Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace žáků k učení na 1. stupni ZŠ
Panáčková, Pavlína ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Slezáková, Jana (oponent)
Pavlína Panáčková Učitelství pro první stupeň ZŠ 5. ročník ABSTRAKT (K DIPLOMOVÉ PRÁCI S NÁZVEM MOTIVACE K UČENÍ NA PRVNÍM STUPNI ZŠ) Diplomová práce řeší otázku motivační kvality sémantické podpory při výuce na prvním stupni základních škol. Teoretická část se skládá ze třech kapitol. První kapitola se věnuje pojmu motivace, jejím zdrojům a motivačním problémům ve škole. Současně je zde řešena problematika komunikace. Specifika učení žáků na prvním stupni základních škol jsou vymezena ve druhé kapitole. Poslední kapitola se zabývá didaktickým zdůvodněním evokační a motivační funkce sémantické podpory k učení. Zároveň je zde řešena otázka, zda v některých předmětech má užití sémantických podpor větší význam v závislosti na typu učení. Cílem praktické části je nalézt odpověď na otázku: Jak ovlivňuje užívání sémantických podpor znalosti žáků a jejich vztah k učení? V této části jsou obsaženy rozhovory jednotlivých učitelů, kteří promlouvají na téma sémantické podpory a jejich využívání v hodinách. Zároveň součástí práce je akční studentský učitelský výzkum a dotazníkové šetření, aplikované na žácích 3. tříd, které porovnává tři typy výuky matematiky - klasickou matematiku, Hejného metodu se sémantickým zaměřením a Hejného metodu zaměřenou strukturálně. Práce obsahuje výsledky a vyhodnocení dotazníků a...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.