Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Využití sociálních sítí v marketingové strategii firmy
Čapek, Jan ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Patrný, Štěpán (oponent)
Diplomová práce se v první části zabývá problematikou sociálních sítí, jejich historickým vývojem a základním principem fungování. Obsahem druhé části je výčet výhod a rizik, které jsou s využíváním sociálních sítí spojeny a zároveň jsou zde zanalyzovány trendy využití této internetové služby v marketingové praxi. V další části je věnován prostor nejvyužívanějším sociálním sítím současnosti a popisu jejich funkčních prvků, které mohou společnosti využívat k dosažení svých marketingových cílů. Praktická část této práce začíná představením společnosti IBM, její marketingovou strategií a zhodnocením působnosti této společnosti v rámci sociálních sítí. Hlavním cílem této práce je navržení kroků, které společnosti IBM pomůžou k odstranění chyb, kterých se v současné době při svém působení dopouští. Tyto kroky zahrnují především navržení designu a způsobu využití jednotlivých funkcionalit tak, aby bylo možné zefektivnit využití sociálních sítí v rámci marketingové strategie. Facebook je v této práci stěžejním prvkem pro aplikaci dané problematiky, prostor je však věnován i Twitteru a nově vznikající sociální síti Google+.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.