Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Návrh marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno
Provazníková, Denisa
Bakalářská práce se zabývá vytvořením marketingové a obchodní strategie pro firmu Prádelna Brno. V první části práce se nachází literární rešerše, kde jsou popsány základní pojmy týkajícící se zvoleného tématu. V druhé části práce je vy-užito analýz vnějšího a vnitřního prostředí. Faktory vnějšího prostředí jsou zjišťovány pomocí SLEPT analýzy a analýzy 3C. Složky vnitřního prostředí jsou zkoumány prostřednictvím rozšířeného marketingového mixu 7P. Dále byl prove-den dotazníkový výzkum mezi potencionálními zákazníky Prádelny a hloubkový rozhovor s majitelem firmy. Z výsledků všech předchozích analýz je vytvořena SWOT matice. Výsledkem je návrh strategií, které mají firmě pomoci úspěšně podnikat a rozvíjet se v daném oboru a zlepšit pozici firmy v konkurenčním pro-středí.

Viz též: podobná jména autorů
2 Provazníková, Dana
1 Provazníková, Dominika
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.