Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 40 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace ke zvyšování kvalifikace trenér synchronizovaného plavání
Vlasáková, Marie ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název: Motivace ke zvyšování kvalifikace trenér synchronizovaného plavání Cíle: Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké motivační faktory by mohly vést české trenéry synchronizovaného plavání ke zvyšování jejich trenérské kvalifikace. Metody: Získaná data z dotazníkového šetření byla zpracována v programu Microsoft Excel 2016. Následně byla roztříděna a dále analyzována prostřednictvím základních statistických operací. Výsledky: K zisku kvalifikace motivoval trenéry III. třídy nejvíce zájem o synchronizované plavání a snaha podpořit trenérské zázemí svých domácích sportovních klubů. Pro trenéry II. třídy byl, stejně tak jako pro nižší kategorii, hlavním motivačním faktorem zájem o toto sportovní odvětví. Motivem trenérů I. třídy pak byly především jejich vlastní ambice. Motivační faktory trenérů ke zvýšení kvalifikace jsou již rozmanitější. Jsou jimi především osobní růst, zájem o sport, vyšší úroveň odbornosti, kvalitnější příprava sportovců. V případě nezájmu o zvýšení kvalifikace je motivačních faktorů, které by trenéry vedly ke změně názoru, velmi málo. Zmínit lze vyšší finanční ohodnocení nebo zlepšení úrovně i dostupnosti profesního vzdělávání. Více než polovina všech účastníků výzkumu, konkrétně 51,35 %, uvedla, že jejich rozhodnutí o neochotě získat vyšší kvalifikaci je konečné. Klíčová...
Vliv aqua-činek na intenzitu zatížení při aqua-aerobiku v mělké vodě
Houdová, Veronika ; Peslová, Eva (vedoucí práce) ; Čechovská, Irena (oponent)
Název: Vliv aqua-činek na intenzitu zatížení při aqua-aerobiku v mělké vodě Cíle: Cílem práce je posoudit rozdílnosti reakce na 14minutovou zátěž bez aqua- činek a s aqua-činkami prostřednictvím monitorování srdeční frekvence v průběhu 60minutové lekce aqua-aerobiku v mělké vodě u zdravých žen ve věku v rozmezí 25-60 let (věk 42 ± 11,4 roků) na základě analýzy zjištěných hodnot. Pro analýzu individuálních hodnot srdeční frekvence během lekce aqua-aerobiku jsme si stanovili ještě další cíl. Porovnat změny hodnot srdeční frekvence ve stoji na suchu a ve stoji v mělké vodě (hladina vody po ramena) u klientek aqua-aerobiku. Metody: Pro naše účely jsme zjišťovali srdeční frekvenci prostřednictvím monitoru srdeční frekvence (sporttester) typu Polar S 610i. Každý monitor srdeční frekvence byl nastaven na 5sekundový interval záznamu. Hodnoty srdeční frekvence jsme následně zpracovali pomocí programu Polar Precision Performance. Hodnoty srdeční frekvence probandek jsme zanesli do programu Excel a výsledky jsme zpracovali pomocí statistické metody chí-kvadrát testu. Výsledky: Z analýzy výsledků vyplývá, že průměrné hodnoty srdeční frekvence během 14minutového motivu bez aqua-činek a s aqua-činkami se statisticky významně nelišily. Analýza průměrných hodnot srdeční frekvence neprokázala, že aqua-činky výrazně...
Výkonová motivace v tréninku synchronizovaného plavání
Kopecká, Kateřina ; Jurák, Daniel (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název práce: Přípravná plavecká výuka dětí s mentálním postižením Cíle práce: Cílem práce je navrhnout a ověřit vhodné postupové kroky při nácviku základních plaveckých dovedností u dětí s mentálním postižením v přípravné plavecké výuce. Studiem odborné literatury a realizací experimentálního výzkumu získáme nové poznatky a praktické zkušenosti. Ty poznatky vyhodnotíme a následně budeme formulovat určitá doporučení pro praxi. Metoda: Experiment bude prováděn metodou přímého a zúčastněného pozorování Klíčová slova: plavecké dovednosti, přípravná plavecká výuka, mentální postižení
Motivace k pohybovým aktivitám ve vodě u osoby v dospělém věku
Vejvodová, Iveta ; Čechovská, Irena (vedoucí práce) ; Peslová, Eva (oponent)
Název: Motivace k pohybovým aktivitám ve vod u osoby v dosp lém v ku Oblast: Pohybová aktivnost dosp lých Cíle: Realizovat a vyhodnotit jako p ípadovou studii pohybovou intervenci s využitím plavecké lokomoce, která je v dob trvání šesti m síc zam ena na zvýšení pohybové aktivnosti u klienta ve v ku 3ř let. Metody: P ípadová studie, pozorování, rozhovor, m ení, škálování Výsledky: Objektem výzkumu byla dosp lá osoba ve v ku 3ř let. Pohybová intervence trvající šest m síc p isp la ke zlepšení v oblasti plavecké gramotnosti u sledovaného p ípadu. Proband zlepšil kvalitu základních plaveckých dovedností, prodloužil souvisle uplavanou vzdálenost plaveckým zp sobem prsa a odstranil nejzávažn jší chyby v této technice. Osvojil si základy plaveckého zp sobu kraul a znak. Pohybová intervence vytvo ila p edpoklady pro to, aby se plavání stalo další z jeho pravideln vykonávaných pohybových aktivit. Klíčová slova: Pohybová aktivnost, pohybová nedostatečnost, plavecká gramotnost, plavecké dovednosti
Integrace dětí se specifickými potřebami do plavecké výuky v okrese Louny
Seifertová, Klára ; Peslová, Eva (vedoucí práce) ; Kramperová, Veronika (oponent)
Název: Integrace dětí se specifickými potřebami do plavecké výuky v okrese Louny Cíle: Cílem práce je analyzovat současný stav integrace dětí se specifickými potřebami do hodin plavecké výuky v plaveckých školách v okrese Louny. Metody: V teoretické části práce byla použita metoda rešerše literárních pramenů z oblasti osob se specifickými potřebami, integrace a plavecké výuky. Výzkum byl prováděn metodou dotazování, formou ankety. Metoda analýzy byla využita při třídění získaných informací, metoda syntézy při jejich shrnutí. Výsledky: Integrace žáků se specifickými potřebami do hodin plavecké výuky v okrese Louny je možna. Do plavecké výuky jsou zařazeny děti s mentálním a tělesným postižením. Zároveň se těmto dětem nabízí možnost využívat hodiny plavecké výuky zřízené speciálně pro ně. Toto však nabízí pouze jedna ze tří plaveckých škol. Klíčová slova: Osoby se specifickými potřebami, integrace, plavecká výuka

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 40 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Viz též: podobná jména autorů
1 PEŠLOVÁ, Eliška
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.