53,0. Při rekonstrukci je nezbytné řešit železniční přejezdy podle platných předpisů a obnovu odvodnění tratě. Cílem práce je také rekonstrukce zastávky Třebíč - Borovina. Součástí práce je i provedení technologie práce.
Studie objezdu železničního uzlu Břeclav pro vysokorychlostní trati
Zvejška, Ivo ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem objezdu železničního uzlu Břeclav pro vysokorychlostní trati ze směrů Brno, státní hranice Slovensko a státní hranice Rakousko. Minimální požadovaná rychlost je 200 km/h. Navrženy jsou směrové a výškové poměry trati. V rámci práce je navržena konstrukce železničního svršku, geometrické parametry koleje a křížení.
Modernizace trati Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h
Hašek, Jan ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je navrhnout modernizaci železniční trati č. 300 Brno – Přerov v okolí Vyškova pro rychlost 200 km/h. Řešený úsek se nachází mezi stanicemi Luleč a Ivanovice na Hané. Diplomová práce je zpracována ve dvou variantách. První varianta navrhuje vedení trati přes žst. Vyškov, včetně nezbytných úprav dotčené železniční stanice. Druhá varianta navrhuje vedení trati mimo Vyškov s mimoúrovňovým připojením železniční stanice.
Rekonstrukce železniční stanice Opatov
Živný, David ; Rotschein, Petr (oponent) ; Plášek, Otto (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce bylo navrhnout rekonstrukci žst. Opatov včetně přilehlých částí mezistaničních úseků. V návrhu je třeba odstranit rychlostní omezení průjezdu stanicí a dosažení průběžné rychlosti 160 km/h alespoň pro rychlostní profily V150 a Vk. Další cíle jsou prodloužení kolejí ve stanici pro vlaky délky 740 m, zřízení nástupišť umožňující bezbariérový přístup a náhrada železničního přejezdu v km 234,997 mimoúrovňovým křížením. Součástí práce je obnova železničního svršku a spodku dle platných norem a předpisů, zřízení jeho odvodnění a výkaz výměr.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 19 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.